1577 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Welke babyfoon heeft er echt scherp beeld? Ik kom er nu achter dat onze bab ...
Wij hebben een Eufy beveiligingscamera voor het beeld (heeft ook geluid) bij beide kinderen en een babyfoon zonder beeld. De camera’s werken met een app dus we kunnen altijd ff kijken, ook als we uit huis zijn zelfs (doe ik soms om te zien of ik het raam wel dicht heb gedaan haha). Ook een optie wellicht want heel scherp en je kunt de camera’s bewegen etc.

11 dagen geleden

Yesss een poep explosie in bed 😂 Wat zouden jullie doen? Vlekken met de hand wassen met ossengal en dan in de droger?

11 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Yesss een poep explosie in bed 😂 Wat zouden jullie doen? Vlekken met de ha ...
Als de zon nog gaat schijnen… hang m te drogen in de zon! Dat werkt blekend

11 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Yesss een poep explosie in bed 😂 Wat zouden jullie doen? Vlekken met de ha ...
Spoelen met koud water, dan ossengallen en boenen (af en toen wat warm water erbij en zo nodig weer wat zeep), dan gewoon in de wasmachine zoals gebruikelijk. Als je niet meteen gaat wassen dan in een emmer laten staan weken.

11 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Spoelen met koud water, dan ossengallen en boenen (af en toen wat warm wate ...
Ik had mijn dekbed al eens eerder geprobeerd te wassen in de wasmachine, maar die trekt het centrifugeren dan niet 😫 toen zat ik met een drijfnat dekbed! Gelukkig was het toen zomer en kon het drogen op het droogrek en daarna extra centrifugeren in de wasmachine voor het de droger in kon. Ik durf het daarom nu niet aan om het nog eens in de wasmachine te doen 🙁

10 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Ik had mijn dekbed al eens eerder geprobeerd te wassen in de wasmachine, ma ...
Oh ik dacht dat het vooral om het dekbedovertrek ging. Dan uiteindelijk gewoon de ossengal er zo goed mogelijk weer uitspoelen! Maar dat spul doet wel wonderen op babypoepjes, soms moet je even een tijdje schrobben maar hier is tot nu toe alles er uit gegaan wat we met ossengalzeep hebben schoongemaakt!

10 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Oh ik dacht dat het vooral om het dekbedovertrek ging. Dan uiteindelijk gew ...
Welke merk ossengalzeep gebruik je? I need that too🥲

10 dagen geleden

Ik zoek een knuffel met een shhh geluid, welke raad jij aan?

10 dagen geleden

Reactie op Noortje123899

Ik zoek een knuffel met een shhh geluid, welke raad jij aan?
Heb in je topic gereageerd alvast! 😄

10 dagen geleden

Reactie op MelRoy

Welke merk ossengalzeep gebruik je? I need that too🥲
Blokje van dr. Beckman, gewoon bij de kruidvat te koop bij ons 😇

10 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Blokje van dr. Beckman, gewoon bij de kruidvat te koop bij ons 😇
Merci🥰 ik ga die dan ook kopen🤗

10 dagen geleden

Ik wil ons dochtertje vanavond voor het eerst in haar hema slaapzakje laten slapen. Het is op onze slaapkamer 16 a 17 graden ongeveer. De slaapzak is met mouwen 3.0 tog en zonder mouwen 2.0 tog. Hoe kleed ik haar? En doe ik met of zonder mouwen? Ben hier nog heel erg zoekende in merk ik 😅

10 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Ik wil ons dochtertje vanavond voor het eerst in haar hema slaapzakje laten ...
Ik heb ook een tog 3 slaapzak op haar kamer wat het afgelopen nacht 16 graden. Wij doen haar een romper met lange mouwen aan en sokjes dan in de slaapzak. Over de slaapzak leggen we nog een dubbelgevouwen tog 1 deken

10 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Ik heb ook een tog 3 slaapzak op haar kamer wat het afgelopen nacht 16 gra ...
Jij houdt de mouwen er dus ook aan? :-)

10 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Hier hetzelfde. Heb een merinowollen langemouwen romper er onderaan verder niks gaat prima!

10 dagen geleden

Mijn kleine van 11 weken begint morgen bij de opvang. Hij krijgt sinds hij geboren is live bv. Hij is ook al gewend aan flesjes afgekolfde melk als ik weg ben etc. Maar hij komt dus heel onregelmatig qua verzoek. Dus ik heb ook echt geen idee hoe ik moet berekenen hoeveel melk ik mee moet geven uit m’n vriezer. (De rekensom van borstvoeding.nl heb ik dus niks aan want t aantal voedingen verschilt enorm per dag. Soms komt hij om het uur) Beter te veel dan te weinig meegeven lijkt mij, maar zou liever de overgebleven melk niet in de 24 uur op willen maken als dit niet nodig is. Iemand hetzelfde dilemma?

10 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Wj houden gewoon haar kleertjes met lamge mouwen aan en leggen er dan nog een extra deken bovenop

10 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Er zat een labeltje aan met een tabel, miss heb je die nog? Heb m nu niet binnen handbereik anders had ik even en foto voor je gemaakt :)

10 dagen geleden

Reactie op Lies26

Mijn kleine van 11 weken begint morgen bij de opvang. Hij krijgt sinds hij ...
Dan kun je uitgaan van een gemiddeld aantal voedingen. Bij ons is dat zo’n 10x Je kunt het per portie mee geven en eventueel een kleine portie van 30ml extra die ze in de koelkast bewaren en alleen opwarmen als het echt nodig is.

9 dagen geleden

Hebben jullie baby’s ook na elke voeding de hik? Mijn dochter krijgt standaard na elk boertje meteen de hik 🤨