1462 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op LisanneV1993
Hoe hebben jullie de nachten verdeeld? Ieder om de beurt eruit? Of doet 1 i ...
Mijn man brengt het brood op tafel. Daarnaast geef ik alleen borstvoeding dus de nachten zijn helemaal van mij 😌. Ik slaap wel gewoon uit en ga meestal een halfuurtje naar bed in de middag.
De nachten vallen sowieso reuze mee. Ik sta hooguit 2x op snachts (tussen 1-2 uur en rond 5 uur) de voedingen duren niet meer zo lang als eerst en ik verschoon haar eigenlijk maar 1x snachts. Was tevens ook advies van de kraam
2 maanden geleden
Reactie op nouwxie
Ja hier zijn wij onbewust ook mee begonnen. De avond rond etenstijd tot sla ...
Das bij ons dus ook beetje zo 🙈 Onze baby is nu 8 dagen oud en komt 's nachts om de 3 a 4 uur. Ik merk dat m'n man meer moeite heeft met de nachten terwijl hij er maar 1 keer uit hoeft. Hij pakt eigenlijk altijd de 2e helft van de nacht wanneer ze begint te huilen. En als hij uit bed gaat om haar te verschonen en de fles te geven, heeft hij toch al mooi wel minimaal 5 uur slaap te pakken. Vanmorgen was het pas half 7 dat hij eruit ging en heeft hij zelfs 6,5 uur achter elkaar geslapen terwijl ik alleen maar hazenslaapjes heb van 2,5 tot 3,5 uur 😮💨
2 maanden geleden
Reactie op LisanneV1993
Hoe hebben jullie de nachten verdeeld? Ieder om de beurt eruit? Of doet 1 i ...
Nu mijn man nog verlof heeft doen we het samen, hij verschoont haar, ik geef borstvoeding en meestal houdt hij haar daarna rechtop en legt haar weg. Gelukkig meldt de kleine zich vaak maar 1x snachts dus dat is voor nu prima te doen. Als mijn man over anderhalve week weer moet werken moeten we ff kijken of we dan zo doorgaan of dat ik het zelf probeer
2 maanden geleden
Hoeveel slijm is 'normaal' bij je slijmprop? Ik veeg nu bijna elke keer een stuk taai slijm af bij het wc gaan, verschillende groottes. Met bloed en zonder bloed. Heb ook vooral met staan en lopen een wat gevoelige onderbuik.. ik weet niet wat normaal is?
2 maanden geleden
De hele nacht ook nog taai slijm geveegd, echter bij het opstaan voelde het alsof ik ongesteld was, ik keek in mn ondergoed en er zat ook helderrood bloed in.. eveneens nog met afvegen. Ik heb af en aan harde buiken met menstruatiepijn en af en toe onderrug pijn. Dalijk om half 9 toch maar even bellen of dit normaal is.
Na het strippen maandag was ik dinsdag al bloedvrij dus gok dat het daar niet van komt.
2 maanden geleden
8 x per dag voeden + luier verschonen… 😅 kan ik snachts 1x het luier verschonen overslaan?
2 maanden geleden
8 x per dag voeden + luier verschonen… 😅 kan ik snachts 1x het luier versc ...
Ja zeker! Ik doe dat ook al een tijdje. Het is toch altijd een plas luier en zo erg vind ze het niet! Scheelt ook weer een paar euro aan luiers in een week 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Eerstewonder
Ja zeker! Ik doe dat ook al een tijdje. Het is toch altijd een plas luier e ...
Ik zou dit ook wel graag willen, maar onze kleine meid heeft áltijd een poepluier en als je niet oppast poept ze tijdens het verschonen over je hand. Bijna altijd ook nog wel een nat scheetje als je bezig bent met billenzalf. Echt zo leuk allemaal midden in de nacht 😂
2 maanden geleden
Als ik vannacht niet ga bevallen moet ik morgenmiddag naar de verloskundige. Vandaag ben ik gestript en is mn bloeddruk opgemeten. Mn onderdruk was te hoog. Morgen moet ik dan ook terugkomen om nogmaals te meten en urine in te leveren. Weet iemand of dit ochtendurine moet zijn? Of kan ik vlak voor de afspraak de urine opvangen?
2 maanden geleden
Reactie op AWBS
Als ik vannacht niet ga bevallen moet ik morgenmiddag naar de verloskundige ...
Ik heb meermaals urine moeten laten checken ivm hoge bloeddruk en nooit gehoord dat het ochtendurine zou moeten zijn. Hoefde het altijd pas ter plekke te doen en meteen inleveren.
2 maanden geleden
Als ik wat meer rechtop zit of rechtop zit heb ik steeds regelmatige krampen, maar ga ik dan op mn zij dan heb ik er af en toe een.. das toch raar?
één maand geleden
Al 2u een gemiddelde van 7/8 min tussen weeën, ze duren alleen over de minuut en moet echt zuchten en concentreren.. wanneer zouden jullie bellen? Gezien het advies is een uur lang 5 min 1 minuut weeën dan bellen?