1420 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op kaatje97
Hebben jullie ook last van meer afscheiding? Is echt wit/plakkerig 🤢 denk ...
Ja... heb ik ook. Het is alleen de afgelopen dagen letterlijk waterige afscheiding geworden..
2 maanden geleden
Ben nu 37 weken en heb het gevoel dat m'n schaamlippen gezwollen zijn terwijl dit niet zo is. Net nog gecheckt in de spiegel 🤣 Herkenbaar voor iemand?
Heb het ook gewoon echt heel warm vandaag 🥵 terwijl het de afgelopen dagen wel meeviel
2 maanden geleden
Hi! Ik heb al heel de dag door bloederige afscheiding. Toen ik de verloskundige belde in de ochtend zei ze dat het normaal was, maar is het ook normaal als het heel de dag door is? Geen hele grote hoeveelheden ofzo, maar vind het wel gek.
2 maanden geleden
Hoe herken je wanneer je echte weeën hebt?
Ik heb regelmatig harde buiken en menstruatiekramp. Maar hoe voel je wanneer het echte weeën zijn in plaats van deze voorweeën/oefenweeën?
2 maanden geleden
Reactie op Supercheesy
Hi! Ik heb al heel de dag door bloederige afscheiding. Toen ik de verloskun ...
Toen ik mn slijmprop verloor (met 34 weken) duurde het anderhalve dag. Daarna weer over. De verloskundige zei toen bij mij dat het normaal was. Maar als je twijfelt kan je altijd even bellen met ze.
2 maanden geleden
Reactie op Liesjeee123
Hoe herken je wanneer je echte weeën hebt?
Ik heb regelmatig harde buiken ...
Zelfde vraag hier haha! Voel mn baarmoeder aanspannen en ontspannen, heel ritmisch. Daarnaast ook pijn onder in mn buik en rug en 💩. Maar allemaal goed mee te dealen dus voelt nog als oefenweeën?
2 maanden geleden
Reactie op C-24Baby
Zelfde vraag hier haha! Voel mn baarmoeder aanspannen en ontspannen, heel r ...
Precies hetzelfde hier… ook zeer benieuwd of dit wat is 🫣
2 maanden geleden
Reactie op C-24Baby
Zelfde vraag hier haha! Voel mn baarmoeder aanspannen en ontspannen, heel r ...
Ja ik las ergens dat als een wee zo rond de 40sec -60sec aanhoudt en om de 5 min plaatsvindt en het niet afneemt, dat het dan echte weeën zijn. En bij oefenweeën neemt de intensiteit af en is het onregelmatig 🤔. Dus ik ga daar vanuit🙈
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
En oefenweeën gaan toch weg na een warme douche? Of is dat niet altijd zo?
Geen idee👀. Zou misschien wel kunnen maar kan dat niet met zekerheid zeggen want Ik heb bij mijn eerste zwangerschap nooit oefenweeën of echt harde buiken gehad😭 (had zelf voor een inleiding gekozen na de 40 weken). Dus vind het ook even spannend 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Au…… hebben jullie ook dat die harde buiken nu echt echt oncomfortabel zijn ...
Jep soms wel ja
2 maanden geleden
Is het normaal om met 37 weken weer misselijk te zijn? Ik heb vrij normaal gegeten en niet teveel naar mijn idee, maar na het avondeten ben ik echt met vlagen misselijk gewoon