1574 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op Siobhaini
Hoe merk je dat je toe bent aan de volgende maat luier?
Ik heb nu newborn l ...
Ik merkte het aan dat het strak ging zitten bij de beentjes en ik de plakkers gewoon niet zo goed meer dicht kreeg. Je kunt ook vast een pak met een grotere maat kopen en eentje proberen. Merk je dat dit echt makkelijker gaat en beter zit bij je baby weet je ook meteenndat je goed zit.
18 dagen geleden
Reactie op Siobhaini
Hoe merk je dat je toe bent aan de volgende maat luier?
Ik heb nu newborn l ...
Wij zijn ook net over naar maat 2. Ik merkte het aan dat maat 1 strak begon te zitten en dat ze wat vaker door lekte
17 dagen geleden
Iemand een idee van elke speen er wel blijft zitten snachts? 🤣 Tot nu toe pakt ze Difrax die met bolletje eraan. Bips en zo tuft ze gelijk uit
17 dagen geleden
Reactie op Didiizzy
Hier werkt Philips Avent Ultra Air het beste
Ja die pakt ze dus niet denk ik. Die lijkt een beetje op die mam speen en die kan ze niet vasthouden
17 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ja die pakt ze dus niet denk ik. Die lijkt een beetje op die mam speen en d ...
Philips Avent heeft de ultra air en ultra soft. Zelfde speen maar een ander schild. Ik hoor vaak dat de ultra soft beter gaat, ook bij onze oudste. Die wilde pas toen ze een jaar was de ultra air. Onze zoon nu heeft geen voorkeur. Ultra soft leekiets makkelijker in haar mond te bljjven. Misschien omdat dat schild iets dichter is. Dus de speen zegt niet alles
17 dagen geleden
Herkennen jullie dat het eerste slaapje op de dag vaak beter gaat dan de slaapjes daarna? Mijn zoontje valt bij het eerste slaapje vaak zelfstandig in slaap en koppelt soms zelfs een cyclus aan elkaar (vandaag voor 't eerst weer in weken!). Daarna heeft hij steeds meer hulp nodig om in slaap te komen gedurende de dag, en slaapt hij ook veel korter. Hij is dan vaak nog moe als hij weer klaarwakker is en kan dan niet meer slapen. De nacht gaat dan wel weer goed, slaapt dan een uur of 6 vaak... Hebben anderen dat ook?
17 dagen geleden
Reactie op Mamavanminimannetje
Herkennen jullie dat het eerste slaapje op de dag vaak beter gaat dan de sl ...
Precies hetzelfde hier. Eerste slaapje is super makkelijk en daarna wordt het steeds moeilijker om in slaap te brengen. Slaapt Max 45 minuten elke keer en na 17u lukt het zelfs niet meer om in slaap te brengen. 11 weken nu
17 dagen geleden
Jazeker! Hij valt het 3e en 4e dutje alleen makkelijk in slaap in mijn armen of in de draagzak. Een andere plek is erg moeilijk en erg kort (25 minuten). Ik herken het wel van mijn eerste, die sliep van maand 2,5 t/m maand 4 zo en daarna ging het beter. De slaapregressie bij 4 maanden is mega heftig, maar tijdens die periode leert je kindje (nog beter) cycli aan elkaar koppelen dus worden dutjes tegen die tijd langer en in mijn ervaring makkelijker.
17 dagen geleden
Ja, bij ons precies hetzelfde! Ach, ik geniet er lekker van dat hij het eerste slaapje in z'n bedje doet én geniet van de knuffelslaapjes later op de dag! Het zal vanzelf veranderen, denk ik zo.
17 dagen geleden
Heel herkenbaar! Eerste slaapje is makkelijk en doet ze inhaal eigen bed. Maar in de middag het liefst alleen op mij en ook wel in de wagen. En in de avond slaapt ze pas echt vanaf 8 uur / half 9
17 dagen geleden
Reactie op WO
Zijn er hier al mensen die de fles van 23:00 overslaan? Ik maak mijn zoontj ...
Bij ons maakt het geen verschil of ik hem dan wel of geen voeding geef (geef borstvoeding maar dat maakt voor de vraag denk ik niet zoveel uit). Hij komt uiteindelijk alsnog gewoon op hetzelfde tijdstip helaas.
17 dagen geleden
Reactie op WO
Zijn er hier al mensen die de fles van 23:00 overslaan? Ik maak mijn zoontj ...
Je kan het ook iets eerder doen i.p.v. 23.00. wij doen het voor we naar bed gaan wat nu rond 22.00 is. Dat is voor jezelf ook fijner.
Maar ik heb idd ook het idee dat ze alsnog ongeveer rond hetzelfde tijdstip komt.
17 dagen geleden
Mijn dochter is morgen precies 12 weken
En ze houd regelmatig haar armen strak voor zich
Gebalde vuisjes erbij, er naar staren
En Ze maakt bewegingen alsof ze aan een stuur draait🙂↔️
Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven
Herkennen andere moeders dit?
Hoort dit bij de ontwikkeling
15 dagen geleden
Wie herkent dit? Als mijn zoontje op mij ligt te slapen begint hij uit het niets ineens te krijsen en overstrekt zich waarnaar hij weer in slaap valt? Dit gaat zo n paar keer door en daarna slaapt hij diep. Dit is meestal direct na een voeding (bv) iemand enig idee wat dit kan zijn?