1492 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op LotjeS2024
Ja, of tijdens 馃檲
Inderdaad, meestal tijdens. Ineens lekker onrustig tijdens het drinken en dan mega poepen en weer verder drinken.
茅茅n maand geleden
Hebben jullie kindjes de rota-vaccinatie al gehad? En merken jullie bijwerkingen/ander gedrag?
Mijn dochter heeft hem vanochtend gehad. Ze slaapt ondertussen echt veel vandaag. Op zich niet erg natuurlijk, hopelijk slaapt ze vannacht ook door. Maar daardoor drinkt ze natuurlijk vandaag wel minder. Wordt wel weer ingehaald waarschijnlijk haha maar kan het komen door de vaccinatie? Normaal is ze veel meer wakker op een dag.
茅茅n maand geleden
Reactie op Noortje123899
Mijn dochtertje valt "laat" in slaap waardoor het flesje ook opschuift. Iem ...
Mijn zoon van inmiddels 9 weken doet slaapjes overdag. Toen hij 7 weken was, was hij soms wel 6 u wakker.. wat ik ook deed bijbelse nietvdlapwn. Iedere baby is anders ik denk dat het normaal is. Aantal voedingen is ook echt al minimaal met 6-7x. Veel minder kan eigenlijk niet nog door de afmeting van de maag.
Oftewel, geen zorgen maken, beetje meebuigen met wat je baby wil 馃憤馃徎馃憤馃徎
茅茅n maand geleden
Reactie op nnvdd
Hebben jullie kindjes de rota-vaccinatie al gehad? En merken jullie bijwerk ...
Ja hoor dat kan, onze eerste was altijd heel hangerig na de vaccinaties. Ook onze jongste heeft de dag na de vaccinatie voornamelijk op ons liggen slapen (kreeg de vaccinatie in de middag dus ik vermoed dat de reactie dus wat later kwam). Hun lijfjes zijn hard aan het werk dus kan me goed voorstellen dat ze daar moe van worden.
茅茅n maand geleden
Reactie op Nathalie 0419
Wanneer stopt het pp bloeden? De ene dag is er niks, de andere dag wat brui ...
Moet uiterlijk 6 weken pp stoppen, dus wat je omschrijft is heel normaal. Bij mij stopte het tussen week 5 en 6. Ik draag nu overigens voedingshempjes en dan gewone truien, dan doe ik die trui omhoog en het hempje open en heb ik niet meteen een blote/koude buik.
茅茅n maand geleden
Iemand d茅 tip om te zorgen dat een lange mouwen romper bij de armen niet helemaal opkrult zodra je er een wat strakker truitje overheen aantrekt? 馃槄
茅茅n maand geleden
Hou allemaal! We zijn op het punt beland dat we willen gaan starten met wat meer structuur en een avondritueel. Dat zou betekenen dat onze meid rond 9 uur naar boven gaat om in haar bedje te gaan slapen. Nu ben ik moe zat dat ik ook naar boven ga, maar uiteindelijk zal het toch zijn dat ze in haar eentje boven ligt. Dat is normale gang van zaken toch? Eerste keer moeder hier. Maar hoe gaat dat dan... ik vind het heel spannend om haar alleen te laten. Dit komt denk doordat ze regelmatig spuugt en soms lijkt te stikken. Hoe doen jullie dat? Met babyfoon, denk ik? Ik merk dat ik het erg spannend vind allemaal!
茅茅n maand geleden
Reactie op ElisabethG25
Hou allemaal! We zijn op het punt beland dat we willen gaan starten met wat ...
Onze tactiek is dan een matras naast het ledikant waar we om de beurt een nacht op slapen. Onze dochter had laatst een episode dat ze geen lucht meer kreeg dus voorlopig durf ik niet met de babyfoon, want ademnood ofzo hoor je niet.
茅茅n maand geleden
Mijn dochter spuugt ineens 5 keer een flinke golf uit na het flesje. Is wel bekend met verborgen reflux maar dit is echt heel extreem. Zou ze een griepje te pakken hebben. Ze is 7 weken.
茅茅n maand geleden
Reactie op nouwxie
Ons zoontje wil niet echt knuffelen of tegen ons aanliggen. Andersom wel, ...
Ja onze dochter heeft dit ook, alleen met de rug tegen ons aan en verder niet, ik had dit zelf toen ik klein was ook & nog steeds 馃槄
De ene heeft daar gewoon minder behoefte aan.
茅茅n maand geleden
Mijn dochtertje heeft sinds gisteravond een rood dik oogje. Net voor de zekerheid even de huisartsenpost gebeld omdat ze haar oogjes niet open doet en gevoelig is voor licht. Nu maar schoonmaken met afgekoeld gekookt water en afwachten. Mocht evt straks terugbellen als k t niet vertrouw om even langs te komen. Iemand ervaring mee? Er zit geen prut in alleen dik en rood. Zo zielig. Maak me gelijk echt zorgen.
茅茅n maand geleden
Toevallig dochtertje met ook af en toe een dik, rood oogje en prut erin. Voor ons helpt het om bio kamille thee te trekken en dat af te laten koelen zodat we het oogje goed schoon kunnen maken. Dan is het in een keer of 2/3 schoon maken ook echt over. Afgekoeld gekookt water helpt bij ons minder snel maar doet hetzelfde!