1482 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Flammmie

Misschien is de vraag al eens gesteld, sorry dan daarvoor, maar hoe krijgen ...
Uitspoelen met koud water, ossengal zeep er op smeren (wij gebruiken een blokje), goed boenen met waar de vlek zit de stof tegen elkaar, af en toe beetje warm water erbij, evt nog beetje zeep als die teveel is weggespoeld, en dan of meteen in de wasmachine of laten weken in heet water. Gaat er bijna altijd wel weer uit!

茅茅n maand geleden

Hebben jullie kleintjes ook zulke koude handen in h煤n slaap? Mijn dochtertje heeft wel een warm nekje en warme oortjes maar ijskoude handen. Ze wordt de laatste tijd ook vaak wakker vanwege een verstopte neus馃槙 ik twijfel of ik haar niet nog warmer moet kleden.

茅茅n maand geleden

Reactie op Supercheesy

Hebben jullie kleintjes ook zulke koude handen in h煤n slaap? Mijn dochtertj ...
Hmm mijne ligt in een slaapzak met dichte lange mouwen (krabwanten) en zo heeft hij geen ijskoude handjes meer. Als hij alleen onder een deken en laken zou liggen dan waren die van hem ook ijskoud

茅茅n maand geleden

Uitspoelen, dasrna met redelijk troepvrije vlekkenspray inspreken, daarna wassen Of Uitspoelen en in oxy action laten weken of bij hardnekkige vlek ,( zoals dat ik het weleens na de nacht was vergeten om meteen te doen) vlek insmeren met oxy action en laten intrekken en wassen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Supercheesy

Hebben jullie kleintjes ook zulke koude handen in h煤n slaap? Mijn dochtertj ...
Ijskoude handen is echt normaal! Je hoeft ze daardoor niet warmer te kleden . Vind het wel erg naar met de borstvoeding, van die ijskoude handen op mn borst. Nekje moet warm zijn. Je zou ook eens s morgens kunnen temperaturen hoe warm je kindje is.

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem_MM

Ijskoude handen is echt normaal! Je hoeft ze daardoor niet warmer te kleden ...
Ja haar temperatuur is altijd goed in de ochtend, maar die handen zijn inderdaad gewoon ijskoud.

茅茅n maand geleden

Reactie op Supercheesy

Ja haar temperatuur is altijd goed in de ochtend, maar die handen zijn inde ...
Je zou er evt krabwanten over kunnen doen, maar zou zeker niet warmer gaan kleden hierom. Die handen blijven koud en je hebt kans op hittestuwing. Als haar temperatuur goed is, heb je haar dus perfect gekleed!

茅茅n maand geleden

Reactie op Flammmie

Ze bleken in uv licht!! Zelfs zonder biotex en weken etc. Dus als je ze in de zon hangt verdwijnen ze. Moet wel echt de zon schijnen, gister zijn de vlekken die ik had niet gebleekt bijvoorbeeld door ALLE regen. 馃ス maar normaal hang ik de dingen met vlekken gewoon voor het raam en weg zijn ze!

茅茅n maand geleden

Reactie op Flammmie

Mijn kraamzorg adviseerde om in te sprayen met dasty en daarna meteen wassen! Werkt echt top

茅茅n maand geleden

Ik heb het idee dat mijn baby overprikkeld raakt door de peuter. Baby huilt veel (maar heeft ook veel last van krampen en verborgen reflux). Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Vind het lastig om allebei de juiste aandacht te geven ook

茅茅n maand geleden

Reactie op NC_

Ik heb het idee dat mijn baby overprikkeld raakt door de peuter. Baby huilt ...
De baby veel bij je dragen in een draagdoek/-zak. Dat helpt niet alleen goed tegen de krampjes en reflux maar ook bij het verwerken van prikkels. Daarnaast kijken of het lukt een of twee dutjes in een donkere kamer in bedje te doen (lukt hier nog totaal niet met 7 weken oude baby). Daarnaast ga ik zoveel mogelijk naar buiten met baby en peuter samen.

