1464 Reacties
één maand geleden
Reactie op AWBS
Ik denk dat je zelf wel aanvoelt als het echt serieus is. En ik denk dat bi ...
Heb je gelijk in. Ondertussen is het bijna een uur elke 4/5 min, dan ga ik even van positie veranderen of naar beneden om te kijken of het aanhoud. Dan maar bellen
één maand geleden
Ik wil mijn man graag iets geven om te laten zien dat ik trots op hem ben en het waardeer dat hij alles zo goed oppakt nu de baby geboren is. Ik heb alleen totaal geen inspiratie 🙈 Hij is niet van de sieraden. Hebben jullie iets aan je man gegeven?
één maand geleden
Hier een baby van twee weken oud met reflux, hebben jullie ook wel eens dat jullie baby moet hoesten? Niet een hoestbui maar een of twee keer kuchen?
één maand geleden
Reactie op Riannenijboer
Hier een baby van twee weken oud met reflux, hebben jullie ook wel eens dat ...
Ja mijn zoontje van 2 weken heeft ook reflux. Hier een symptoom door te korte tongriem en daarbij overproductie.
Hij kucht wel eens als de melk terug loopt maar niet uitgespuugd wordt. Hij stikt ook wel eens, dat is minder fijn 😅
één maand geleden
Reactie op Gingie23
Ja mijn zoontje van 2 weken heeft ook reflux. Hier een symptoom door te kor ...
Fijn dat je reageert, toch een stukje herkenning! Jeetje heftig dat je baby af en toe stikt. Hier veronderstel ik ook een te korte tongriem en overproductie! Dinsdag over een week afspraak bij osteopaat.
één maand geleden
Reactie op Riannenijboer
Fijn dat je reageert, toch een stukje herkenning! Jeetje heftig dat je baby ...
Hopelijk zal de osteopaat wat helpen.
Ja mijn oudste had ook een te korte tong riem, dat was helemaal drama. Na behandeling had ik gelukkig een ander kind.
Mijn zoontje wordt donderdag behandeld aan de tongriem dus ik hoop dat dat de ergste klachten weghaalt icm wat bezoekjes aan de osteopaat.
één maand geleden
Reactie op LisanneV1993
Ik wil mijn man graag iets geven om te laten zien dat ik trots op hem ben e ...
Een baby. Nee grapje, ik vind dit een heel leuk idee en ga hier ook over nadenken. Zodra ik iets weet laat ik horen. Heb jij al iets? Mijn eerste idee zou iets van een massage bij een goeie salon ofzo zijn.. maar misschien is iets tastbaars wat hij kan bewaren ook wel leuk..
één maand geleden
Reactie op hope04
Een baby. Nee grapje, ik vind dit een heel leuk idee en ga hier ook over na ...
Haha goed idee 😆 Ik zat te denken aan iets tastbaars en m'n man is ook gek op schoenen haha, vooral van Nike. Dat kan die denk ik ook wel waarderen, maar staat misschien beetje gek om zoiets te geven ofzo 🙈 Ben er dus nog niet helemaal over uit 😅
Heb jij al een idee? Massage klinkt ook heerlijk namelijk!
één maand geleden
Reactie op LisanneV1993
Ik wil mijn man graag iets geven om te laten zien dat ik trots op hem ben e ...
Ik heb hem toen ik nog zwanger was een game gegeven omdat hij zo goed voor mij gezorgd had en zorgde, aangezien ik erg veel last had (gehad) van m’n HG e.d. Toen vast gegeven, ook met het idee dat hij er toen nog meer tijd voor had dan nu haha. Maar ook na de bevalling is het belangrijk dat beide ouders af en toe even me-time hebben, dus in dat kader is een game misschien leuk als je man daar van houdt?
één maand geleden
Onze dochter had erg rode billetjes en toen zijn we heel consistent na elke keer verschonen een dikke laag zinkzalf er op gaan smeren. Het algehele rode trekt daardoor heel goed weg maar vlakbij haar anus heeft ze een paar donker rode kapotte plekjes die nu ook een beetje bloeden. Zo zielig!
Ik lees online om geregeld te verschonen, zeker bij een poepluier maar bij onze dochter heb je al geluk als je haar luier dicht kan vouwen voordat ze weer rustig verder poept. Dus we verschonen gewoon voor elke voeding (overdag elke 3u), want ik wil haar ook niet halverwege haar dutje wakker maken om te verschonen. Moet ik dat dan toch wel doen, of hebben jullie andere tips?
één maand geleden
Reactie op Fenke1994
Onze dochter had erg rode billetjes en toen zijn we heel consistent na elke ...
Ik volg, hier hetzelfde. We verschonen nu echt vaker, elk wakker moment en de voeding maar het schiet nog niet op. Ook elke keer van die natte scheten (sorry voor de details) en die heb ik niet zo snel door.
één maand geleden
Reactie op Fenke1994
Onze dochter had erg rode billetjes en toen zijn we heel consistent na elke ...
Toevallig binnenkort een afspraak bij CB? Ik zou dat daar even vragen. Het kan ook zijn dat het door het persen komt namelijk.. en blijven smeren inderdaad.
Ik heb eco luiers, onze kinderen hebben vrij weinig rode billetjes (wel als ze van opvang bijvoorbeeld een luier kregen of van een regulier merk). Wij gebruiken dus bamboo en Muumi. Daarmee hebben ze zelden rode billetjes, mogelijk heb je er iets aan. Er zitten namelijk erg veel chemicaliën toegevoegd aan luiers (maar bijvoorbeeld ook maandverband). Onze huid is daar best teer dus je neemt het heel makkelijk op. Dat is de reden dat wij voor andere merken hebben gekozen en van naif de billendoekjes (hetzelfde chemicaliën verhaal).
één maand geleden
Reactie op mc.k
Hij is dus tussen de 4-5 kilo, en op de verpakking staat 150+5. Dus vind he ...
de hoeveelheden op de verpakking zou ik sowieso al niet van uit gaan want dat is bedacht om het ouders gemakkelijk te maken.
Zo min mogelijk voedingsmomenten met per keer zoveel mogelijk cc’s.