1573 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op CocoMup
Baby van bijna 12 weken maakt net een lange dut overdag meer dan 3 uren. No ...
Ik zou ook wakker maken na Max 3 uur maar ook omdat ik borstvoeding geef en er overdag liever 1,5 a 2 uur tussen een voeding heb dan dat hij in de nacht zo vaak komt ☺️. Ook heb ik nog een zoontje die 2/3 x per nacht komt dus enig ritme is wel wenselijk 😅
22 dagen geleden
Reactie op Anoniem_MM
Op deze leeftijd ben ik team: lekker laten slapen, tenzij het net voor bedt ...
Doorgaans ook hazenslaapjes hoor ☺️. Maar heb express na 30/45 min als ze een beetje wakker werd haar speentje gegeven en geaaid en kon ze zo weer een nieuwe slaapcyclus in. Geen idee of dat altijd werkt 😜
21 dagen geleden
Reactie op Katy1995
Wanneer hebben jullie de verkleiner uit de maxi cosi gehaald?
Toen hij rond de 60 cm was. We merkten ook dat hij te groot was ervoor, hij zat er niet meer lekker in. Op onze verkleiner stond ook tot 60 cm.
21 dagen geleden
Reactie op Katy1995
Wanneer hebben jullie de verkleiner uit de maxi cosi gehaald?
Bij onze zoon gedaan met 6 maanden, toen was hij zo’n 62 cm. Nu is onze dochter al 59 cm met 9 weken en er zit nu ook een voetenzak in waardoor alles wat smaller is. Wij gaan hem er denk ik een deze dagen uithalen en kijken hoe ze er dan inzit.
20 dagen geleden
Kwijlen er nog meer baby’s al zo veel? Meisje is vandaag 9 weken en kweilt haar hele shirt en die van mama en papa helemaal onder😂 tijd voor de slabbetjes…
20 dagen geleden
Reactie op Eerstewonder
Kwijlen er nog meer baby’s al zo veel? Meisje is vandaag 9 weken en kweilt ...
Hier ook!
20 dagen geleden
Ik moet volgende maand met mn dochter voor een echo naar het ziekenhuis. Is een paspoort/ID verplicht of kan ik hier nog wel even mee wachten?
20 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Ik moet volgende maand met mn dochter voor een echo naar het ziekenhuis. Is ...
Bij ons is het wel verplicht helaas… wij moeten begin december naar het ziekenhuis voor een echo van onze jongste zoon en een paar maanden geleden bij spoed moest ik ook een id/paspoort laten zien van mijn oudste zoon..🥲
20 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Hier nog nooit nodig gehad bij zowel dochter als zoon niet. Onze zoon heeft een tijd onder behandeling gestaan bij de dermatoloog in het ziekenhuis en heeft een halfjaar terug ook 2 weken in het ziekenhuis gelegen maar een ID/paspoort was niet nodig. Ze vroegen er wel naar maar aangegeven dat we die niet hebben en het was verder geen probleem. Het verschilt enorm per ziekenhuis. Misschien kan je even bellen van te voren en uitleggen dat je kindje een paar weken is en je nog geen ID/paspoort hebt. Dat hebben wij ook gedaan 😊
20 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Wij hebben hiervoor gebeld en het was niet verplicht nu de eerste afsprak maar wilden wel dat het daarna snel gemaakt word.
20 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Meestal vragen ze er wel naar maar is het bij die kleintjes niet verplicht. Aan de andere kant kan het geen kwaad om er al 1 te hebben voor je kleine. Mocht je naar het buitenland willen is het namelijk wel verplicht.
20 dagen geleden
Reactie op CheyenneVK
Meestal vragen ze er wel naar maar is het bij die kleintjes niet verplicht. ...
In de zorg heeft iedereen vanaf de geboorte een identificatieplicht.
Niet dat ze je niet zullen helpen als je er geen 1 heb neem ik aan maar zelfs voor die kleintjes geldt dat.
20 dagen geleden
Gaan jullie naar de bekkentherapeut na de bevalling? Na hoeveel weken doe je dat doorgaans?
20 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Gaan jullie naar de bekkentherapeut na de bevalling? Na hoeveel weken doe j ...
Ja na 6 weken eerste afspraak gehad. Ook al heb ik geen klachten, zag ze toch echt ruimte voor verbetering, aangezien ik straks graag weer wil gaan hardlopen. Nu kan ik straks echt goed starten :) ik wist overigens al dat ik een hele lichte achterwandverzakking had van de eerste maar nu dus ook een hele lichte voorwandverzakking van de tweede. Leuk kinderen, maar je krijgt er zoveel voor terug 🤣