1465 Reacties

één maand geleden

Reactie op Fenke1994

Onze dochter had erg rode billetjes en toen zijn we heel consistent na elke ...
Dit had onze zoon ook. CB zei dat hij een schimmel had. Dus hebben een zalfje gekregen. Werkt erg goed hij huilt ook een stuk minder 😊.

één maand geleden

Reactie op Fenke1994

Onze dochter had erg rode billetjes en toen zijn we heel consistent na elke ...
Hier ook, 2 weken terug. Wij mochten foto's mailen naar de huisarts en kregen dit antwoord: Op de foto lijkt het op een schimmel. Een schimmel kan op warme plekken groeien en daarom kan dat voorkomen bij de de luier. Hiervoor kunnen jullie bij de kruidvat miconazol halen. Dit is een antischimmel middel. Dit mogen jullie 2 keer per dag gedurende 2 weken smeren. Daarnaast mogen jullie doorgaan met het smeren van zinkzalf om het wat vettig te houden. Indien het niet overgaat over 3 weken of erger wordt, neemt dan contact op.

één maand geleden

Reactie op Detje84

Hier ook, 2 weken terug. Wij mochten foto's mailen naar de huisarts en kreg ...
Hiermee is het nu zo goed als over. Hij heeft er wel ook spruw bij gekregen in zijn mondje wat we nu behandelen

één maand geleden

Reactie op Detje84

Hiermee is het nu zo goed als over. Hij heeft er wel ook spruw bij gekregen ...
Daar ben ik dus ook bang voor dat hij dit krijgt. Heb af en toe wel steken in mijn tepels maar niet constant. Is dit een symptoom? Verder zie ik niks wits in zijn mondje🤞

één maand geleden

Reactie op nouwxie

Daar ben ik dus ook bang voor dat hij dit krijgt. Heb af en toe wel steken ...
Zo begon het bij mij wel .

één maand geleden

Reactie op Fenke1994

Ik heb hem toen ik nog zwanger was een game gegeven omdat hij zo goed voor ...
Das idd ook een goed idee! Gamen vind hij idd leuk om te doen 😊

één maand geleden

Echt, de baby wilt lijkt alleen door mij gesust te kunnen worden op sommige momenten. Voor mijn man en frustrerend want hij heeft het gevoel dat hij het niet goed doet enzo. Terwijl er ook momenten zijn dat ze heel erg tevreden bij hem ligt en heel rustig is.. ik vind het echt heel erg en voel me bekant schuldig.

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Echt, de baby wilt lijkt alleen door mij gesust te kunnen worden op sommige ...
Ooh hier precies hetzelfde. Ze was vanavond overstuur, dus m'n vriend nam haar even bij zich. Maar ze bleef onrustig. Toen ze vervolgens bij mij lag, viel ze in slaap. Vond het ook wel sneu om te zien, m'n vriend zei nog: ze is nog nooit bij mij in slaap gevallen zoals bij jou. Maar ik weet zeker dat het goed komt, is ook even wennen allemaal

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Hier hoef je je echt niet schuldig over te voelen en jouw partner doet niks verkeerd. Jullie kindje heeft 9 maanden lang in jouw buik geleefd. Jouw geur en hartslag is het enige wat zij kent. Met de tijd komt het vanzelf wel ☺️

één maand geleden

Hebben jullie in de nacht ook zo weinig geduld met t ‘ rechtop houden ‘ na het drinken? 😅. (Aka boertje laten maken) Wil dan gewoon weer lekker liggen. Vooral als ik op mn zij voedt en zij lekker op de zij blijft slapen. Maar wordt dan beloond met na een tijdje onrustig worden en of natuurlijk dat alles omhoog komt 😨.

