1496 Reacties

één maand geleden

Iemand ervaring met Nystatine medicijnen voor spruw? Ik gebruik dit sinds 2 dagen bij mijn kleine en hij schreeuwt en huilt er continue op los als ik het vloeistof in zijn mond probeer te druppelen. Het is zo zielig. Het liefst spuugt hij het ook gelijk uit. Als ik hem niet goed vasthoud vliegt al het medicijn alle kanten op. Bij wie heeft Nystatine gewerkt?

één maand geleden

!!!Op instagram heeft verloskundige Djanifa (djanifa_verlosmoeder) een belangrijke/bizarre story gepost over de verschillende vitamine D&K druppels, zeker even kijken!

één maand geleden

Reactie op kaatje97

!!!Op instagram heeft verloskundige Djanifa (djanifa_verlosmoeder) een bela ...
Inderdaad, ik kwam er zo dus achter dat ik k2 geef en k2 voor bloedstolling moet hebben. Ik ga dat dus vandaag even gauw regelen, want dat wil ik niet op mijn geweten hebben..

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Inderdaad, ik kwam er zo dus achter dat ik k2 geef en k2 voor bloedstolling ...
K1 correctie

één maand geleden

Reactie op Janne1312

Misschien is het Nunki lakentje iets voor jullie? Dan heeft ze ook extra dr ...
Ik heb er even naar gekeken en na wederom zn nacht alleen erger heb ik besloten hem dalijl te gaan kopen en proberen.

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik heb er even naar gekeken en na wederom zn nacht alleen erger heb ik besl ...
Hier ook een buikslaper. Dat doen we in de nacht niet, soms wel op haar zij. Maar wat ik wilde delen is dat we ontdekte dat ze ook heel sterk reageert op warmte/kou. Als ze het te koud heeft dan slaapt ze niet door. Misschien heb je er in de tussentijd iets aan 🍀

één maand geleden

Reactie op BabyvdN

Hier ook een buikslaper. Dat doen we in de nacht niet, soms wel op haar zij ...
We verwarmen haar bedje nog steeds voor, omdat het fris is in onze slaapkamer. Verder slaapt ze in haar kleding (romper/shirt of truitjes/broekje/sokjes) in een puckababy onder een lakentje en dekentje. Koud heeft ze het niet heb ik de indruk.

één maand geleden

Reactie op BabyvdN

Hier ook een buikslaper. Dat doen we in de nacht niet, soms wel op haar zij ...
Bedankt voor de tip! Op de zij durf ik echt niet snachts🫣

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

We verwarmen haar bedje nog steeds voor, omdat het fris is in onze slaapkam ...
Wij dachten het zelf ook niet maar we hebben een (extra) wollen deken erop gelegd en het scheelt enorm, Ipv 2,5 uur slapen is het weer 4/5 uur slapen. Scheelt toch best wel want ik val zelf niet altijd gelijk in slaap na de borstvoeding 🙈. Als je het niet durft, zeker niet doen! Dan is een lakentje denk ik echt het beste. Voor ons werkt het ook maar deels. Het liefste wil ze op haar buik liggen. Trouwens slim het voorverwarmen! Start ik ook vanavond maar weer eens mee 😊!

één maand geleden

Reactie op Lies26

Iemand ervaring met Nystatine medicijnen voor spruw? Ik gebruik dit sinds ...
Hier was het binnen een paar dagen weg met Nystatine. Daarna nog wel gebruikt tot een week nadat het bij mij ook over was. Wij deden de Nystatine op onze pink en smeerden het zo in zijn mond. Onze apotheek zei liever minder en vaker (in ieder geval na elke voeding) dan je aan die mm houden.

één maand geleden

Hoe de F kom ik aan een zweetlucht bij mn tepel?🤔

één maand geleden

Reactie op Ellendejong92

Hier was het binnen een paar dagen weg met Nystatine. Daarna nog wel gebrui ...
Zo doen wij het ook! En tussendoor af en toe nog wat kokosolie smeren, schijnt er ook erg goed voor te zijn!

één maand geleden

Hoe vaak poepen jullie babies? Die van mij echt tussen 4 en 8 keer per dag. Volgens cb heel normaal, maar ik vind het best veel😂

één maand geleden

Mijn dochter gebruikt geen speentje (echr bij hoge uitzondering tot nu toe 2x s avonds als ik haar niet rustig krijg door bijv krampjes). Ik weet vaak goed hoe ik haar kan troosten, maar merk dat familie dat nog niet zo kan. Nou gaat ze wel binnenkort uit logeren. Dan toch de speen meegeven voor de zekerheid? Of zouden jullie dat niet doen?

één maand geleden

Reactie op kaatje97

!!!Op instagram heeft verloskundige Djanifa (djanifa_verlosmoeder) een bela ...
Bedankt voor de tip! Ik heb dus al 9 weken Vitakruid gegeven omdat ik dacht dat dit de beste was…. Pfff voel ik me daar nu verdrietig en schuldig over!! Ga vandaag direct naar de winkel om andere te kopen.

één maand geleden

Reactie op Supercheesy

Hoe vaak poepen jullie babies? Die van mij echt tussen 4 en 8 keer per dag. ...
Onze dochter deed dat ook, maar wel alleen maar kleine beetjes geen volle broeken. Nu ik druppels van laveen gebruikt lijkt ze beter te kunnen poepen want ze heeft nu een paar keer een goede volle gehad.

één maand geleden

Als jullie kindje spuugt is het dan ook meer slijm? Ons zoontje spuugt af en toe en het is dan meer slijm vermengd met melk… ik geef bv. Is dit normaal?

één maand geleden

Reactie op MamaI2020💙

Bedankt voor de tip! Ik heb dus al 9 weken Vitakruid gegeven omdat ik dacht ...
Kon jij niet weten toch! Niet schuldig voelen hoor😘

één maand geleden

Reactie op Nathalie 0419

Onze dochter deed dat ook, maar wel alleen maar kleine beetjes geen volle b ...
Nee die van mij poept dus echt volle luiers en af en toe iets minder vol. Maar ik ga eens kijken naar laveen, ben benieuwd of het wat zal doen.

één maand geleden

Reactie op Supercheesy

Hoe vaak poepen jullie babies? Die van mij echt tussen 4 en 8 keer per dag. ...
Wow zeker veel! Die van mij 1 keer per dag of 1 keer in de 2 dagen 😅 Het zijn dan wel meteen goeie volle luiers