1502 Reacties
20 dagen geleden
Reactie op Jeanine93
Ik geef m’n pink, niet ideaal want je blijft er aan vast zitten, maar werkt ...
Doen wij ook, en dan als ze (bijna) in slaap valt heel langzaam steeds iets verder er uit halen. Soms begint ze dan ineens weer heel enthousiast te sabbelen en dan moet je weer even wat ‘stapjes terug’.
20 dagen geleden
Reactie op Gingie23
Na 3 uur (per glas) is de alcohol uit je bloed dus ook uit je melk. Pump en ...
Mijn Lactatiekundige zei na 2u al. Wat ik doe is voor ik start met drinken beide borsten afkolven, zodat je dat eventueel kan geven als je baby toch wil drinken. En dan idd weer wachten tot de alcohol weer uit je bloed is zodat je niets hoeft weg te gooien. Als je veel wilt drinken ontkom je daar natuurlijk niet aan ivm je productie.
19 dagen geleden
Mijn dochter doet dit sinds een paar dagen ook ineens! Begint netjes recht in het midden en gooit zichzelf dan na een tijdje slapen scheef en graaft zich helemaal in. Girl why😂 Ik ben ook bang dat ze niet goed kan ademen dus draai haar hoofdje toch maar voorzichtig een beetje en blijf zelf goed wakker. Lamme armen🥲💪
19 dagen geleden
Hier ook een kleintje die zich het liefste compleet ingraaft.. ik probeer meer ruimte te laten tussen m’n lichaam en arm. Als ze dan weer haar hoofd naar beneden draait dan krijgt ze daar goed lucht. Overigens doet ze dit bij ons al vanaf geboorte en deed haar broer het ook heel graag 😵💫. Ze reageert direct als ze toch tegen m’n trui aan komt of iets van stof voelt op haar gezicht maar stiekem bezorgen ze je af en toe een hart verzakking 🙈.
19 dagen geleden
Reactie op BabyvdN
Hier ook een kleintje die zich het liefste compleet ingraaft.. ik probeer m ...
Ik denk dat dat toch komt omdat ze in de baarmoeder hun gezicht ook konden begraven haha, alleen toen hoefde ze geen adem te halen
19 dagen geleden
Reactie op Boysmom🩵
Ben ik de enigste die na 8 weken nog niet ongesteld is? 😅
Same here. Geef wel bv
19 dagen geleden
Onze dochter past al haar kleding maat 50 niet meer. Het is ons eerste kindje dus wie weet wat de toekomst nog allemaal brengt.. Ik wil deze kleren graag op maat gesorteerd opbergen op zolder. Iemand die een tip heeft hoe je dit het beste kan opbergen? Wat gebruiken jullie en waar heb je dit gekocht?
19 dagen geleden
Reactie op Puck94x
Onze dochter past al haar kleding maat 50 niet meer. Het is ons eerste kind ...
Wij hebben alles van maat 50 in zo’n vacuümzak gedaan en dat in een grote bak. De bedoeling is dat zo per maat te doen. We bewaren het voor een evt. tweede (al moet ik daar nu echt ff niet aan denken 😂)
19 dagen geleden
Ik heb ineens weer veel stuwing? 🥹 De kleine at nog om 2130 een sliep tot 0200, beter dat ik het eerste eraf kolf want ze hoeft anders vrij weinig te doen en gegarandeerd spugen daarna... Snap er niks van
19 dagen geleden
Reactie op Puck94x
Onze dochter past al haar kleding maat 50 niet meer. Het is ons eerste kind ...
Ik heb ook alle maat 50/56 in een vacuumzak opgeruimd. Die zakken kun je overal wel vinden, maar ik vind die van de Hema het fijnst! Wel wat duurder dan de action bijvoorbeeld, maar niets is irritanter dan een volle vacuumzak die niet vacuüm wil zuigen door de slechte kwaliteit 😒