1496 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op —M.M

Onze zoon is verkouden en heeft veel last van slijm, hij zou vanmiddag voor ...
Bel even naar het consultatiebureau. Heb ik vanwege dezelfde rede ook gedaan en toen op hun advies door laten gaan. Ik heb niet het idee dat hij hierdoor er meer last van kreeg.

24 dagen geleden

Reactie op nnvdd

En hoe is het gegaan?
Goed! Uiteindelijk de babyfoon naast me gezet maar niet aangezet. Ik hoorde haar gelukkig door de muur heen 🤣 en vanmorgen wakker geworden van haar huiltje dus we zijn niet ontevreden!

23 dagen geleden

Bedankt voor jullie advies! 😘Ik heb inderdaad even gebeld en zolang die geen hoge koorts heeft mogen we komen om te wegen en meten etc. Daarna beslissen we met de kinderarts of het verstandig is om de vaccinatie te doen.

23 dagen geleden

Als mijn mini bij me ligt, graaft hij altijd zijn gezichtje helemaal in mijn oksel 😂 dit doet hij in de draagzak ook. Lekker knus maar…ik ben bang dat hij zo niet goed kan ademen! Als ik hem te veel verplaats, dan begint ie te mopperen en wordt ie wakker. Iemand die dit herkent? En tips heeft? Of gewoon lekker laten liggen?

23 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Als mijn mini bij me ligt, graaft hij altijd zijn gezichtje helemaal in mij ...
Herkenbaar. Onze dochter ligt ook altijd met haar neus in ons. Ze slaapt ook nog wel eens met haar gezicht in het boxkleed bijvoorbeeld. Als ik haar hoofd opzij leg dan tilt ze hem op en legt zij hem weer zo neer. 🥲

23 dagen geleden

Reactie op Didiizzy

Herkenbaar. Onze dochter ligt ook altijd met haar neus in ons. Ze slaapt oo ...
😂😂😍

23 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Herkenbaar! Wij laten haar zo liggen 😅 we willen misschien ook gaan starten met overdag een dutje in haar eigen bed, maar we twijfelen om haar kamer donker te maken ivm dag- en nachtritme. Het gaat 's nachts net zo goed de laatste tijd en we zijn bang dat we het dan in de war schoppen. Iemand daarvoor tips of ervaringen in? Ze is nu 7 weken 😊

23 dagen geleden

Reactie op Didiizzy

Herkenbaar. Onze dochter ligt ook altijd met haar neus in ons. Ze slaapt oo ...
Die babies hea🤣😍

23 dagen geleden

Reactie op LisanneV1993

Herkenbaar! Wij laten haar zo liggen 😅 we willen misschien ook gaan starte ...
Half donker maken heb ik begrepen. Dus iets donkerder dan volledig daglicht maar niet compleet. Als je een rolluik hebt bijv de gaatjes erin open laten (als je snapt wat ik bedoel)

23 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Herkenbaar😂 hij wordt boos als ik hem goed wil leggen

23 dagen geleden

Reactie op Siobhaini

Half donker maken heb ik begrepen. Dus iets donkerder dan volledig daglicht ...
Ik snap het :) Gaan we dat gewoon proberen! Nog een vraag wat mij te binnen schiet! 'S nachts slaapt ze altijd in een slaapzak. Is dit ook handig voor overdag? Of is het dan beter om dat niet te doen zodat ze de slaapzak blijft associëren met de nacht? 😬

23 dagen geleden

Reactie op MelRoy

Die babies hea🤣😍
Die eigenwijsheid heeft ze van de vader hoor 🥲😂

23 dagen geleden

Reactie op LisanneV1993

Ik snap het :) Gaan we dat gewoon proberen! Nog een vraag wat mij te binnen ...
Ook gewoon in de slaapzak, dan is dat iets wat ze linkt aan ‘slaap’. Dus juist zoveel mogelijk dezelfde slaapassociaties gebruiken elke keer 😊

23 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Ook gewoon in de slaapzak, dan is dat iets wat ze linkt aan ‘slaap’. Dus ju ...
Check! 😁 Gaan we dat gewoon proberen :)

23 dagen geleden

Reactie op LisanneV1993

Check! 😁 Gaan we dat gewoon proberen :)
Ja zou ik ook doen idd! Maar een hele kleding wissel is niet heel nodig denk ik. Nu zijn toch alle kleertjes nog zacht die ze dragen :) broekje en/of shirtje uit, slaapzak aan en bedje in

23 dagen geleden

Reactie op kaatje97

Herkenbaar😂 hij wordt boos als ik hem goed wil leggen
Die van ons doet dat ook😱

23 dagen geleden

Zit er bij week 5 of 6 ook een regeldag of sprong of iets?

23 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Regendag rond 6 weken bij ons , dus kan best.

23 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Jaa ik las week 6 regeldagen kan ook tegelijkertijd een 2e sprong zijn

23 dagen geleden

Reactie op Siobhaini

Ja zou ik ook doen idd! Maar een hele kleding wissel is niet heel nodig den ...
Precies :) Voor de nacht houdt ze eigenlijk al gewoon haar kleren aan haha, dus wat dat betreft veranderd er dan niet veel 😋🫣 Ik ben benieuwd hoe het gaat overdag in haar eigen bed 🙈