1574 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op MelRoy
Vanaf wanneer (hoeveel weken oud) maken jullie de kamers van de baby donker ...
Volgens mij is het advies vanaf 8 weken aangezien ze dan zelf melatonine aan moeten gaan maken om te kunnen slapen, en daarvoor moet het donker zijn. Wij hebben alleen geen volledig verduisterende gordijnen dus we hebben die optie helaas niet. Weet ook niet of ze dan wel beter in slaap zou komen/blijven, maar kan het dus niet proberen :)
13 dagen geleden
Reactie op Fenke1994
Volgens mij is het advies vanaf 8 weken aangezien ze dan zelf melatonine aa ...
Aah jaa precies. Wij hebben wel van die volledig verduisterende gordijnen in beide slaapkamers en wou dat dus proberen bij de baby, maar ik denk (assumptie) met die sprongen en regeldagen en dichtbij ons willen zijn zal dat dan niet uitmaken en wacht ik dan maar af tot hij verhuisd naar zijn eigen kamer bij zijn broer in februari 🤗
13 dagen geleden
Reactie op MelRoy
Vanaf wanneer (hoeveel weken oud) maken jullie de kamers van de baby donker ...
Ik ben daar vandaag mee begonnen. Ze is nu precies 3 maand!
13 dagen geleden
Reactie op Puck94x
Wij hebben een houten babygym met leuke speeltjes van Jollein. Echter kom i ...
Door ze op een kussen of deken te leggen
13 dagen geleden
Geen idee wat dochtertje opeens heeft. Sinds maandag drinkt ze slecht, in slaap vallen tijdens fles, huilen tijdens fles, terwijl ze eerst zonder problemen alles leeg dronk. Terug gegaan naar gewone hero 1, zal dit dan het probleem zijn? Dronk eerst hero comfort AR maar dit was drama met de goede fles en speen vinden, want die verstopte en de ander ging veel te snel.. hiervoor dronk ze ook de gewone hero 1 zonder problemen.. nu opeens vandaag al 4x een poepluier ook. Geen idee wat er met haar is 🥹
13 dagen geleden
Hoe snel na de nachtvoeding slaapt jullie kindje weer in? Is dat meteen of hebben ze dan nog wat hulp of tijd nodig om weer in slaap te vallen?
13 dagen geleden
Reactie op rosiebaby2024
Hoe snel na de nachtvoeding slaapt jullie kindje weer in? Is dat meteen of ...
Meestal wel meteen, bakt dan de borst in slaap. Maar deze nacht heeft m’n man een flesje gekolfde melk gegeven, toen duurde het wel wat langer voor hij rustig ging slapen
12 dagen geleden
Reactie op rosiebaby2024
Die van ons ligt nog een poosje in haar bed te pruttelen
12 dagen geleden
Reactie op rosiebaby2024
We houden haar altijd sowieso 8min overeind voor t geval er nog een boertje zit oid, daarna leggen we haar weg. Soms heeft ze tijdens die 8min nog een paar min een pinkie nodig, soms draait ze alleen een beetje en aai ik over haar rug, soms valt ze meteen tegen m’n schouder in slaap. Als ik haar wegleg aai ik nog even over haar buik terwijl ze wat wurmt, heel soms moet er dan toch nog weer een pinkie bij komen. Al met al slaapt ze dan over ‘t algemeen binnen 20min wel weer. We doen dit al vanaf het begin zo, en het kan steeds korter. Eerst zat ik wel 20min met haar overeind in mn armen, toen een kwartier,…
12 dagen geleden
Ik heb de verkleiner uit mn maxi cosi gehaald omdat mn dochter echt opgekropt zat. Echter kan ze nu dr hoofd nog best wel bewegen nu de verkleiner eruit is. Twijfel om hm er weer in te doen? Maar het zat efht niet lekker meer voor haar 😅
11 dagen geleden
Reactie op 19AM91
Ik heb deze jas bestel bij de HM, maar wat trek ik mijn baby aan qua kledin ...
Ik heb ook zo’n soort hoodie van de h&m. Ik trek een warm broekje (Engel natur) en slofjes aan. Zijn bovenlichaam wordt door mij, de draagzak en hoodie warmgehouden, dus verder geen extra’s over zijn kleding. En tot slot een mutsje uiteraard!
11 dagen geleden
Reactie op 19AM91
Ik heb deze jas bestel bij de HM, maar wat trek ik mijn baby aan qua kledin ...
Die lijkt me echt super lekker!
11 dagen geleden
Welke babyfoon heeft er echt scherp beeld? Ik kom er nu achter dat onze babyfoon echt wazig beeld heeft en ik dus niet eens zie of ze haar speen nog in heeft ja of nee
11 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Welke babyfoon heeft er echt scherp beeld? Ik kom er nu achter dat onze bab ...
Wij hebben de luvion platina ultra!