1467 Reacties
één maand geleden
Reactie op carolienboe
Uit m'n eigen ervaring werkt het bij ons het beste als ik met de baby meega ...
We gaan idd met haar mee wat betreft het clusteren en het zoeken naar geborgenheid :) Mijn man is iets meer van haar laten huilen, maar dat vind ik zielig en wil dat ze zich veilig voelt. Tot nu gaat het goed in de avonden en ligt ze ook leker bij me en voeden we op verzoek :)
één maand geleden
Reactie op Belle20
Iemand tips voor leuke jongenskleding (vanaf maat 62) die wat kleurrijker i ...
Name it en benneton is leuk. C&A, wibra en zeeman hebben vaak ook kleurrijke dingen. Ik haal echt overal wat meestal. Huidige collecties weet ik niet, m’n zoontje is al 3 jaar maar koop serieus al z’n hele leven maten vooruit als ik wat leuks of kleurrijks zie ☺️.
één maand geleden
Reactie op hope04
Vraagje; mijn lieve dochter slaapt geweldig. dat is zodra ze slaapt, ze hee ...
Het is echt super normaal dat ze hulp nodig heeft om in slaap te komen!
Misschien is het boek ‘zachte nachten’ een goede aanrader? Geeft veel uitleg over waarom kinderen slapen zoals ze slapen
één maand geleden
Desperate question: hoe houden jullie je baby’s nog ‘wakker’ tijdens het voeden? Ik merk dat de mijne halverwege inslaap valt en dan ga ik verschonen (want dan wordt hij soort van wakker) en dan drinkt hij een beetje en valt opnieuw inslaap en dan krijg ik hem echt niet wakker/ de fles niet in zijn mond meer😵. En heeft nog best veel ml over. Eindstand; zo komt hij eerder /onregelmatig en is dat niet altijd zo chill voor mij (vooral snachts). Beetje ambetant begint het te worden😅🥲. Verder is hij een super lief kindje 🤗🥰
één maand geleden
Reactie op Didiizzy
Te lang voor mijn doen ‘s nachts 🥲. Dochter heeft echt hele erge last van ...
Heeft ze dan nog echt honger dat ze de andere borst ook wil? Ik merk bij onze dame dat als ze veel/meer drinkt (misschien wel meer dan nodig is) dat ze dan de voeding sneller opgeeft.
één maand geleden
Reactie op MelRoy
Desperate question: hoe houden jullie je baby’s nog ‘wakker’ tijdens het vo ...
Ik stimuleerde z'n voetjes, handjes, over z'n buikje heen gaan en bij het slikreflex op z'n gezicht/kinnetje. Dat hielp bij mijn kleintje goed en was op aanraden van de kraamhulp
één maand geleden
Beetje tmi, maar poepen voelt niet meer hetzelfde sinds de bevalling. I ben niet uitgescheurd geweest oid maar ik krijg tijdens het poepen steken die echt niet prettig zijn.. is dit herkenbaar?
één maand geleden
Reactie op Nathalie 0419
Beetje tmi, maar poepen voelt niet meer hetzelfde sinds de bevalling. I ben ...
Ja heb ik de eerste weken ook last van gehad! Is hier gelukkig vanzelf weer weg getrokken
één maand geleden
Reactie op avdh32
Heeft ze dan nog echt honger dat ze de andere borst ook wil? Ik merk bij on ...
Ze heeft vaak echt nog wel honger. Ze drinkt ook nooit lang aan de borst vaak 6-8 min. per kant. Soms is ze wel na een borst al tevreden maar meestal niet 🥲. Twijfelde eerst ook of ze misschien niet teveel dronk ondanks de korte tijd maar ook al geeft ik haar maar 2 min. het komt er daarna met net zo’n golf er weer uit 😟
één maand geleden
Reactie op Nathalie 0419
Beetje tmi, maar poepen voelt niet meer hetzelfde sinds de bevalling. I ben ...
Ook wel herkenbaar! Ben zelf nu ook al een aantal dagen niet geweest ondanks dat ik van die zakjes inneem 🥲
één maand geleden
Reactie op Sabb1993
Piept, gromt en kreunt jullie baby ook zoveel? Vooral in haar slaap komen e ...
Ja!! Maakt mijn eigen slaap vaak moeilijker. Maar zou super normaal moeten zijn heb ik me laten vertellen!
één maand geleden
Reactie op Sabb1993
Ja🥲. Ik schrik daar iedere keer wakker van en wordt continu uit mijn not so existing slaapcyclus gehaald🥲. Maar het is inderdaad normaal al die geluiden die ze maken in het begin
één maand geleden
Reactie op Sabb1993
Jup! Sowieso als ze in haar ‘actieve slaap’ zit, maar ook doorlopend als ze wat meer last heeft van haar darmpjes. Hier de reden dat ze al met 4 weken toch in haar eigen kamer ging slapen. Nu wordt ik alsnog weleens onterecht wakker van wat gepiep door de babyfoon, maar kan toch wel wat beter doorslapen. Dat ik vaak dan pas naar haar toe ga als ze al huilt en de hongersignalen daarvoor nog niet hoor is dan maar even jammer 😅