1496 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op MelRoy
Hoe vaak in de week badderen jullie je baby?
2-3 in de week
24 dagen geleden
Ik leg onze meid van bijna 6 weken vandaag voor het eerst op haar eigen kamertje. Deze ligt naast onze kamer. Gebruikten jullie een babyfoon of zou ik genoeg horen met de deuren open? Ze maakt vrij veel geluid - vandaar ook haar nieuwe slaapplek 🤣 - maar weet niet of er signalen zijn die ik dan mis. Anderzijds gaat de babyfoon dan elke 2 seconden aan 🥲
24 dagen geleden
Reactie op Sabb1993
Ik leg onze meid van bijna 6 weken vandaag voor het eerst op haar eigen kam ...
Wij hebben precies hetzelfde, ik zet babyfoon wel voor de zekerheid aan op lage volume, ondanks dat we hem gewoon horen. Soms maakt hij geluiden en vind ik fijn om te zien wat er gebeurt, zodat ik niet onnodig opsta. Ik laat hem nooit huilen btw dus wel altijd op tijd met voeding aanbieden
24 dagen geleden
Reactie op Debby90
Ze gaat 2x per week met 1 van ons mee onder de douche.
Precies dit! Vinden een badje maar onhandig met helemaal vullen en als ze er dan net een beetje in poept kan je weer opnieuw beginnen. We doen wel voor het douchen vast even met een washandje zodat het onder de douche alleen een kwestie van shampoo en verder lekker afspoelen enz is.
24 dagen geleden
Reactie op Sabb1993
Ik leg onze meid van bijna 6 weken vandaag voor het eerst op haar eigen kam ...
Oh hier ook vannacht voor het eerst! Maar omdat ik haar voedt op haar kamertje en ze elke keer wakker wordt van naar onze kamer lopen naar de cosleeper en dan niet meer slaapt. Ik heb de babyfoon aan maar je kan m instellen op hoeveel geluid zeg maar. En wij hebben echt geen fancy ding. Misschien kan dat bij jou ook?
24 dagen geleden
Reactie op —M.M
Onze zoon is verkouden en heeft veel last van slijm, hij zou vanmiddag voor ...
Ik zou hem ook laten uitzieken… er komt veel bij kijken bij een vaccinatie. Ook daarna kunnen kindjes er last van krijgen.