1417 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Nog meer verloskundige die niet strippen voor de 41 weken of doen ze het bi ...
Hier wilde ze het ook niet eerder doen omdat ze vaak zien dat het niks doet voor de 40 weken?

2 maanden geleden

Reactie op Sabb1993

Het is jammer dat ik geen filmpjes kan uploaden maar de kleine kan zich som ...
Dat kan heel goed de oefen ademhaling zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Dat kan heel goed de oefen ademhaling zijn!
Oh wat vet!! Klinkt inderdaad aannemelijk!

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Nog meer verloskundige die niet strippen voor de 41 weken of doen ze het bi ...
Ja bij mij in principe ook niet. Maar ik heb gevraagd of het toch wat eerder mag en dat vonden ze goed ook omdat ik zwangerschapsdiabetes heb en ik het daardoor wel spannend vind om het langer te laten duren

2 maanden geleden

Wat hebben jullie als ‘going home outfit’ voor na het ziekenhuis ingepakt? Een jurk of top en broek setje? Ik heb wat inspiratie nodig🫣

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Wat hebben jullie als ‘going home outfit’ voor na het ziekenhuis ingepakt? ...
Ik heb een legging maar ook een bikershort en een oversizes t shirt en een oversized trui. Met dit weer weet je het maar nooit 🥲

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Mama legging van de H&M die nou te strak zit (straks wel lekker denk ik). + een lekkere wijde trui. Als ik maar comfortabel naar huis kan

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Vreselijk lelijke harembroek met gewoon een zwangerschapsshirt. Zat de vorige keer heel fijn na die tijd ;)

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

Vreselijk lelijke harembroek met gewoon een zwangerschapsshirt. Zat de vori ...
Ik loop nu thuis ook in een vreselijk lelijke harembroek 😅 lekker luchtig en voel me toch al een olifant dus boeit me niet echt meer 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Nicole234

Ik loop nu thuis ook in een vreselijk lelijke harembroek 😅 lekker luchtig ...
Haha groot gelijk hoor. Ik loop thuis in de iets minder lelijke zwarte. In mn vluchtkoffer zit er een met heel druk printje ;) maar die dingen zitten zo lekker! Moet zeggen dat ik naar het centrum nog wel even een andere broek aan trek maar met een rondje in de buurt wandelen doe ik al geen moeite meer🤣

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

Haha groot gelijk hoor. Ik loop thuis in de iets minder lelijke zwarte. In ...
O en van die prachtige Birkenstocks er onder want andere schoenen passen niet meer

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

O en van die prachtige Birkenstocks er onder want andere schoenen passen ni ...
Haha ja als ik van hiis ga doe ik wel ff normale broek aan. Maar ik loop hier ook al week op alleen nog maar Birkenstocks 🤣 Kom amper nog bij m'n voeten en ze zijn sinds paar dagen ook opgezwollen dus blij dat t warm genoeg is voor slippers 😅

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

O en van die prachtige Birkenstocks er onder want andere schoenen passen ni ...
Birkenstocks zijn the bomb🤭🤗

2 maanden geleden

Slikken jullie nog dagelijks extra vitamine? Ik slik zoiezo vitamine D 75 appart vanwege een te kort en daarnaast slikte ik ook nog van davitamon zwanger maar ik heb nog 3 pillen hiervan, zouden jullie nog bij kopen of alleen de vitamine D slikken?

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Slikken jullie nog dagelijks extra vitamine? Ik slik zoiezo vitamine D 75 ...
Hier t zelfde probleem haha. Slik ook die davitamon en heb nog 2 pillen over en ben nu 39 wkn...ik slik ze maar ff om de dag en die laatste dagen/weken dan maar ff zonder. Of dan maar alvast af en toe de pillen voor na de zwangerschap/borstvoeding.

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Ik had hetzelfde dilemma en heb bij de verloskundige gevraagd wat ik moest doen. Vond het beetje stom om een heel nieuw doosje te kopen bij 39+5. Zij adviseerde toen om de mama variant alvast te kopen en die te gaan slikken.

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Ik heb een zwangerschaps losse broek en een voedingstop en een vest die waarschijnlijk niet nodig gaat zijn 😅

2 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Ehm een pyjamabroek en pyjamashirt (van Takkie 🥰).. gewoon lekker comfortabel na de keizersnede. Naar de auto zit ik in rolstoel met maxi cosi op schoot en thuis stap ik gelijk t huis in. Dus veel mensen zie ik niet en t boeit mij ook echt niks.

2 maanden geleden

Reactie op —M.M

Ik had dit even aan de vk gevraagd en die zei dat het prima was om het de laatste dagen te laten zitten zolang je wel vitamine D nam. Ook overstappen op vitaminen voor borstvoeding was prima, zolang daar maar geen vitamine K aan toegevoegd was

2 maanden geleden

Zijn er dames die ook zwarte stipjes te zien krijgen? Ik ben 37+5 nu, en he ...
Heb ik ook wel eens, vooral met warm weer en als ik net iets teveel heb gedaan😅 Rustig gaan zitten met een glas water helpt, dan trekt het zo weer weg.