1496 Reacties
25 dagen geleden
Hebben jullie een wipstoeltje? En zo ja, welke?
Mijn dochter is nu 9 weken en ik lees soms dat mensen hun kindje dan in een wipstoeltje doen en dan bijv op de badkamer zetten zodat ze zelf even kunnen douchen of klaarmaken. Doet iemand dat?
We hebben nu de Nuna Leaf maar die is mega zwaar en vind ze ook niet zo veel aan + die moet je de hele tijd zelf wiegen. Ik dacht omdat ze best bewegelijk is dat misschien een “gewoon” wipstoeltje leuker is voor haar. Alleen bij de Prénatal zei ze nee kan pas vanaf 6 maanden als ze zelf kunnen zitten.
25 dagen geleden
Geven jullie ‘s nachts even voeding als overdag? Mijn zoontje van 7 weken krijgt overdag 5x130 afgekolfde moedermelk en de zesde op verzoek ‘s nachts (komt altijd, meestal rond 0300). Geef ik dan het beste ook 130? Of juist overdag 140 en ‘s nachts dan 90 ofzo? Ben benieuwd!
25 dagen geleden
Nog een vraag. Hoe doen jullie dat met jasjes? Ik krijg die met pijn en moeite aan met een romper en sweater eronder want de mouwen lijken heel strak (en we hebben verschillende jasjes maar dan nog). En in de autostoel mag het niet maar zie mezelf ook niet op een parkeerplaats worstelen ermee. Of dan alleen een romper eronder en ergens binnen jasje uit en vestje aan?
25 dagen geleden
Reactie op MirMiems
Hoe oud is de kleine? Als ze nog zo klein zijn, is een wikkeldeken fijn of ...
Nu 9 weken. Ik heb nu in beide een voetenzak, eentje in de kinderwagen en een in de autostoel. Maar is dat warm genoeg? Ik doe in de kinderwagen nog vaak een los dekentje eroverheen als t koud is
25 dagen geleden
Reactie op nnvdd
Nog een vraag. Hoe doen jullie dat met jasjes? Ik krijg die met pijn en moe ...
Ik gebruik jasjes van een maat groter. Dus nu een jasje van maat 62, terwijl ze eigenlijk maat 56 heeft. Bij mijn eerste kindje ook altijd gedaan en nu met maat 86 denk ik: nu kan hij hem wel goed op zijn eigen maat aan .
Verder heb ik idd een voetenzak , maar na het parkeren leg ik vaker een deken over haar heen voor de korte stukjes.
25 dagen geleden
Reactie op nnvdd
Hebben jullie een wipstoeltje? En zo ja, welke?
Mijn dochter is nu 9 weke ...
Ik doe dat precies zo, even in de wipstoel als ik onder de douche sta! We hebben deze, ideaal:
https://www.baby-dump.nl/maxi-cosi-rocker-kori-beyond.html?color=525&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-i3wWkNDHECJZ86QeBx7xrpEcJN&gclid=EAIaIQobChMIwon824CNiQMVd56DBx3JBDq3EAQYAiABEgIoofD_BwE
25 dagen geleden
Iemand enig idee hoe c&a kleertjes vallen? Ik heb echt leuke dingen gezien maar wil graag weten hoe het valt. Gezien die maten altijd zo afwijken van elkaar..
24 dagen geleden
Reactie op nnvdd
En hoe oud is jouw kindje? Ik ga binnenkort nog eens bij BabyDump kijken da ...
9 weken! Ik heb de wipper geleend van een vriendin dus moest zelf ook even opzoeken vanaf welke leeftijd. Maar bij de beschrijving staat dat het vanaf de geboorte al gebruikt kan worden! In het begin vond hij het niets, maar nu hij steeds meer aan het ontdekken is, vind hij het wel interessant! (Hoe ik douche 🤣)
24 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Iemand enig idee hoe c&a kleertjes vallen? Ik heb echt leuke dingen gez ...
Mijn dochter heeft nu een maatje 56 aan, past netjes. Ze is ongeveer 56 cm, 5 kilo, 7 weken.
24 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Valt goed! Hier maatje 56/62 en zit perfect
24 dagen geleden
Reactie op Sasdea
9 weken! Ik heb de wipper geleend van een vriendin dus moest zelf ook even ...
Jaa die wipstoel is echt een fantastische uitvinding hea!🤗 Mijn eerste zoon HAATTE de wipper maar mijn tweede; chef’s kiss. He loves it en gelukkig ook nu ik een dreumes heb rondlopen en scheelt ook dat ik na zijn fles hem meteen erin kan zetten om iets snel voor mijn andere zoon te doen of voor mezelf🤭
24 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ik vind ze vrij groot vallen. Ik heb rompers en die zitten vooral rond het hoofd wat losser. Ik heb er ook een paar van de Hema in dezelfde maat en die zijn echt duidelijk strakker. Vindt ze ook niet meer leuk als ze die aan moet 🙊 dus ik doe ook liever die van de c&a aan!
24 dagen geleden
Help!!! Ik voel me zooo stom!! Ik heb net mijn baby vitamines gegeven. Had nieuw doosje gehaald. Dit was een duo verpakking met D en K samen. En de Davitamon was ook in de aanbieding dus nog extra doosje vitamine D gehaald. In mijn veronderstelling heb ik de K en D gepakt en gegeven. Maar ik kom er net achter dat ik de extra D niet had weggezet en K nog in de duo verpakking zat en heb nu dus de dosis van D dubbel gegeven en K nog niet. Weet iemand of dat erg is? Ik voel me zo ontzettend stom!!! Mijn brein werkt echt de laatste weken totaal niet. 😫