1478 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Dames, hoe actief zijn jullie 2 weken pp? En hoeveel tillen jullie? Ik he ...
Ik was 2 weken pp al volle bak bezig met het huishouden etc. Mijn vriend is zzp鈥檈r dus een lang verlof zat er niet in! Ik heb het zwaar gehad in de 2e week maar ben er inmiddels al aan gewend 馃槄 toch is het belangrijk hoe actief je ook bent, neem echt de rust!

茅茅n maand geleden

Mijn kleine nu 4 weken, is al anderhalve week ontroostbaar. Het lijkt ook wel alsof ze snel schrikt. Met tv kijken sliep ze in de armen bij papa en schrok opeens van zijn stem. En vannacht met het neerleggen op het aankleedkussen (echt super rustig want ze sliep) schrok ze ook en begon ze te krijsen. Herkent iemand dit of ligt dit gewoon echt aan haar? 馃槚

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik ben inmiddels 4 weken pp, maar bij 2 weken begon ik heel langzaam weer een beetje rondjes te wandelen en wat dingetjes te doen in huis. Maar ik heb bewust heel rustig aan gedaan vanwege bekken klachten en wil het absoluut niet erger maken. Traplopen enzo zo min mogelijk en laat mijn man de wasmand tillen enzo. stop het dan bijv wel zelf in de wasmachine en of droger.

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik stond 4 dagen op alweer in de baby planet, reed auto en het huishouden馃檲 voelde me weer topfit.

茅茅n maand geleden

Nemen jullie, nu niet zwanger ook nog vitamines?

茅茅n maand geleden

Reactie op Eerstewonder

Mijn kleine nu 4 weken, is al anderhalve week ontroostbaar. Het lijkt ook w ...
Ik herken het wel, onze frum schrikt ook soms enorm als ik begin te praten wanneer het voor haar onverwacht komt.

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Jaa

茅茅n maand geleden

Ik ben benieuwd. Ik denk dat mijn baby rond de 4kg of iets meer is (3 weken en 2 dagen oud) en dronk sinds vanochtend 90cc op (krijgt 7 voedingen). Maar nu komt hij weer eerder voor eten, wT hij normaal niet meer deed sinds we ervoor zorgen dat hij 20-30 min drinkt. Heb hem net 120cc gegeven en hij heeft alles opgemaakt. Nu komt de vraag: is dit een regeldag/ zijn dit regeldagen of wilt hij nu meer eten aangezien hij meer kg weegt. Ik zag op de nutrilon verpakking 4-5 kg mag je 120cc geven. Wat denken jullie? Is hij niet te jong voor 120cc? Ookal maakt hij alles lekker op 馃

茅茅n maand geleden

Geven jullie nog iets tegen de krampjes? Of gaan jullie er doorheen? 馃ス

茅茅n maand geleden

Reactie op Rooss97

Hier reageerde dochter slecht op de Vitamine d en K druppels van Davitamon en Kruidvat (op basis van zonnebloemolie wat krampjes kan geven). Andere druppels op basis van olijfolie nu en veel minder krampjes

茅茅n maand geleden

Reactie op Rooss97

Sab simplex 馃 en een warme kipkep op haar buikje

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik probeer er wel elke dag rond etenstijd aan te denken, dus bedankt voor de reminder! Nu net de op een na laatste zwangerschap compleet (was volgens de verloskundige prima), en voor daarna mama fit in huis.

茅茅n maand geleden

Reactie op LotjeS2024

Hier reageerde dochter slecht op de Vitamine d en K druppels van Davitamon ...
Oh wat goed dat ik dit lees! Dat kan het bij onze frum ook best wel eens zijn. Ik ga er op letten

茅茅n maand geleden

Reactie op Rooss97

Ik geef sinds een paar dagen pro biotica

茅茅n maand geleden

Reactie op Rooss97

Bij mij had ik de voeding veranderd en dat hielp heel erg馃ス

茅茅n maand geleden

Reactie op LotjeS2024

Hier ook inderdaad! Heb de druppels van Laveen en de VSM Cinababy druppels en dat lijkt te helpen. Al is volgens mij de piek hier ook redelijk voorbij eindelijk, het is echt even uitzitten helaas.

茅茅n maand geleden

Reactie op nnvdd

Hier ook inderdaad! Heb de druppels van Laveen en de VSM Cinababy druppels ...
Ja wij zijn ook over op laveen inderdaad!

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Oh wat goed dat ik dit lees! Dat kan het bij onze frum ook best wel eens z ...
Ja wie weet! Even letten op of de krampjes na de druppels erger worden, of een dagje niet geven

茅茅n maand geleden

Reactie op LotjeS2024

Interessante info! Ik probeerde het op te zoeken van de zonnebloemolie maar kon het niet vinden. Waar je deze kennis vandaan met de zonnebloemolie en krampjes? Ik heb die van vitakruid en ik zie dat die ook op basis van zonnebloemolie is

茅茅n maand geleden

Reactie op CocoMup

Interessante info! Ik probeerde het op te zoeken van de zonnebloemolie maar ...
Ik zag het als tip bij Sarah Liebrechts op instagram langskomen! Volgens mij heeft ze het in haar stories opgeslagen. Dus heb geen goed onderbouwde bron voor je helaas..alleen die tip en onze ervaring.