1479 Reacties
één maand geleden
Reactie op Katy1995
Het is misschien een stomme vraag maar ik ben voor het eerst mama. Ik wil g ...
Kan, maar hoeft niet. Ik gebruik zowel een slaapzak als lakentje. Ik gebruik een tog 0,5 slaapzak en zomer laken+ deken (in onze kamer is het nog 24 graden). Ik zou gewoon het nekje van je kindje voelen🤗 en zo kun je beslissen of een laken erbij moet
één maand geleden
Reactie op Katy1995
Het is misschien een stomme vraag maar ik ben voor het eerst mama. Ik wil g ...
Hier slaapt onze zoon in een slaapzak juist om de reden dat hij zo bewegelijk is en zich anders misschien onder het dekentje wurmt. Hij ligt dus alleen maar in de slaapzak. Als het kouder is dan draagt hij meer kleertjes eronder. Ik voel ook aan zijn nekje of hij te warm of te koud is en haal dan bijvoorbeeld de mouwtjes van de slaapzak of trek zijn sokjes en broek uit als hij erg warm voelt.
één maand geleden
Reactie op kaatje97
Is jullie baby in de avond ook zo huilerig? Overdag is hij heel tevreden ma ...
Hier begint het inderdaad ook rond etenstijd. Ze blijft dan ook heel lang wakker, huilerig, krampjes, onrustig...
één maand geleden
Verschonen jullie ‘s nachts de luier voor een evt nachtvoeding? Mijn zoontje is vaak slaperig als hij zich meld voor zijn voeding (1 keer per nacht) en ik vind het dan zo zielig met die koude doekjes.
één maand geleden
Verschonen jullie ‘s nachts de luier voor een evt nachtvoeding? Mijn zoontj ...
Ja zeker, want een volle luier is nog zieliger vind ik zelf
één maand geleden
Ik doe het ‘s nachts wel iets minder vaak dan overdag, maar doe het wel. Zit niet comfortabel voor hem (en dat kan ook voor ons weer minder nachtrust betekenen). Dus voor beide partijen wel fijner.
En als ie wat wakkerder is, drinkt ie ook beter
één maand geleden
Doen wij wel want anders meldt ze zich weer opnieuw en vind het wel zo fris om te verschonen wanneer ze een vieze luier heeft
één maand geleden
Ja altijd, is ook altijd wel vol. Heb het 1x niet gedaan toen het alleen plas was, maar tegen de tijd dat haar luier wel verschoond werd zat er zoveel plas in dat de was doorgelekt in haar rompertje. Dat doen we dus niet meer 😂
één maand geleden
Reactie op elinalien
Doen jullie nog regelmatig aan huid-op-huid contact en hoe oud is je baby? ...
Wij komen er eigenlijk nooit echt aan toe, onze meid wordt vaak onrustig zonder kleertjes en begint dan flink te schoppen en draaien. Geen idee of het echt zo'n ding is als je het niet zovaak doet. We merken sowieso dat ze altijd bij ons wilt liggen, dus binding is er volop.
één maand geleden
Even serieus, hadden jullie gelijk die oergevoelens van ik hou ontzettend veel van mijn kindje enz? Of heeft dat moeten groeien ook?
Ik merk namelijk dat ik wel een gevoel bij haar heb, maar het is niet dat ik zeg van Oh jee zus zo dit dat zeg maar of zo vreselijk sterk al
één maand geleden
Reactie op Nathalie 0419
Even serieus, hadden jullie gelijk die oergevoelens van ik hou ontzettend v ...
Nee zeker niet. Ik heb sowieso een keizersnede gehad dus dan schijnt de binding ook anders te zijn, maar ik moest en moet nog steeds echt heel erg aan mn kleintje wennen. Ik ben het ene moment hartstikke gek op haar en het andere moment vind ik het heel intens en allemaal erg zoeken en onzeker. Dan merk ik dat de moedergevoelens even zoek zijn. Denk dat het alleen maar goed is dat je het erkent bij jezelf en ook uitspreekt, we hoeven niet allemaal meteen op een roze wolk te zitten toch. Liefde moet groeien ❤️
één maand geleden
Reactie op Sabb1993
Nee zeker niet. Ik heb sowieso een keizersnede gehad dus dan schijnt de bin ...
Oh ik ben zo blij met jou berichtje, dit is precies wat ik zo vaag bedoelde te zeggen❤️. Was al bang dat het misschien toch niet helemaal goed zat🥹
één maand geleden
Reactie op Nathalie 0419
Oh ik ben zo blij met jou berichtje, dit is precies wat ik zo vaag bedoelde ...
Ik denk het feit dat je je hier zorgen over maakt, zegt eigenlijk al genoeg over je gevoelens toch 🥰. Zo lang er maar momentjes zijn dat je van je kleintje geniet, zit het wel goed!