1556 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op 鈥擬.M
Onze zoon is sinds zaterdag ineens hees/schor geworden, verder geen klachte ...
Nee gewoon even aankijken. Temp in de gaten houden. En als je het niet vertrouwd kan je altijd even bellen.
22 dagen geleden
Is jullie baby na een dag weg ook zo moeilijk met in slaap vallen en onrustig?
22 dagen geleden
De baby maakt wel eens een soort hik geluid en beweging maar het klinkt anders en het is dan maar 2 of 3 keer.. Weet iemand wat dat is?
21 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
De baby maakt wel eens een soort hik geluid en beweging maar het klinkt and ...
Klinkt alsof het een dwars liggend boertje kan zijn. Mijn zoon doet het ook (tenminste, je beschrijving van het hikken klinkt bekend) en dan komt er ook vaak nog wat melk mee naar boven bij hem.
21 dagen geleden
Reactie op Math 2000
Onze kleine is zo onrustig de afgelopen 3 dagen ze is nu 10 weken oud. Cons ...
Hoewel mijn zoon de krampjes goed heeft weg gekreund de afgelopen weken, merkte ik dat hij er op een gegeven moment een aantal dagen echt last van heeft gehad. Ontroostbaar, clusteren, hangerig, etc. Ik merkte ook meteen dat zijn ontlasting na die paar dagen was gepromoveerd van smurrie met witte stukjes, naar egale gele (soms groenige) mosterd. Het kan ook wat anders zijn, natuurlijk. Misschien heeft ze wel groeipijnen? Uit onderzoek is gebleken dat sommige baby's echt meer dan een hele centimeter in een nacht kunnen groeien, na een week stil te hebben gestaan. Lijkt mij persoonlijk erg pijnlijk 馃槄, maar het is hard werken voor die kleine lijfjes. Maar als je het niet vertrouwd kun je altijd even naar de HA. Al is het alleen maar voor de geruststelling. 鈾ワ笍
21 dagen geleden
Even een vraag over het slapen en het ritueel vooraf!
'S avonds doen wij: verschonen, slaapzak aan, voeden, boeren en eventueel knuffelen. Vaak valt ze tijdens het boeren al in slaap en leggen we haar al slapend in bed. Dan slaapt ze lekker door tot de volgende ochtend. Dan halen we haar uit de slaapzak, voeden, knuffelen en spelen.
Nu willen we oefenen met dutjes overdag in eigen bed in plaats van op ons of in de draagdoek of kinderwagen.
Het lijkt mij dan natuurlijk het meest handig om hetzelfde ritueel aan te houden. Maar als ze dan overdag wakker worst, dan lijkt mij het juist het meest logisch om dan de volgende volgorde te hebben; wakker worden - verschonen - fles - knuffelen en spelen. Zodra ze dan moe begint te worden de slaapzak aan en wakker in bed leggen. Maar dit is dus een iets andere volgorde dan 's avonds. Hoe zouden jullie dan aanpakken? 馃檲
21 dagen geleden
Reactie op LisanneV1993
Even een vraag over het slapen en het ritueel vooraf!
'S avonds doen wij: ...
Ik zou het gewoon zo doen hoe je het beschrijft te willen doen overdag. Wij doen het overdag ook exact zo en dat gaat goed. Hier slaapt ze overdag nog wel beneden in de box, maar als ze overdag straks ook naar haar eigen bedje boven gaat, doe ik ook precies dezelfde volgorde 馃槉