1474 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op 鈥擬.M
Na hoeveel dagen geen ontlasting zouden jullie aan de bel trekken bij je ba ...
Bij borstvoeding kan het eens per tien dagen zijn, bij flesvoeding wel vaker. Wij trekken aan de bel als we veel pijn merken op de momenten dat de baby wil poepen na een paar dagen niet poepen. Huisarts kan voelen of het idd volle darmen zijn doordat het buikje dan hard is.
茅茅n maand geleden
Zijn er meer baby鈥檚 die echt elke dag flink minder drinken dan de 150ml per kilo formule? Onze dochter zou met die richtlijn 650 mogen drinken maar komt dagelijks niet eens aan de 500.
Ze krijgt Neocate ivm kma en vanwege verborgen reflux pijn dokken we nu echt minimaal in met jbpm maar het is een hele lastige balans tussen snel genoeg kunnen drinken om genoeg te drinken, en langzaam genoeg om de pijn niet erger te maken.
茅茅n maand geleden
Reactie op Nathalie 0419
Hopelijk ben ik niet de enigste, maar soms ben ik echt overwhelmed 馃ス
Zeker niet, ik ook zeker
茅茅n maand geleden
Reactie op Janne1312
Bij borstvoeding kan het eens per tien dagen zijn, bij flesvoeding wel vake ...
Ja hij heeft hier zoiezo verschrikkelijk veel last van kramp maar sinds gister is het echt een ramp, hij heeft voor het laatst dinsdag ontlasting gehad.. laat wel mega veel scheten.
茅茅n maand geleden
Reactie op 鈥擬.M
Bij borstvoeding of flesvoeding?
Oh ja sorry, borstvoeding had ik het over.
茅茅n maand geleden
Hele domme vraag misschien maar ik zal binnenkort voor t eerst boodschappen doen met mijn kindje (4weken) in de kinderwagen, maar ik vroeg me af hoe mensen dit doen? Normaal gesproken heb ik een mandje of karretje maar nu duw ik de kinderwagen dus heb ik m鈥檔 handen vol .. hoe doen jullie dit? Kindje in een draagzak oid?
茅茅n maand geleden
Reactie op hannah2010
Hele domme vraag misschien maar ik zal binnenkort voor t eerst boodschappen ...
Ik scan de boodschappen vaak zelf, en dan leg ik ze onder in de mand van de kinderwagen. Bij winkels zonder zelfscan leg ik de spullen die ik nodig heb op het bassinet, meestal is dit dan niet veel. Tot nu toe werkt dit goed, maar heb dan ook nog geen weekboodschappen gedaan, loop nu elke dag even naar de winkel voor wat kleine boodschapjes
茅茅n maand geleden
Reactie op hannah2010
Ik woon dichtbij de supermarkt, ik draag mijn kleintje in de draagzak en gebruik de kinderwagen als winkelwagen waarbij ik alles scan en direct in de boodschappentas stop 馃
茅茅n maand geleden
Reactie op hannah2010
De AH heeft winkelkarretjes waar je de maxi cosi op kan zetten. Zelf vind ik deze niet zo fijn omdat ik niet zo groot ben (1.60) en ik kijk dan recht tegen de maxi cosi aan en zie dus niks meer. Zelf zet ik de maxi cosi los in het karretje of ik neem de kinderwagen mee en doe het onderin de kinderwagen. Wel is het zo dat ik nooit veel boodschappen dan doe. Anders zou ik haar in de draagzak doen en gewoon een karretje meenemen.
茅茅n maand geleden
Reactie op Katy1995
Ik zou graag een slaapzak willen aan schaffen voor mijn kleintje. Welke maa ...
Ik heb de puckababy piep 0-3 maanden
茅茅n maand geleden
Dames, hoe actief zijn jullie 2 weken pp?
En hoeveel tillen jullie?
Ik heb het idee dat ik misschien te veel doe馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op hannah2010
Ik heb een keer het mandje overdwars op de kinderwagen gezet, kon m鈥檔 kindje toen niet meer zien maar wel ff snel door de winkel. Mandje was ruim langer dan de breedte van de kinderwagen dus ik was niet bang dat hij er in zou vallen oid.
Of anders mandje vasthouden en met 1 hand de kinderwagen? Mits je er eentje hebt die makkelijk met 1 hand te sturen is en je mandje niet te vol/zwaar zal zijn.
茅茅n maand geleden
Reactie op Didiizzy
De AH heeft winkelkarretjes waar je de maxi cosi op kan zetten. Zelf vind i ...
Klopt dat heb ik ook bij de jumbo, dan zie ik ook niks meer. Je kan ook een normaal karretje nemen en de maxicosi daar gewoon Inzetten waar je normaal de boodschappen legt. Dan leg je die er een beetje omheen ofzo
茅茅n maand geleden
Reactie op Nathalie 0419
Dames, hoe actief zijn jullie 2 weken pp?
En hoeveel tillen jullie?
Ik he ...
Vrij actief 馃檲 de laatste dagen 8000-10000 stappen per dag, tillen probeer ik te beperken maar soms met de was of boodschappen til ik wel. Ik hoor van iedereen dat het vrij vroeg is maar ik krijg er geen klachten van. Heb ook wel een sterke bekkenbodem
茅茅n maand geleden
Reactie op LotjeS2024
Vrij actief 馃檲 de laatste dagen 8000-10000 stappen per dag, tillen probeer ...
Ja ik heb na zn dag dus wel gelijk weer last van mn onderkant zegmaar vandaar dat ik denk dat ik net iets te veel til en doe 馃ぃ