1486 Reacties

茅茅n maand geleden

Onze baby is in 3 weken tijd 0,5kg aangekomen, ik geef borstvoeding.. is dit teveel?

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Onze baby is in 3 weken tijd 0,5kg aangekomen, ik geef borstvoeding.. is di ...
Nee hoor absoluut niet! Geen zorgen over maken :)

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Onze kwam in de derde week 600 gram aan in dus 1 week, was ook geen probleem. Normaal is volgens mij 150-200 gram per week uit mn hoofd dus jullie baby doet het perfect!

茅茅n maand geleden

Reactie op rosiebaby2024

Wat vervelend! Onze baby gaat een keer in de zoveel tijd een hele dag of na ...
Dat klinkt echt zo enorm fijn! Mijn ouders zouden dat ook wel willen. Maar ikgeef volledig borstvoeding en heb nog nauwelijks voorraad dus voor nu lijkt het nog niet mogelijk. Hopelijk over een maand ofzo een keer!

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Nee dat is prima. Je kunt de metingen in een who curve zetten, zo kun je zien of je kindje goed groeit.

茅茅n maand geleden

Reactie op ElisabethG25

Ik denk dat hier wel meer mensen zijn die Hema slaapzakken hebben. Bollen ...
Ja dat was mij ook al opgevallen

茅茅n maand geleden

Reactie op rosiebaby2024

Wat vervelend! Onze baby gaat een keer in de zoveel tijd een hele dag of na ...
Wow wat heerlijk! Onze baby is sinds een week soms zo ontroostbaar door krampjes en sowieso als ze overstuur is helpt een pinkie het beste - een speen moet je echt op z鈥檔 plek houden of accepteert ze soms helemaal niet, dus durf nog niet echt iemand anders te vragen om op te passen 馃檲 Eind oktober gaan we een week naar Terschelling met mijn schoonfamilie, misschien dat we dan een keertje met z鈥檔 tweetjes even op pad gaan 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem_MM

Hoe kom je aan je slaap? Ik leef 6,5 weken op 3-5 uur per nacht en mn licha ...
Ik heb hetzelfde! Ik weet niet wat ik moet doen tegen dat stikken. Het is doodeng in ieder geval. We zijn nu begonnen met johannesbroodpitmeel maar vind dat best een gedoe met bv.

茅茅n maand geleden

Reactie op ElisabethG25

Ik heb hetzelfde! Ik weet niet wat ik moet doen tegen dat stikken. Het is d ...
Ja met borstvoeding heel lastig. Daarnaast hebben we geen krampjes maar wil ik niet dat hij door jbpm weer krampjes krijgt. Daar schieten we ook niets mee op. Zo sneu...

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem_MM

Ja met borstvoeding heel lastig. Daarnaast hebben we geen krampjes maar wil ...
Heb je al geprobeerd vaker maar korter te voeden? Misschien heb je hier iets aan: https://borstvoeding.com/problemen/spugen-2/

茅茅n maand geleden

Leggen jullie je kindje wel eens gewoon weg zonder dat ze slapen? Ik vind dat zo zielig haha maar ik heb ook geen zin om constant met haar in m鈥檔 armen te zitten als ze niet wil slapen. Krijg last van mn arm en mn rug. Maar haar in het nestje leggen voelt ook zo sneu haha alhoewel ze dan wel gewoon rond kan kijken.

茅茅n maand geleden

Reactie op nnvdd

Leggen jullie je kindje wel eens gewoon weg zonder dat ze slapen? Ik vind d ...
Zo lang ze niet huilt ist prima toch? Mijn eerste dochtertje kon ik nooit wegleggen (dan was het hard krijsen) en vond ik heel vervelend en zelfs verstikkend op den duur. Nu 2e dochtertje is veel makkelijker en rustiger en kan ik dus gewoon poos in box leggen en dan kijkt xe beetje rond en is ze tevreden en dat vind ik zoooo heerlijk! Heb ik m'n armen tenminste wat vaker vrij om iets in huis of iets met mn oudste dochtertje te doen. Ik zou dus zeggen geniet ervan dat je haar af en toe even zo kan wegleggen馃槈

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem_MM

Hoe kom je aan je slaap? Ik leef 6,5 weken op 3-5 uur per nacht en mn licha ...
Leg je hem al op zn zij? En na voeden minstens half uur rechtop houden? Hier spuugt dochtertje ook veel. Maar met Johannesbroodpitmeel (op lepeltje na de bv) en half uur rechtop houden, goed laten boeren, wiegje beetje scheef zetten en op zij leggen gaat het best prima laatste tijd!

茅茅n maand geleden

Reactie op Nicole234

Zo lang ze niet huilt ist prima toch? Mijn eerste dochtertje kon ik nooit w ...
Ja je hebt gelijk hahah ik vind dat zo zielig maar wil idd ook soms even wat anders doen. Heb wel een draagdoek maar daar wil ze de laatste dagen ook niet echt in. Ik ga haar gewoon lekker wat vaker neerleggen hahah

茅茅n maand geleden

Reactie op nnvdd

Ja hoor! Ze ligt hier vaak zat even in de box en ze vindt het ook leuk. Op haar rug kijkend naar de boxmobiel of op haar buik met contrastboekjes om haar heen. Zolang ze niet huilt is het prima toch? Ook alleen maar goed uiteindelijk voor de ontwikkeling 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op nnvdd

Jup馃ぃ soms vindt hij het leuker om niet vastgehouden te worden馃ゲ. Zolang hij niet huilt馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Nicole234

Leg je hem al op zn zij? En na voeden minstens half uur rechtop houden? Hie ...
Hoeveel geef je van johannesbroodpitmeel? 1 schepje, 2? Iedere voeding? Erna of ook ervoor? Ik ben erg zoekend 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op ElisabethG25

Hoeveel geef je van johannesbroodpitmeel? 1 schepje, 2? Iedere voeding? Ern ...
Ik doe het alleen erna en doe 2 schepjes in klein bakje met wat warm water en probeer dan 2 a 3 lepeltjes te laten eten. Soms kont helft er weer uit hoor en t'is veel geknoei maarja..veel spugen ook馃槄 En owja na iedere voeding idd!

茅茅n maand geleden

Reactie op ElisabethG25

Ik denk dat hier wel meer mensen zijn die Hema slaapzakken hebben. Bollen ...
Ja

茅茅n maand geleden

Ik ben aan het oefenen met een flesje geven. Vinden jullie het drinken van 40ml in zo'n 5min snel of is dit normaal?