1496 Reacties

één maand geleden

Hebben jullie ook rode ogen van alle slapeloze nachten?

één maand geleden

Reactie op MelRoy

Hebben jullie ook rode ogen van alle slapeloze nachten?
Dat niet maar wel een brein die wolkerig is en kan moeilijk op woorden komen en vergeet veel🤣 Al slapeloze nachten wil ik het niet noemen ondanks de baby minimaal 3x komt voor eten snachts.. geef bv dus all on me. savonds ben ik wel echt kapot😅

één maand geleden

Reactie op Mimi1506

Wij maken het overdag bij de dutjes wel donker, hij slaapt dan een stuk sne ...
Ik ben maar een beetje jaloers🤣

één maand geleden

Sinds een week na de bevalling heb ik snel last van mijn buikspieren (gevoelig/spierpijn achtig) en strak gevoel als ik uitrek/uitrijk.. nog nooit iemand over gehoord maar misschien is dat wel herkenbaar?

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Sinds een week na de bevalling heb ik snel last van mijn buikspieren (gevoe ...
Wellicht diastase? Ik blijk dat ook te hebben volgens de bekkenfysio. Heb er niet echt last van overigens…

één maand geleden

Meer kindjes veel buikkramp door het Rota vaccin en veel poepen? Het begint vanaf een uur of 3 in de nacht en daarna is het de hele dag prijs 😔

één maand geleden

Onze dochter slaapt op onze borst dus echt meerdere uren diep achter elkaar.. ik vermoed dat ze dus een buik slaper is en dat de kans groot is dat ze dan ook Bijv de halve nacht doorslaapt. Nu komt ze elke 2,5/3u voor voeding soms 4. Heeft ze zoals vannacht moeite met in slaap komen ben ik daar best even mee bezig.. geen idee hoe ik die slaaptijd wat kan verlengen. Ze slaapt in een puckababy piep (binnenkort over naar de mini) en met white noise..

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Onze dochter slaapt op onze borst dus echt meerdere uren diep achter elkaar ...
Misschien is het Nunki lakentje iets voor jullie? Dan heeft ze ook extra druk op de buik, geeft ook geborgenheid en voor buik slapers kan ik me voorstellen dat dat ook prettig voelt.

één maand geleden

first time mom question alert! Ik ben benieuwd hoe andere het doen als je alleen op stap bent met je baby (bijvoorbeeld even de stad in of koffie drinken oid) en je moet naar de wc. Waar laat je je kind dan haha, want de hele wandelwagen oid past natuurlijk nooit mee in het hokje. Maar om hem nou alleen in het restaurantje te laten staan voelt ook gek. 🤓

één maand geleden

Reactie op em1235

first time mom question alert! Ik ben benieuwd hoe andere het doen als je a ...
Ik vroeg mij dit dus ook af! Nu heb ik begrepen dat (als de mogelijkheid er is) vrouwen nog wel eens naar een invalide toilet gaan omdat deze natuurlijk veel groter is. Ik ben ook erg benieuwd naar de reacties die jij hierop krijgt, mocht er geen invalide toilet zijn..

één maand geleden

Reactie op em1235

first time mom question alert! Ik ben benieuwd hoe andere het doen als je a ...
Ik had dit laatst! Heb toen aan de bediening gevraagd of ze even wilde opletten en had de kinderwagen toen bij de bar gezet.

één maand geleden

Reactie op Puck94x

Ik vroeg mij dit dus ook af! Nu heb ik begrepen dat (als de mogelijkheid er ...
Dit doe ik inderdaad! Of zet de kinderwagen recht voor de toiletdeur maar dat is vaak minder praktisch. Ik heb nog nooit (oudste is 3 jaar) er commentaar op gehad 😊. Denk dat iedereen dat wel begrijpt.

één maand geleden

Reactie op Puck94x

Ik vroeg mij dit dus ook af! Nu heb ik begrepen dat (als de mogelijkheid er ...
Ik ging met mn dochter inderdaad vaak naar het invalidetoilet. Heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat dat niet mogelijk was maar we gingen niet zo vaak op stap (moeilijke baby die overal huilde)

één maand geleden

Ik heb van laveen d3 en k2 druppels in een, maar moet ze nu ook nog apart vit K hebben omdat het niet helemaal het zelfde is?

één maand geleden

Reactie op jongemamaworden

Meer kindjes veel buikkramp door het Rota vaccin en veel poepen? Het begint ...
Jup hier ook!

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik heb van laveen d3 en k2 druppels in een, maar moet ze nu ook nog apart v ...
Wat zou er niet goed aan zijn? Voor zo ver ik weet is deze prima

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik heb van laveen d3 en k2 druppels in een, maar moet ze nu ook nog apart v ...
Helemaal goed! Vanaf 3 maanden mag je het laten maar wij pakken het allemaal nog (alleen ander merk). Dus baby, peuter, papa en mama pakken allemaal dezelfde druppels 😊.

één maand geleden

Reactie op Gingie23

Wat zou er niet goed aan zijn? Voor zo ver ik weet is deze prima
K2 is anders dan K. K zorgt voor bloedstolling en k2 voor de opname van d3.

één maand geleden

Uhm ladies stom dat ik dit vraag, maar normaliter geef ik mijn baby zijn laatste fles om 21u. Vanavond is anders; hij slaapt zo lekker en diep en ik probeerde hem wakker te maken om te drinken maar die werd niet wakker en slaapt gewoon lekker door. Laatste fles was om 18u. Hijs zaterdag 6 weken. Hoeveel uur mag ik tussen laten zonder voeding? Want ik weet nu niet of ik een wekker voor mezelf moet zetten om hem wakker te maken om te drinken? Wil niet dat hij te lang geen vocht krijgt

één maand geleden

Reactie op MelRoy

Uhm ladies stom dat ik dit vraag, maar normaliter geef ik mijn baby zijn la ...
Hij meldt zich wel als ie honger heeft! En anders kan je hem als je zelf gaat slapen nog eens proberen te voeden als je dat fijner vindt?