1460 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Na hoeveel tijd waren jullie hechtingen opgelost/los gekomen? Voor mijn gev ...
De verloskundige was 1 week na de bevalling bij mij voor controle toen zag ze nog 1 knoopje dat als los zat dus die heeft ze weggehaald en de rest zag ze al niet meer (volgens mij had ik er 3 of 4)

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Na hoeveel tijd waren jullie hechtingen opgelost/los gekomen? Voor mijn gev ...
Ik voel er ook nog twee na 2,5 week. Ik had twee uitwendige en twee inwendige. Die uitwendige zijn al weg, de inwendige zitten er nog

2 maanden geleden

Hoe hebben jullie de nachten verdeeld? Ieder om de beurt eruit? Of doet 1 iemand de nacht en werken jullie in "shifts"?

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Hoe hebben jullie de nachten verdeeld? Ieder om de beurt eruit? Of doet 1 i ...
Mijn man kan op de een of andere manier snachts niet functioneren, kon hij bij ons eerste zoontje ook niet. Dus ik de nachten en mijn man staat op met onze peuter en doet de honden. Dan slaap ik nog even door vaak met de baby.

2 maanden geleden

Reactie op WO

Mijn man kan op de een of andere manier snachts niet functioneren, kon hij ...
Wij doen het ook zo, maar meer omdat ik borstvoeding geef. Peuter is standaard om 6u wakker dus dan gaat hij er uit en slaap ik nog door met baby. Voor ons werkt het.

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Ik doe altijd de nachten, wij slapen met z’n 4en op 1 kamer (zoontjes 1,5 jaar en 1,5 week), de oudste wordt vaak nog 1 a 2x wakker. Beide krijgen borstvoeding. Soms worden ze tegelijk wakker, dat is dan wel lastig maar zal ook wel makkelijker worden met de tijd. Mijn man werkt vaak nachtdiensten maar waar hij kan helpt hij met de verzorging en het huishouden ☺️

2 maanden geleden

Meer vrouwen die flesvoeding geven en opeens melk lekken uit hun borsten? Ik wordt er gek van.. hoe stop ik dit? 👀

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Mijn vriend doet de late avond en ik doe de midden in de nacht voeding. Hij moet weer werken dus zo kan hij zo lang mogelijk achter elkaar slapen.

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Meer vrouwen die flesvoeding geven en opeens melk lekken uit hun borsten? I ...
Salie thee

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Ik geef borstvoeding dus ik doe de voedingen in de nacht. Mijn vriend doet voordat ik ga voeden een verschoning en slaapt daarna meteen weer door. Daarnaast ga ik al om 21:00 naar bed en is mijn vriend dan met mijn zoontje beneden tot hij rond 00:00 een voeding wil en staat hij in de ochtend op met onze peuter en kan ik nog even blijven liggen.

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik ben van plan een poster te bestellen met de stand van de sterren op de t ...
Wat mooi! Waar ga je dat bestellen?

2 maanden geleden

Wat mooi! Waar ga je dat bestellen?
Heb ik nog niet naar gekeken😜 ze moet eerst nog geboren worden haha

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Mijn vrouw verschoond en ik voed. Meestal lukt het me dan ook weer om onze zoon in zijn wiegje weg te leggen. Als hij 's nachts gaat spoken dan nemen we hem om de beurt een blok op de arm.

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Mijn man maakt de flesjes (zo hoef ik niet uit bed te stappen) en geeft die aan mij en ik voed de baby op bed. Daarna geef ik hem aan mijn man om hem te laten boeren en voor 10-15 min rechtop te houden voordat ik hem ga verschonen (zittend op bed) en dan legt mijn man de baby weer in zijn ledikant als hij inslaap gevallen is. Zo doen we het tot nu toe

2 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Ik geef borstvoeding dus ik moet sowieso elke keer als ze komt er uit haha. Dus ik verschoon en voed haar, daarna probeer ik max. 20min of ik haar weer slapend neer kan leggen. Lukt het niet binnen die tijd dan maak ik mijn man wakker, zodat ik in elk geval nog weer even kan slapen voor de volgende voeding. Als het wel lukt kan hij doorslapen. En na de laatste voeding voordat we naar bed gaan doet hij het naar bed brengen sowieso, meestal gaat die keer erg moeizaam (of lukt het uberhaupt niet) en dan kan ik wel vast wat slapen. Als ze ‘s ochtends niet meer wil slapen maar nog niet weer hoeft te voeden gaat hij ook met haar eruit. In de eerste twee weken gingen we er steeds samen uit omdat ik nog niet weer ‘sterk’ genoeg was om de verschoning en alles zelf te doen, maar tegelijk wakker zijn is eigenlijk zonde dus dit werkt beter voor ons. Kan alsnog niet wachten tot ze steeds langer aan één stuk gaat slapen en steeds makkelijk weg te leggen gaat zijn! 🙉

2 maanden geleden

Harde buiken begin ik sinds vanmiddag te voelen, alsof ik menstruatiekramp(jes) heb. Niet heel pijnlijk maar ik voel het wel.. Is dit een begin of wat moet ik erbij denken 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Harde buiken begin ik sinds vanmiddag te voelen, alsof ik menstruatiekramp( ...
Ik vraag mij hetzelfde af. Zojuist een paar keer boven in mn buik wel echt pijn te voelen, ter hoogte van waar het kontje van de kleine ligt. Zal het dan eindelijk gaan beginnen? Of is die kleine gewoon aan het plagen..

2 maanden geleden

Reactie op AWBS

Ik vraag mij hetzelfde af. Zojuist een paar keer boven in mn buik wel echt ...
Ohja, bij mij is het echt onder in mn buik! Als het bovenin is dan staat mn buik inderdaad vaak strak bij het kontje😜 is ook niet mooi rond strak maar gewoon contouren van de baby zeg maar🤣

2 maanden geleden

Reactie op Fenke1994

Ik geef borstvoeding dus ik moet sowieso elke keer als ze komt er uit haha. ...
Ja hier zijn wij onbewust ook mee begonnen. De avond rond etenstijd tot slapen is vaak het pittigste ( dit duurt een paar uur) dit doen we samen en soms dommel ik in slaap als hij het probeert. Dan doe ik snachts de voeding. Ik merk ook dat mijn vriend de nacht minder goed trekt. Overdag is hij vrolijk en kan hij het allemaal aan, maar snachts wordt hij echt chaggie of is hij half wakker. Dan doe ik het toch liever zelf 🫣

2 maanden geleden

Ben ervan overtuigd dat mijn kindje het heerlijk vind om in een draagzak/draagdoek te zitten. Er zijn zoveel verschillende merken😵‍💫 iemand tips?