茅茅n maand geleden

Iemand tips voor een flessenwarmer? We hebben nu een waterkoker met graden of gebruiken de magnetron maar de ene keer is t water te warm, dan weer te koud, we zijn de hele tijd aan het klooien met die fles haha. Blijkbaar is de waterkoker niet helemaal betrouwbaar en ook de magnetron is elke keer anders. Ik dacht misschien is een flessenwarmer handig, ook voor onderweg. Ben op Bol aan t kijken en zie bij de MyBambini Pro goede reviews maar misschien heeft iemand hier tips? Liefst een draadloze. Voor thuisgebruik, voornamelijk in de nachten, kan hij gewoon opladen/aan de stroom. Alleen als we weggaan vind ik het handig om een draadloze mee te nemen.

茅茅n maand geleden

Reactie op nnvdd

Iemand tips voor een flessenwarmer? We hebben nu een waterkoker met graden ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-draagbare-flessenwarmer-voor-onderweg-en-thuis-geschikt-voor-o-a-dr-brown-philips-avent-difrax-medela-alvar-nuk-mam-en-huismerk-kruidvat-en-etos-babyflessen-draadloos-je-baby-fles-verwarmen/9300000175888421/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-155051902288-S-2078647739650-9300000175888421&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMW2C-Fna7nmDekUMmrwgDfU&gclid=EAIaIQobChMI0-ns-oDmiAMVPahoCR0EiRjmEAQYASABEgKFDvD_BwE Deze schijnt heel goed te zijn!

茅茅n maand geleden

Reactie op kaatje97

https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-draagbare-flessenwarmer-voor-onderweg-en ...
Oh die zag ik ook inderdaad. En ook nog de Vulpes Goodes flessenwarmer. Ik gebruik trouwens de Difrax S flessen.

茅茅n maand geleden

Reactie op nnvdd

Die mybambini hebben wij, wou dat ik die al had gehad bij onze eerste! Vind 鈥榤 super praktisch, makkelijk schoon te maken en de warmhoudfunctie is ideaal.

茅茅n maand geleden

Reactie op nnvdd

Waterkoker op 100 graden en dan 1/3 kokend water en 2/3 koud water. Heb elke ook goede temperatuur

茅茅n maand geleden

Ik denk dat hier wel meer mensen zijn die Hema slaapzakken hebben. Bollen ze bij jullie ook zo op aan de bovenkant? Onder de kin zegmaar? Het lijkt me zo benauwd voor de baby, maar hoevaak ik ook terugduw hij blijft omhoog kruipen! Andere mensen ook last van?

茅茅n maand geleden

Hoe kom je aan je slaap? Ik leef 6,5 weken op 3-5 uur per nacht en mn lichaam begint op te breken. Maar onze zoon stikt de halve nacht in zn eigen spuug dus dat kost enorm veel energie door hem op me te laten slapen. Ivm onze oudste probeert mijn man zoveel mogelijk rust te pakken om de oudste te verzorgen. Msar het begint me echt op te breken

茅茅n maand geleden

Reactie op ElisabethG25

Ik denk dat hier wel meer mensen zijn die Hema slaapzakken hebben. Bollen ...
Hier ook last van iidd! Maar m'n dochter lijkt er geen last van te hebben 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem_MM

Hoe kom je aan je slaap? Ik leef 6,5 weken op 3-5 uur per nacht en mn licha ...
Wat vervelend! Onze baby gaat een keer in de zoveel tijd een hele dag of nacht naar familie zodat wij zelf even bij kunnen tanken en ook weer even samen kunnen slapen en zijn. Niets ten nadele van onze baby, hij is fantastisch! Maar we moeten het voor ons ook haalbaar houden. En daarbij staan onze families te springen om deze quality time met de baby haha!