1466 Reacties

één maand geleden

Reactie op Boysmom🩵

Ik ben dus gehecht tussen m’n anus en m’n vagina en ik voel daar gewoon wat ...
Ik voelde gister ook wat maar heb sinds de bevalling nog niet een keer in de spiegel gekeken 😵‍💫😀

één maand geleden

Reactie op Eerstewonder

Ik voelde gister ook wat maar heb sinds de bevalling nog niet een keer in d ...
Hahaha nee ik doe ook maar niet hehe

één maand geleden

Reactie op CocoMup

Hebben jullie in de nacht ook zo weinig geduld met t ‘ rechtop houden ‘ na ...
https://youtu.be/tpWyNVld1Ho?si=2FYaQyQPAWq4T8HH deze werkt bij mij ook!

één maand geleden

Wassen jullie na elke verschoning je handen? Ik verschoon ons meisje vaak voor de voeding, of tijdens de wissel van de borst. Ze huilt vaak tijdens het verschonen en wil dan snel drinken. Ik leg haar dan vaak meteen weer aan, maar vind het eigenlijk wel frisser om eerst mijn handen schoon te maken. Hoe doen jullie dat?

één maand geleden

Reactie op Jennifermierlo

Wassen jullie na elke verschoning je handen? Ik verschoon ons meisje vaak v ...
Ik heb een pompje desinfecterende gel op de commode staan 😊

één maand geleden

Reactie op Boysmom🩵

Ik ben dus gehecht tussen m’n anus en m’n vagina en ik voel daar gewoon wat ...
Jaa ik herken dit van de vorige bevalling en van deze, trekt uiteindelijk wel weer bij😅

één maand geleden

Reactie op Jennifermierlo

Wassen jullie na elke verschoning je handen? Ik verschoon ons meisje vaak v ...
Ik leg onze kleine man even in de co-sleeper en ga dan m’n handen wassen. Meestal heeft ie er iets meer vrede mee na één borst gehad te hebben ;)

één maand geleden

Knippen jullie labels uit de kleding? Vind ze soms zo groot maar ben bang dat het gaat jeuken en je baby kan dat natuurlijk niet aangeven 😂

één maand geleden

Vraagje over het verschonen en de nachtvoeding. Mijn dochter komt standaard rond 5 uur. Dan verschoon ik haar en geef ik haar 1 borst. Sinds kort houd ik haar ook overeind na de voeding omdat ze anders een mondje teruggeeft of loopt te smakken/herkauwen op dat wat naar boven komt ( ik denk reflux). Dit gaat allemaal goed. Totdat ze poept 😅 als ik haar weer verschoon wordt ze wakker en krijg ik haar met moeite weer in slaap. Maar in een vieze luier slapen vind ik zielig, wat zouden jullie doen?

één maand geleden

Reactie op Supercheesy

Vraagje over het verschonen en de nachtvoeding. Mijn dochter komt standaard ...
Misschien de eerste x verschonen niet doen? Alleen na de voeding als ze heeft gepoept? Vind dat zelf ook lastig hoor, bij ons is ze zo nat midden in de nacht dat die luier het sowieso niet red tot de ochtend.. en inderdaad in een vieze luier laten slapen wil je ook niet

één maand geleden

Reactie op MD999

Misschien de eerste x verschonen niet doen? Alleen na de voeding als ze hee ...
Ja dit zou ik ook doen! & dan kan je altijd nog even je lege borst daarna aanbieden als ze wat wakkerder is door het verschonen.

één maand geleden

Is het normaal als je 2 a 3 dagen niet vloeit en dan ineens weer helder rood?

één maand geleden

Reactie op MD999

Misschien de eerste x verschonen niet doen? Alleen na de voeding als ze hee ...
Ik ga het eens proberen. Had haar nu wel weer verschoond en in slaap gewiegd om vervolgens weer harde scheten te horen 😂

één maand geleden

Reactie op Supercheesy

Vraagje over het verschonen en de nachtvoeding. Mijn dochter komt standaard ...
Ik geef ook 1 borst per keer en in de nacht doe ik dan eerst half voeden, dus dan haal ik hem na 5 minuten eraf om te verschonen en daarna weer verder drinken. Dan valt die weer lekker in slaap.

één maand geleden

Is het normaal als je 2 a 3 dagen niet vloeit en dan ineens weer helder roo ...
Ja hoor! Kan ook dat je misschien wat meer hebt bewogen/gewandeld? Dan bloed het ook sneller

één maand geleden

Onze baby wilt niet in eigen bed slapen snachts... Echt alleen maar boven op de borst. Allereerst voor krampen na de voeding maar daarna is ze ook echt bijna niet weg te leggen. We verwarmen het bedje al voor en zorgen dat ze echt goed is slaap is maar nog... Ook ging de borst tot gister echt heel goed, nu is het weer een stuk lastiger... Is dit normaal? Ik heb wel stuwing maar niet in mijn tepels.

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Onze baby wilt niet in eigen bed slapen snachts... Echt alleen maar boven o ...
Misschien kun je je verdiepen in veilig samen slapen? Je kunt vaker proberen aan te leggen. https://www.borstvoeding.nl/de-eerste-dagen-met-je-baby/krampjes/ https://teddyroorda.nl/2019/03/02/je-baby-aanleggen-zonder-pijn/

één maand geleden

Onze baby is 2 weken oud en heeft 's avonds echt wel de onrustige uurtjes. Als we net willen eten, begint ze te huilen terwijl ze daarvoor bijv lekker in m'n armen ligt te slapen. We zeiden gisteren tegen elkaar dat we bijna apart zouden eten; eerst de ene en daarna de ander. Ze wordt namelijk alleen stil als ze bij ons ligt of heeft alweer honger (clustervoeden). Hoe doen jullie dit met avondeten? Slapen ze bij jullie gewoon? Eten jullie apart? Of toch even laten huilen in de tijd dat jullie aan het eten zijn? Nog even beetje zoekende hier 🫣

één maand geleden

Reactie op LisanneV1993

Onze baby is 2 weken oud en heeft 's avonds echt wel de onrustige uurtjes. ...
Hier ook zo! Meestal gaan mijn dochter en vriend eerst eten en voed ik eerst ons zoontje en eet daarna, anders zet hij het op een krijsen en eet niemand rustig

één maand geleden

Reactie op LisanneV1993

Onze baby is 2 weken oud en heeft 's avonds echt wel de onrustige uurtjes. ...
Als mijn zoontje honger heeft tijdens ons avond eten dan voed ik hem gewoon en eet ik zelf ook verder. Wij eten wel vaak dingen waar je aan alleen een lepel of vork genoeg hebt.