1492 Reacties

één maand geleden

Reactie op Didiizzy

Ja same 🥲 Zit een dag of twee mooi en dan is het weg 😂. Maar zit bij mij ...
Hahaha ja dat liet ik ook zetten tijdens mijn wimper extensions, want ben er toch🤷🏽‍♀️. Jaa powder brows blijven ook best lang 😍. I just need eyebrows 🤣

één maand geleden

Reactie op MelRoy

Gingen jullie baby’s vanaf 4 weken oud ook de heletijd wakker blijven / als ...
Jazeker! Die van mij begon dan binnen 10 minuten te huilen 😅 Dus voor nu even de "plak aan mama" fase

één maand geleden

Reactie op LisanneV1993

Jazeker! Die van mij begon dan binnen 10 minuten te huilen 😅 Dus voor nu e ...
Jaa loop nu met een draagzak maar mijn rug gaat echt ka-pot 🥲

één maand geleden

Reactie op Momof2cats

Vannacht was onze dochter van 11 weken (gecorrigeerd 6) opeens heel onrusti ...
Ik merk dat het sterk wisselt inderdaad maar ik merkte ook (voor mij persoonlijk dus) dat heel veel kleertjes nog echt heel dun zijn. Dochter kon prima temperatuur houden maar nu wat minder goed. Ik ben extra wolletjes gaan bestellen en nu gaat het echt beter. Niet schuldig over voelen 🍀 kan echt iedereen overkomen!

één maand geleden

Reactie op MelRoy

Die van mij ook, niet te doen 🥲

één maand geleden

Reactie op MelRoy

Een goede rekbare draagdoek scheelt al heel veel voor je rug. Met de draagzak heb ik veel meer last.

één maand geleden

Reactie op MelRoy

Een goed afgestelde draagzak zou geen pijn mogen veroorzaken. Omdat de druk dan verdeeld is op verschillende punten.

één maand geleden

Reactie op Anoniem_MM

Een goede rekbare draagdoek scheelt al heel veel voor je rug. Met de draagz ...
Jaa die heb ik ook, maar mijn zoon vindt die niet chill en de draagzak vindt hij veel beter zitten

één maand geleden

Reactie op LisanneV1993

Jazeker! Die van mij begon dan binnen 10 minuten te huilen 😅 Dus voor nu e ...
Ja dit dus, en bij papa is het ook niet goed (echt zielig). En hier de afgelopen 2 dagen regeldag, ik hoop dat het ergste nu voorbij is want mn titties kunnen niet meer🤣 en ik wil ook wel even mn lichaam voor mezelf🫣

één maand geleden

Mijn dochtertje valt "laat" in slaap waardoor het flesje ook opschuift. Iemand tips? Ze heeft om 12 uur een flesje gehad en viel 14.15 uur pas in slaap. Ze is 7 weekjes en hou me aan de wakker tijd. Ze drinkt nu 120 ml, ongeveer 6 a 7 per 24 uur. Meer kan ze niet meer op want anders had ik haar wel meer tegelijk gegeven zodat ze minder flesjes hoeft en dus lekker kan slapen als ze eenmaal in slaap is. Iemand tips?

één maand geleden

Wanneer stopt het pp bloeden? De ene dag is er niks, de andere dag wat bruin en dan weer beetjes bloed. De baby is bijna 4 weken..

één maand geleden

Oh en gebruiken jullie voedings kleding of?

één maand geleden

Reactie op Gingie23

Een goed afgestelde draagzak zou geen pijn mogen veroorzaken. Omdat de druk ...
Nu je het zegt, als mijn man klaar is met werken ga ik hem even vragen ernaar te kijken. Het was op zijn lichaamsmaat aangepast en ik heb het vanochtend even snel veranderd

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Wanneer stopt het pp bloeden? De ene dag is er niks, de andere dag wat brui ...
Hier ook nog, bijna 6 weken pp

één maand geleden

Reactie op Gingie23

Hier ook nog, bijna 6 weken pp
Oke, goed om te weten!

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Wanneer stopt het pp bloeden? De ene dag is er niks, de andere dag wat brui ...
Hier ook nog een beetje. Vorige week na paar dagen bijna niks in ene weer een dag helderrood. Vandaag 6 weken pp en lijkt nu wel echt heel minimaal qua wat heel lichtbruine afscheiding. Maar weet dus niet of het deze keer wel echt zo blijft.

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Oh en gebruiken jullie voedings kleding of?
Ik heb een aantal voedingshemdjes die onder een vestje met knopen kunnen of bijv onder een gewoon t-shirts, dan doe ik hemd naar beneden en shirt omhoog en zie je eigenlijk minder dan wanneer je vestje aan de schuift is mijn ervaring.

één maand geleden

Reactie op lilliemarie

Hoihoi! Vraagje voor de Mama's die geen borstvoeding gaan geven: hoe beware ...
Ik gebruik zo'n bus van de kruidvat, hier kan de poeder in.

één maand geleden

Poept jullie baby ook direct na de voeding? Ik geef bv.

één maand geleden

Reactie op kaatje97

Poept jullie baby ook direct na de voeding? Ik geef bv.
Ja, of tijdens 🙈