1471 Reacties
één maand geleden
Reactie op Puck94x
Iemand een tip voor baby sokken die wel blijven zitten? 🥲 🧦
Ik koop ze altijd van de Hema en dan een maat groter
één maand geleden
Reactie op MelRoy
Zijn jullie babies ook een beetje onrustig/wakker vanaf 19:00u?
Ja, heel herkenbaar! Ze valt normaal goed in slaap na de voedingen, maar in de avond is Ze vaak onrustig door de krampjes, of ze ligt gewoon wakker een beetje onrustig rond te kijken
één maand geleden
Reactie op MelRoy
Jaa. Sinds 3 weken (nu 4 weken) is ze vanaf 19.00 erg onrustig en wilt alleen maar aan de borst en bij mama zijn.
één maand geleden
Reactie op Jennifermierlo
Ja, heel herkenbaar! Ze valt normaal goed in slaap na de voedingen, maar in ...
Jaa de mijne valt na voedingen ook goed inslaap maar sinds een paar dagen geleden niet meer en morgen is hij 3 weken oud. Hijs ook zo klaarwakker en gaat dan huilen, en als ik hem pak en probeer te troosten blijft hij nog huilen😢 . Ik heb dit bij mijn eerste zoon helemaal niet gekend, dus zit een beetje in ‘geen idee wat ik nu moet doen’ ☹️
één maand geleden
Reactie op MelRoy
Jaa!
één maand geleden
Reactie op MelRoy
Ja, hier ook! (Baby van 6,5wk) Eerst begon het zelfs al rond etenstijd, inmiddels kunnen we vaak (niet altijd) dan wel rustig eten, maar dan tegen 7u weer voeden. Daarna moet ik echt blijven lopen met haar in de draagdoek en de muziek aan houden anders wordt ze wakker en gaat ze huilen. Rond half 9/kwart voor 9 wordt ze dan alsnog wakker en wil ze nog een keer drinken en daarna lukt het mijn man meestal wel om haar naar bed te brengen (maar duurt wel langer dan ‘s nachts na een voeding).
één maand geleden
Reactie op Saraelaa7498
Ik koop ze altijd van de Hema en dan een maat groter
De sokken van de Kruidvat blijven ook zitten
één maand geleden
Reactie op MelRoy
Ja onze baby ook, is nu 2 weken en rond etenstijd begint de 'onrust' ze wilt dan vaak eten (elke 1,5/2u) en er gewoon bij zijn en rondkijken.. maar het ging met slapen 4 dagen goed en nu weer wat minder... 🥹
één maand geleden
Hopelijk ben ik niet de enigste, maar soms ben ik echt overwhelmed 🥹
één maand geleden
Reactie op Puck94x
Iemand een tip voor baby sokken die wel blijven zitten? 🥲 🧦
Deze vinden wij heel fijn! Met de broek er gwn overheen! https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/set-van-3-paar-eenhoorn-newbornsokken-met-motief-2223265/1
één maand geleden
Is er iemand die ook van difrax de 123 doseerspeen gebruikt in combinatie met een wat dikkere voeding (zoals Hero comfort of Nutrilon A.r.)? Ik worstel zo met de standen. Vind stand 1 super langzaam en stand 2 dan weer te snel. Ben echt langer dan 30 min bezig met voeden en dan ondertussen de hele flesspenen veranderen want die doseerspeen is echt 😤.
één maand geleden
Reactie op MelRoy
Is er iemand die ook van difrax de 123 doseerspeen gebruikt in combinatie m ...
Niet die voeding en ook andere speen, maar wel jbpm ellende met verstopte spenen tijdens de voeding en wisselen van speenmaat. Dus i feel you! Tip was hier beginnen met de snelle optie en dan na een paar min wisselen naar de langzamere optie. Dan komen we qua hongerige baby en drinkwijze het beste uit (afgezien van de momenten dat het jbpm de speen verstopt en we zitten te klunzen 🙈).
één maand geleden
Reactie op —M.M
Na hoeveel dagen geen ontlasting zouden jullie aan de bel trekken bij je ba ...
Jeugdarts heeft tegen ons gezegd dat het ook heel normaal is als ze een week geen ontlasting hebben. Maar als je je zorgen maakt kun je altijd even vragen natuurlijk!