1416 Reacties

2 maanden geleden

Hi ik heb een babybad, maar het tillen van de baby lijkt me best zwaar. Hebben jullie ook een zitje voor in jullie babybad die je met 0 maanden al kan gebruiken?

2 maanden geleden

Reactie op Supercheesy

Hi ik heb een babybad, maar het tillen van de baby lijkt me best zwaar. Heb ...
Een pasgeboren baby weegt maar paar kg...is echt wel te doen! En zitje is echt tot 5/6 maanden not done volgens mij. Ze hebben daar zeker met 0 maanden nog totaal geen spierkracht voor!

2 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Wij werden terug naar huis gestuurd en steeds opnieuw gecontroleerd. Hartsl ...
Ja ik was dus bij mijn 1e ook ingeleid, ging overigens goed gelukkig. Nu hoop ik toch dat hij zich zelf meldt, maar het lijkt zo lang te duren en vooral nu met dit 🫠.

2 maanden geleden

Reactie op mc.k

Ja ik was dus bij mijn 1e ook ingeleid, ging overigens goed gelukkig. Nu ho ...
Ik denk dat als je daar geen bezwaren tegen hebt dat ze echt kijken of ze je eerder in kunnen leiden. Maar ik heb ook vriendinnen die steeds weer terug naar huis werden gestuurd. Ligt dus misschien aan het ziekenhuis?

2 maanden geleden

Ligt jullie baby ook heel gek? Mijn buik is heel vaak niet meer mooi rond en zacht 😂 Hij ligt echt met zijn rug naar buiten elke keer wat soms ook pijn doet. Je ziet ook echt een misvormde buik en dat er van alle kante wat uitsteekt 🤣 Harde buiken heb ik bijna de hele dag. Maar vooral wanneer ik lig heb ik harde buiken+ misvormde buik + pijn (37+6) Herkenbaar??

2 maanden geleden

Ligt jullie baby ook heel gek? Mijn buik is heel vaak niet meer mooi rond e ...
Zoiets? 🤣

2 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Ik denk dat als je daar geen bezwaren tegen hebt dat ze echt kijken of ze j ...
Ja ik moet morgenochtend weer terug voor een hartfilmpje… 🥴 dus ga wel vragen wat de opties zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Sabb1993

Zoiets? 🤣
Jaaaaaaa heb ik ooo vaak

2 maanden geleden

Reactie op mc.k

Ja ik moet morgenochtend weer terug voor een hartfilmpje… 🥴 dus ga wel vra ...
Goed plan! Ik zou zeker even overleggen 😊

2 maanden geleden

Reactie op Sabb1993

Zoiets? 🤣
HAHAHAHA JUP🤣🤣🤣 en dan duw ik het terug🤣

2 maanden geleden

Nemen jullie lange mouw of korte mouw rompers mee voor onder hun geboorte pakje met dit weer? Ik heb geen idee wanneer ik ga bevallen (25ste uitgerekend), maar met dit weer twijfel ik. Dus heb beide ingepakt voor de zekerheid

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Nemen jullie lange mouw of korte mouw rompers mee voor onder hun geboorte p ...
Ik heb ook beiden ingepakt

2 maanden geleden

Ligt jullie baby ook heel gek? Mijn buik is heel vaak niet meer mooi rond e ...
Mijn buik is vanaf het begin al scheef, baby ligt altijd rechts. Dus links is mijn buik vrij leeg en zacht en rechts dik en op en af hard😅

2 maanden geleden

Reactie op Sabb1993

Zoiets? 🤣
Jaaa 🤣

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Ik heb ook beide ingepakt 14 augustus uitgerekend. Ben benieuwd wanneer hij zich gaat melden.

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Ik ben gisteren bevallen met 29 graden en we zijn rond 3u ‘s middags met onze dochter naar huis gegaan: lange mouwen romper, boxpakje, sokjes, slofjes, dubbel mutsje en een dekentje over 😂

2 maanden geleden

Nog meer verloskundige die niet strippen voor de 41 weken of doen ze het bij jullie wel eerder?

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Nog meer verloskundige die niet strippen voor de 41 weken of doen ze het bi ...
Nee bij mij kan het inderdaad ook pas vanaf de 41 weken!

2 maanden geleden

Het is jammer dat ik geen filmpjes kan uploaden maar de kleine kan zich soms helemaal tegen de buikwand aanduwen en beweegt dan urenlang heel ritmisch. Vandaag bijvoorbeeld al de hele dag. Vaal is het ook een beetje pijnlijk. Net alsof m'n buik een hartslag heeft maar daar gaat het wat te langzaam voor (het is sowieso niet de hik want die heeft ze ook 10x op een dag en die herken ik ondertussen wel 🤣). Herkent iemand dit?

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Nog meer verloskundige die niet strippen voor de 41 weken of doen ze het bi ...
Bij mij ook pas vanaf 41 weken! Maar vind dit ook helemaal prima eigenlijk, geniet nog van de rust nu 🥹