1414 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Wow.. hebben jullie weleens een complete samen kramping van je baarmoeder g ...
Zo ja dat had ik van de week in bed, deed pijn maar heel mn buik leek wel een baksteen😂
2 maanden geleden
Wie is er nog echt actief?
Ik doe wat huishouden of een kleine wandeling en smiddags slaap ik tegenwoordig een uurtje en kook eten, verder kom ik niet? 😂 Voel me echt lui
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ik doe wat huishouden of een kleine wandeling e ...
Nou zoveel kan ik al niet meer 🤣 (37+6)
Als ik ga wandelen en huishouden heb ik al moeite met koken..
En met huishouden bedoel ik dan dat ik echt om de kwartier even moet zitten 👀
Slapen doe ik ook meer.
Maar snachts slaap ik ook minder, soms omdat ik naar de wc moet en soms door harde buiken..
2 maanden geleden
Nou zoveel kan ik al niet meer 🤣 (37+6)
Als ik ga wandelen en huishouden h ...
Ja ik moet ook geregeld gaan zitten of liggen hoor..
En snachts slapen is ook een ding, alles doet zeer en omdraaien is een ramp. Ik ga dan meestal naar de bank anders houd ik me partner wakker en die moet gewoon werken. Ik ben wel echt stuk hoor haha
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Zoveel doe ik eigenlijk al niet meer. Als ik ook meer de trap op moet, moet ik boven eerst gaan zitten. Bij al het andere (huishouden, soms koken) moet ik tussendoor echt vaak zitten/uitrusten 😅
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
38+5 hier en ik merk dat ik de ene dag meer aankan dan de ander. En ik moet drukke dagen wat afwisselen met dagen bankhangen. Maar morgen gaan m'n partner en ik bijvoorbeeld een dagje op pad, lunchen en museum. Daar staat tegenover dat ik donderdag dan waarschijnlijk gewoon weer de hele dag niets ga doen!
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Mwa ik zou me niet actief noemen maar ik ga wel elke dag wandelen en doe mn huishoudelijke taken nog. (Behalve stofzuigen) doe het wel allemaal op mijn eigen tempo hoor!!
En jezelf niet te kort doen hoor! Goed blijven luisteren naar je lichaam. ❤
2 maanden geleden
Herkent iemand dit?
Ik heb sinds een week of 2 meermaals per dag een soort spier trilling vlak onder m’n rechterborst boven m’n ribben? Het voelt heel anders dan bewegingen van de baby en het zit zo hoog op m’n ribben en telkens op dezelfde plek dat ik me afvraag of dit de baby wel kan zijn?
Het lijkt met de dag erger te worden en het is vooral super irritant, iemand een idee wat dit kan zijn?
2 maanden geleden
Reactie op iantheee
Herkent iemand dit?
Ik heb sinds een week of 2 meermaals per dag een soort ...
Ik heb dat ook een poos gehad, heel vervelend maar is nu ook als vanzelf weer weg
2 maanden geleden
Reactie op Possie
Horen jullie ook knakjes vanuit je buik? (Alsof er een gewricht knakt? ) Is ...
Jazeker, de eerste keer schrok ik me rot😂
2 maanden geleden
Hebben jullie ook last van je oor/oren? Sinds een week heb ik een vol gevoel in mn linkeroor alsof er vocht zit. Nou zag ik online dat het wrs komt door zwelling van slijmvliezen. Maar tis wel vervelend..
2 maanden geleden
Ik heb sinds gisteren dat ik de baby minder voel. Gisteravond ongeveer 2,5 uur aan de CTG geweest en uiteindelijk kon ik naar huis. Nu sinds 4 u s nachts weer minder voelen… weet iemand hoe de procedure gaat? Of blijven ze je maar sturen voor een CTG en als dat goed is kan je naar huis? Morgen ben ik 39 weken. Iemand ervaring?
2 maanden geleden
Reactie op mc.k
Ik heb sinds gisteren dat ik de baby minder voel. Gisteravond ongeveer 2,5 ...
Wij werden terug naar huis gestuurd en steeds opnieuw gecontroleerd. Hartslag van m’n kleintje was heel vlak bij de metingen maar gynaecoloog vond het gewoon een rustige baby 🤷🏻♀️. Daarmee is het weer stilgevallen en kan ik me melden als ik toch nog controles wil. Ruim 40 weken ben ik, maar bij mij is het enigszins lastiger omdat ik niet meer ingeleid ga worden vanwege complicaties bij de 1e. Mogelijk dat ze wel ingrijpen als je wel ingeleid kan worden!
2 maanden geleden
Reactie op Nathalie 0419
Haha ja zoiets doe ik ook. Stofzuigen, koken, wasjes, opruimen. Heb ook nog peuter die gelukkig 3 dagen naar opvang gaat. Maar met die combi en met bekkenpijn ga ik sws al geen stukje meer lopen 🙈. T'is nu echt beetje tijd uitzitten..