1574 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op OzzAk
Lukt het bij jullie om fatsoenlijke dutjes te doen na 17u? Bij ons is het e ...
Yep, zelfs smiddags is het sinds een week (ze is bijna 12 weken) steeds moeilijker en korter. Vanmiddag 90 minuten gewandeld voor 20 minuten slaap. Vanaf 17u in de draagzak, klaarwakker maar zo moe. Nu net in slaap gekregen door voeden voor 8 minuten🥲😅 Het zal er wel bij horen en weer een fase zijn...
15 dagen geleden
Reactie op elinalien
Yep, zelfs smiddags is het sinds een week (ze is bijna 12 weken) steeds moe ...
Ja zo vermoeiend, hier zijn we ook bijna 12 weken. Gisteren dacht ik hem in slaap te hebben gebracht voor de nacht, werd meneer na een half uurtje weer wakker. Kon ik weer opnieuw beginnen met het avondritueel.
15 dagen geleden
Reactie op OzzAk
Lukt het bij jullie om fatsoenlijke dutjes te doen na 17u? Bij ons is het e ...
Precies dit. Wij hebben dit ook. Sinds deze week leggen we hem rond 19:30 op bed en dat duurt dus even omdat hij al zo lang wakker is .. verder gaat het over het algemeen overdag goed maar na zijn 16:00 fles is het drama ☹️
15 dagen geleden
Reactie op kaatje97
Wie herkent dit? Als mijn zoontje op mij ligt te slapen begint hij uit het ...
Osteopaat gaf aan dat overstekken vaak iets met maag/voeding die terugkomt is en krampjes vaak meer trappelen. Zou zn eten omhoog komen?
15 dagen geleden
Reactie op kaatje97
Wie herkent dit? Als mijn zoontje op mij ligt te slapen begint hij uit het ...
Klinkt als kramp 😬
14 dagen geleden
Reactie op MelRoy
Vanaf wanneer (hoeveel weken oud) maken jullie de kamers van de baby donker ...
Dochtertje is bijna 11 weken, maar ik maak het niet helemaal donker. Doe maar 1 deel van het gordijn dicht. Ook niet over nagedacht om het overdag donker te gaan maken vanaf een bepaalde leeftijd. Uit interesse: waarom zou je dat gaan doen?
14 dagen geleden
Reactie op Debby90
Dochtertje is bijna 11 weken, maar ik maak het niet helemaal donker. Doe ma ...
Ik deed dat pas bij mijn oudste zoon vanaf 6 maanden toen hij in zijn eigen kamer begon te slapen. Weet niet of ik het daarvoor deed, maar was gewoon benieuwd want onze kraamhulp zei om de kamer niet donker te maken overdag anders kunnen de babies geen verschil merken tussen dag en nacht. Had namelijk niet meer aan de kraamhulp gevraagd tot ‘wanneer’🤷🏽♀️
13 dagen geleden
Reactie op MelRoy
Ik deed dat pas bij mijn oudste zoon vanaf 6 maanden toen hij in zijn eigen ...
Dat komt omdat babys nog geen dag en nacht ritme hebben. Als ze die wel hebben, kan het niet veel kwaad meer zeiden ze bij mij