1469 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op SJZ

Wie heeft er ook al last van haaruitval? Mijn zoontje is morgen een maand o ...
Hier ook! Hij was gisteren een maand oud. Ik merk het het zelf niet eens echt nog maar mn man klaagt echt dat hij overal haar vindt 馃ぃ馃ぃ

茅茅n maand geleden

Onze baby is normaal best actief en kan flink huilen(krampen ed) maar vandaag lijkt ze echt veel meer te slapen, ze eet ook een stuk minder(1/虏 tot 1 borst per keer) en valt dan in slaap. Ik vind dit een beetje spannend, want zo kennen we haar niet.. meer babys die rond dag 9 een 'slaapdag' hebben?

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Onze baby is normaal best actief en kan flink huilen(krampen ed) maar vanda ...
Dan moet ik zeggen dat ze gisteravond best veel wilde eten

茅茅n maand geleden

Nog meer baby鈥檚 die totaal geen wakkertijden hebben?

茅茅n maand geleden

Reactie op 鈥擬.M

馃枑 Jup, geen peil op te trekken hier. Soms alleen wakker worden voor een voeding en meteen weer in slaap vallen en soms gerust 3 uur achter elkaar wakker. In veel gevallen is hij wel vooral lang wakker door krampjes en reflux ,dus hopelijk wordt dat snel minder en kunnen we dan ook werken aan een ritme.

茅茅n maand geleden

Hoe doen jullie het snachts en 鈥榮 avonds als jullie de baby op de buik hebben voor een boertje en rechtop houden na een voeding? Ik ben echt aan het vechten tegen mijn slaap en val soms gewoon rechtop zittend in slaap, maar vind dit toch spannend. Zijn er hier meer die wel eens in slaap vallen?

茅茅n maand geleden

Reactie op 鈥擬.M

N茅e is hier ook nog geen peil op te trekken (5 weken oud) go with the flow 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op WO

Hoe doen jullie het snachts en 鈥榮 avonds als jullie de baby op de buik hebb ...
Zeker, bij de eerste was ik daar panisch voor maar nu durf ik er zelfs van te genieten ;) Voedingskussen om me heen, klein dekentje strak over de baby waar ik dan m鈥檔 armen op leg, en ik kan zo een uurtje tukken. We moeten de baby minimaal een half uur rechtop houden ivm reflux dus duurt ook lang. Verantwoord is misschien anders maar ben een stuk makkelijker met een tweede 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Janne1312

Zeker, bij de eerste was ik daar panisch voor maar nu durf ik er zelfs van ...
Oh ik zit precies hetzelfde! Het is inderdaad ook mijn tweede en betrap mezelf er steeds vaker op dat ik dus een beetje weg dommel en dan een kwartier later wakker schrik. Mijn ouders zeiden al, vroeger lagen we altijd zo, jullie leven allemaal nog 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op WO

Ik val dus ook gewoon in slaap. ik zorg altijd dat als hij zou vallen, hij zegt valt. Maar ik slaap sowieso veel samen met mn zoon, ook snachts. Na een slecht slapende dochter ben ik heel wat gewend ;)

茅茅n maand geleden

Reactie op WO

Ik doe mijn oortjes in en ga youtuben. Ik moet mijn baby ook min 30 min rechthouden ivm reflux, zo voorkom ik dat ik inslaap val tijdens het vasthouden

茅茅n maand geleden

Reactie op WO

Ik heb dit ook. Echt vechten tegen de slaap dan inderdaad. Vaak probeer ik wat afleiding te zoeken op m'n telefoon o.i.d. want ben als de dood om in slaap te vallen...

茅茅n maand geleden

Reactie op MelRoy

Ik doe mijn oortjes in en ga youtuben. Ik moet mijn baby ook min 30 min rec ...
Ohja en online shoppen 馃ゲ馃ゲ馃ゲ

茅茅n maand geleden

Reactie op MelRoy

Precies dit inderdaad 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

茅茅n maand geleden

Ik ruik mezelf constant. Maar mn man ruikt me nooit. Heb normaal al een mega sterke neus maar nu na de zwangerschap is het helemaal extreem. Had ik na de eerste ook. Ik word er zo mega onzeker van.

茅茅n maand geleden

Reactie op WO

Ik val geregeld in slaap zittend inderdaad, als de baby beweegt ben ik zo weer wakker gelukkig

茅茅n maand geleden

De baby valt vandaag steeds tijdens het voeden in slaap, is echt veel rustiger dan ik gewend ben... Meer babys die dit af toe een dag hebben?

茅茅n maand geleden

Reactie op MelRoy

Same 馃ゲ Ik ben blij dat mijn vriend aan het werk is en niet de shitload aan pakketjes elke dag binnen ziet komen 馃槀

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje is vandaag 6 weken. In tegenstelling tot de vorige twee weken, slaapt hij, na een wakkere ochtend, nu na elke voeding weer direct. Wakker houden lukt niet. Weet iemand of dit ook een teken kan zijn voor een regeldag? Of moet ik me zo gaan voorbereiden op een hele drukke nacht 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Didiizzy

Same 馃ゲ Ik ben blij dat mijn vriend aan het werk is en niet de shitload aan ...
Hahaha! Mijn excuus is dat de helft van de pakketjes iets super essentieels voor de baby bevat, zoals flessen, valt bijna niet op dat er ook schattige maar onnodige boxpakjes enzo tussen die Vinted stapel zitten. 馃