1492 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op BabyvdN

Toevallig dochtertje met ook af en toe een dik, rood oogje en prut erin. Vo ...
Oh dankje! Las het inderdaad, dat kan ik nog proberen. Er zit verder geen prut ofzo in alleen ge茂rriteerd en dik. Ga zo eens kamillethee halen馃槉

茅茅n maand geleden

Hoe vaak doen jullie je baby een schone romper en outfit aan, als er verder niet op gespuugd is of poep op gelekt is of iets dergelijks?

茅茅n maand geleden

Reactie op Fenke1994

Hoe vaak doen jullie je baby een schone romper en outfit aan, als er verder ...
Ik doe tot nu toe elke dag wat schoons aan, maar ze slaapt ook nog in de kleding van de dag. Dus dan vind ik het wel zo lekker wat anders aan te doen. Maar anders zou het prima 2 dagen kunnen. Al zijn er dingen die ik echt aan wil trekken en als ik te lang wacht dan past het niet meer 馃ス馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik doe tot nu toe elke dag wat schoons aan, maar ze slaapt ook nog in de kl ...
Whahah ik heb precies hetzelfde! Inmiddels slaapt ze nu 鈥榮 nachts wel in een pyjama dus kan ze haar dag kleding wel 2 dagen aan. Maar ik heb zoveel leuke dingen dat ik het liefst 2x per dag verwissel 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Fenke1994

Hoe vaak doen jullie je baby een schone romper en outfit aan, als er verder ...
Meestal 2 dagen. Maar laatste tijd wordt er iets vaker gespuugd dus dan lukt het niet haha.

茅茅n maand geleden

Gebruiken jullie een slaapzak of inbakeringsdoek?

茅茅n maand geleden

Reactie op Danielle-b-en-l

Gebruiken jullie een slaapzak of inbakeringsdoek?
Slaapzak. Inbakeren zou ik alleen doen als het echt nodig is. Je moet het ook weer afleren en het advies is dat het maar tot 3 maanden kan ivm omrollen. . Maar zie dat je kindje al een maand is. Als je het niet nodig hebt gehad tot nu toe, zou ik lekker voor slaapzakken gaan!

茅茅n maand geleden

Kan iemand mij even een schop onder mn hol geven? Heel mn zwangerschap (en daarvoor ook) gewoon goed en relatief gezond gegeten. Lees: volkoren producten, veel groente, fruit, noten, zaden ed en weinig bewerkte producten. Tijdens de zwangerschap wel af en toe een frietje of een pizza, en dat moet kunnen.. maar nu heb ik echt trek in al het slechte wat los en vast zit, en ik weet dat ik daar niet zo lekker op ga. Alleen lukt het even niet om er niet aan toe te geven. Ik geef bv en de eerste 3 weken pp had ik weinig eetlust maar die lijkt nu naar boven te komen..

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Kan iemand mij even een schop onder mn hol geven? Heel mn zwangerschap (en ...
Hup, gezond eten jij! Je kon het 9 maanden lang, dan kan je het nu ook nog wel ff! Wil je melk geven aan je kindje of suikerwater? :p Ik kan je helaas niet echt een schop onder je kont geven, want ik verorber ook de nodige chocoladerepen en koekjes. Ik eet vooral 'makkelijk' omdat ik niet de tijd heb of neem om gezonde dingen te maken. Dat is mijn excuus haha

茅茅n maand geleden

Is het normaal dat mijn dochter van bijna 10 week ineens alleen maar bij mij of papa wil zijn? Box en babynestje is goed voor paar min. Dit had ze eerder niet. Als t goed is is ze al uit sprong 2. Iemand die weet wat dit is? Of hoort dit er gewoon bij rond deze leeftijd?

茅茅n maand geleden

Reactie op ElisabethG25

Hup, gezond eten jij! Je kon het 9 maanden lang, dan kan je het nu ook nog ...
Nja hier dus precies het zelfde, maar overdag gaat het meestal wel tot na het avondeten. Dan ga ik geloof ik tegelijk met de baby clusteren馃ぃ. Maar mn ontbijt was iig al goed, nu de rest nog! Ik weet hoe het moet, en dat ik me beter voel en dat ik het heel goed kan volhouden.. alleen nu is de drang fftjes wat groter 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Nja hier dus precies het zelfde, maar overdag gaat het meestal wel tot na h ...
Eet je wel voldoende ? Zo鈥檔 500kcal extra per dag ? Misschien helpen dadels voor de zoetigheid

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Nja hier dus precies het zelfde, maar overdag gaat het meestal wel tot na h ...
Dat clusteren is ook gewoon alleen vol te houden met chips/chocolade erbij en een goede serie ...

茅茅n maand geleden

Reactie op Gingie23

Eet je wel voldoende ? Zo鈥檔 500kcal extra per dag ? Misschien helpen dade ...
Ik zag op Insta een goddelijke tip voorbij komen: dadels met roomboter. Mijn nieuwe verslaving 馃構

茅茅n maand geleden

Reactie op Gingie23

Eet je wel voldoende ? Zo鈥檔 500kcal extra per dag ? Misschien helpen dade ...
Geen idee, maar met die chips en pindapepsels kom ik daar wel aan en meer ook wel denk ik馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem_MM

Dat clusteren is ook gewoon alleen vol te houden met chips/chocolade erbij ...
Nou inderdaad馃ぃ maar dan vind ik regeldagen intenser hoor.

茅茅n maand geleden

Zonet voor het eerst dat ons meisje haar flesje voor de helft niet heeft opgedronken. Moest haar ook wakker maken voor de voeding. Dit komt echt nooit voor, ze laat wel eens 30 cc staan, maar nooit 70 ofzo 馃檲 Haar temperatuur was 37.5 en ze slaapt ook echt de hele dag al heel veel. As we speak ligt ze nu (een uur na haar halve fles) geluidjes te maken in de box en lijkt weer wat wakkerder te worden. Vind het eerlijk gezegd wel wat spannend (combinatie temperatuur en maar een halve fles drinken). Merk dat ik door de hormonen echt (over)bezorgd ben soms... moest het even kwijt 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Cosiness

Zonet voor het eerst dat ons meisje haar flesje voor de helft niet heeft op ...
Hoe is ze gekleed? Lag ze voor het meten bijv ook lekker bij iemand die warm was? Onze dochter is ook wel eens wat warmer maar dat kan ik dan wel daaraan linken en dan doe ik even geen deken of een laagje minder.. maar evengoed kan je kindje iets onder de leden hebben natuurlijk. Zal dalijk gewoon nog een keer meten, en als je je zorgen maakt gewoon aan de bel trekken.

茅茅n maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Hoe is ze gekleed? Lag ze voor het meten bijv ook lekker bij iemand die war ...
Ze lag in de box, wel onder een deken (korte mouwen romper, truitje en legging). Ik zal vanavond nog eens opmeten 馃槉

茅茅n maand geleden

Hebben jullie een voetenzak of wikkeldeken in de maxi Cosi? Ik krijg het er niet netjes in. Ik dacht dat de newborn inzet over de zak/deken moest. Het zit zoals op de foto maar dat is dus gefrommeld. Op foto鈥檚 zit het allemaal zo netjes erin maar ik krijg het niet voor elkaar. Hoe hebben jullie dat gedaan?