1422 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Sabb1993
Dragen jullie in de nacht iets van maandverband (ik vind dit zelf niet zo f ...
Ja inlegkruisje zonder plastic.. maar das ook omdat ik vocht verlies tijdens het slapen(afscheidin, waterig of slijmerig) dat vind ik ook niet zo lekker 😂.
Heel lang zonder ondergoed geslapen maar dat gaat niet meer🥲
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Sorry, maar mijn buik staat de hele avond al strak? Die van jullie ook?
Ik heb de afgelopen avonden dat. Maandag zelfs verloskundige voor geweest. Ze gaf aan dat dit het voorwerk is.
2 maanden geleden
Zijn er meer zo benauwd s nachts? Ik ben nu 39 weken en heb nu al een tijd dat i s nachts wakker word en zo benauwd ben. Ik kan dan ook niet meer slapen want elke keer als ik bijna in slaap val snak ik naar lucht. Dit is zo naar en kost me.behoorlijk wat tijd s nachts...
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem_MM
Zijn er meer zo benauwd s nachts? Ik ben nu 39 weken en heb nu al een tijd ...
Ja! Ik slaap de laatste weken telkens met twee kussens onder me zodat mn bovenlichaam wat hoger ligt. Dat geeft het idee dat ik wat meer adem krijg. Het slaapt niet op en top maar ik kom wel aan meer slaap dan zonder 😂
2 maanden geleden
Reactie op lilliemarie
Ja! Ik slaap de laatste weken telkens met twee kussens onder me zodat mn bo ...
Wij hebben een verstelbare lattenbodem en die zet ik ook hoger inderdaad. Werkt wel iets maar nog steeds niet geweldig ;) denk dat bevallen de enige echte optie is.
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem_MM
Zijn er meer zo benauwd s nachts? Ik ben nu 39 weken en heb nu al een tijd ...
Herkenbaar, vooral als ik wakker wordt op mn rug of iets van mn zij gerold. Laatste keer tintelde zelfs alles 🤯
2 maanden geleden
Hoe vaak plassen jullie overdag?
Hier 37+5 met een ingedaalde baby en vraag me echt af of het normaal is hoevaak ik moet plassen 😂
2 weken geleden vroeg ik mezelf dat ook af en toen bleek ik toch een blaasontsteking te hebben, ondanks dat ik geen andere klachten had behalve veel plassen.. vraag me nu af of die wel weg is.
2 maanden geleden
Reactie op Possie
Hoe vaak plassen jullie overdag?
Hier 37+5 met een ingedaalde baby en vraa ...
Ik dacht toevallig gisteren nog dat ik vorige zwangerschap volgens mij veel vaker moest plassen. Vannacht bijvoorbeeld ook “maar” 2x er uit gehoeven. Ik kan het ook nog goed ophouden, wat vorige keer echt niet zo was.
2 maanden geleden
Reactie op iantheee
Hebben jullie dit ook? Ben opeens weer wat afgevallen🤔 Al is het maar 200 ...
Ja dat is heel normaal! Je vruchtwater neemt af, en jij hebt misschien iets meer beweging van nesteldrang dat las ik toevallig vannacht haha😂!