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Kreeg van iemand een keer te horen dat zij dat ook had met haar man. Uiteindelijk hielp het om een doek of shirt die zij de hele dag heeft gedragen (en naar haar ruikt) op de arm van haar man te leggen wanneer hij de baby oppakte. Zo is er toch ook nog de geur van mama om haar heen wanneer ze bij papa is

één maand geleden

Reactie op CocoMup

Hebben jullie in de nacht ook zo weinig geduld met t ‘ rechtop houden ‘ na ...
Ja. Dit dus! Ik kreeg de tip om beneden op de bank te zitten zodat ik niet in slaap zou vallen, maar het is altijd zo lekker warm bij ons in bed dus ik doezel al te graag in slaap met haar op de armen… 😵‍💫 😅

één maand geleden

Reactie op Eerstewonder

Ja. Dit dus! Ik kreeg de tip om beneden op de bank te zitten zodat ik niet ...
Ligt ze dan bij jou op je borst bedoel je als je in slaap valt? Heerlijke positie is dat he? Ligt de baby dan wel ‘rechtop’ genoeg? Daarnaast nog; ik ben van de trap gevallen en daardoor last van mijn stuitje. Hierdoor lukt die houding van haar op mn borst niet meer pijnloos omdat je dan heel erg op je stuitje zit :(. Rechtop houden is voor mij 90 graden zitten of lopen. In de nacht zo geen puf voor 🙃. Ja heerlijk dat in doezelen in bed.

één maand geleden

Reactie op CocoMup

Ligt ze dan bij jou op je borst bedoel je als je in slaap valt? Heerlijke p ...
Ik voed haar s’nachts in de madonna houding om in slaap vallen te voorkomen maar ik val gewoon rechtop in slaap met haar in mijn armen 🤣

één maand geleden

Reactie op CocoMup

Hebben jullie in de nacht ook zo weinig geduld met t ‘ rechtop houden ‘ na ...
Ik zag laatst een filmpje dat ie je baby op haar billetjes zet, dus alsof ze zit, met haar beentjes plat en dan draai je je baby om de beentjes heen terwijl je haar aan de voor en achterkant ondersteunt. Hoofdje een beetje naar beneden laten kijken. Daardoor boert ze bij mij eigenlijk altijd als ze t nodig heeft. Daarna nog twee minuutjes op m’n borst en dan kan ik d’r gewoon wegleggen!

één maand geleden

Reactie op hope04

Ik zag laatst een filmpje dat ie je baby op haar billetjes zet, dus alsof z ...
Ah ja zo draaien om haar as heen (indd de beentjes plat) gebruik ik ook weleens. Heb alleen door t vasthouden zo onder haar oksels en vingers achter haar hoofd wel altijd haar hoofd beetje omhoog. Misschien helpt het dus om haar dan beetje omlaag te laten kijken ☺️

één maand geleden

Reactie op Eerstewonder

Ik voed haar s’nachts in de madonna houding om in slaap vallen te voorkomen ...
Wauw ! Kunst! 😜

één maand geleden

Wie gebruikt er een elektrische nagelvijl en wat is je ervaring er mee? Ik heb van die kartonnen vijltjes en het werkt prima, maar je bent best lang bezig en tenzij ze helemaal knocked out in slaap is lukt het haast niet omdat ze dan gaat zwaaien en tegenwerken. Dan ben ik dus de hele dag elke keer een beetje bezig, en eigenlijk moet het haast wel 2x per week met hoe snel haar nageltjes groeien en ze weer krassen op haar gezicht maakt 😅

één maand geleden

Reactie op Fenke1994

Wie gebruikt er een elektrische nagelvijl en wat is je ervaring er mee? Ik ...
Ik heb er 1 geloof 6 euro op bol. Werkt echt fantastisch. Ze vindt het helemaal niet vervelend en het gaat super snel! Bekijk Baby Nagelvijl - Baby Nagelknipper - Elektrische Nagelvijl - Baby Nagelverzorging - Ook Voor Volwassenen - Baby Cadeau op: https://www.bol.com/nl/p/baby-nagelvijl-baby-nagelknipper-elektrische-nagelvijl-baby-nagelverzorging-ook-voor-volwassenen-baby-cadeau/9300000139747702?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één maand geleden

Ik ben dus gehecht tussen m’n anus en m’n vagina en ik voel daar gewoon wat zitten hè Herkent iemand dat 🤡