1579 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op 19AM91

Hebben jullie baby鈥檚 ook na elke voeding de hik? Mijn dochter krijgt standa ...
Ja elke voeding weer opnieuw haha

9 dagen geleden

Merken jullie wat van sprongetje 3? Mijn dochtertje is nu een paar dagen al wat huilerig en wil niet weggelegd worden. Kreeg een melding dat ze in sprong 3 zit volgens de Oei ik groei app. Daar staat alleen nooit echt bij wat je kan merken aan je baby. Heb haar temperatuur enzo gemeten en dat is allemaal goed dus denk echt t sprongetje. Meer mensen last van?

9 dagen geleden

Reactie op nnvdd

Merken jullie wat van sprongetje 3? Mijn dochtertje is nu een paar dagen al ...
Klinkt idd als een sprongetje. Mijn dochter is dan ook altijd huilerig en wil dan alleen maar tegen mij aan liggen, kan dan ook niet weggelegd worden want dan is het ook meteen huilen 馃槄

9 dagen geleden

Reactie op nnvdd

Merken jullie wat van sprongetje 3? Mijn dochtertje is nu een paar dagen al ...
Huilerig, hangerig en humeurig zeiden ze toen de app nog gratis was bij mn eerste haha. Maar wat sprong 3 verder inhoudt, weet ik niet meer

9 dagen geleden

Reactie op LisanneV1993

Klinkt idd als een sprongetje. Mijn dochter is dan ook altijd huilerig en w ...
Ja het lijkt dan soms alsof ze me niet meer leuk vind ofzo haha maar zal wel aan t sprongetje liggen. Hopelijk is ze er snel doorheen.

9 dagen geleden

Reactie op nnvdd

Ja het lijkt dan soms alsof ze me niet meer leuk vind ofzo haha maar zal we ...
Haha kan goed hoor! Hier duurt een sprongetje vaak twee of drie dagen en dan is het weer voorbij. Komt goed! 馃榿

9 dagen geleden

Mijn meisje slaapt sinds twee dagen veel en vind haar ook wat warm aanvoelen. Maar heb haar temperatuur gemeten en die is gewoon 36,5.. Wat zouden jullie doen? Nog even aankijken? Of morgen even huisarts bellen? Twijfel een beetje.

9 dagen geleden

Reactie op C-24Baby

Mijn meisje slaapt sinds twee dagen veel en vind haar ook wat warm aanvoele ...
Ik zou ff aankijken. Misschien haalt ze wat slaap in. Is ze als ze wakker is wel echt allert en krijg je dan goed contact met haar of is ze dan ook wazig?

9 dagen geleden

Reactie op 19AM91

Hebben jullie baby鈥檚 ook na elke voeding de hik? Mijn dochter krijgt standa ...
Haha ja bij mij beide kinders, altijd aan de hik na de voeding. Ik noem ze altijd groeistuipen馃槄 Na elke hik een milimeter gegroeid. 馃槣 Mijn moeder zei dat ik zelf ook altijd 'last' had van de hik als baby.

9 dagen geleden

Ik droom zo verschrikkelijk veel elke nacht.. echt elke keer als ik slaap dus en niet dat je zegt leuke dromen. Normaal droom ik ook redelijk(in zwangerschap bijna niet 馃槄) maar nu loop het echt de spuigaten uit馃ぃ

9 dagen geleden

Reactie op Math 2000

Ik zou ff aankijken. Misschien haalt ze wat slaap in. Is ze als ze wakker i ...
In de ochtend gisteren was ze wat wazig maar verder de hele dag lekker lachen. Nu ook weer lekker aan t kletsen dus denk inderdaad wat slaap inhalen!

9 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik droom zo verschrikkelijk veel elke nacht.. echt elke keer als ik slaap d ...
Ik droomde voor de zwangerschap iedere dag. Na de bevalling nog maar zelden馃檲

9 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik droom zo verschrikkelijk veel elke nacht.. echt elke keer als ik slaap d ...
Ohh ik had dat tijdens mn zwangerschap heel erg馃珷 echt de meest rare en heftige dromen! Nu alleen als ik meer dan 2 uur achter elkaar slaap en dat gebeurt helaas niet veel馃槄 Misschien toch iets met hormonen die nog niet terug naar normaal zijn?

8 dagen geleden

Heeft jullie kindje z鈥檔 handjes al ontdekt? Hier nog niet namelijk. Hij kan wel dingen vast blijven houden als ik het in z鈥檔 handje prop, maar hij grijpt zelf nog niet bewust naar speeltjes voor hem. Zal vast wel snel komen want z鈥檔 handje zit wel al steeds in z鈥檔 mond 馃槀

8 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Heeft jullie kindje z鈥檔 handjes al ontdekt? Hier nog niet namelijk. Hij kan ...
Bij ons hetzelfde, bijna elf weken nu. Wel veel sabbelen op z'n handjes sinds een week ofzo.

8 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Ja! Ze is 12+4 nu en heeft afgelopen week ontdekt dat ze handjes heeft. Heeft een dag lang naar haar linkerhand zitten kijken alsof ze aan het spacen was馃榿 Echt te cute馃グ Inmiddels heeft ze ook rechts ontdekt en vindt ze handen van anderen ook reuze interessant. Ze grijpt nog een beetje toevallig dingen vast, volgens mij moet de hand-oog co枚rdinatie nog komen

8 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Hier inderdaad precies hetzelfde. Ze kan nu wel spullen die ik haar in de geef vastpakken en een tijdje vasthouden, en sabbelt opeens veel meer op haar handjes, maar echt ontdekt heeft ze ze nog niet. Ze is nu 10 weken.

8 dagen geleden

Ik heb heel erg het gevoel dat ik mijn dochter tijdens de dutjes overdag in haar bedje moet leggen om te oefenen voor het kdv (ze begint volgende week woensdag). Maar ik geniet nog zo van de contac naps op mijn borst of in mijn armen, en mijn dochter gaat hier ook super lekker op. Maar maak ik het hierdoor niet extra moeilijk voor het kdv? Wat is jullie mening?

8 dagen geleden

Reactie op 19AM91

Ik heb heel erg het gevoel dat ik mijn dochter tijdens de dutjes overdag in ...
Gewoon lekker van blijven genieten zolang het nog kan 馃グ

8 dagen geleden

Reactie op Sasdea

Hier is hij 11+5 weken en heeft zijn handjes nu sinds een week ontdekt. Grijpen doet die nog helemaal niet maar iets vasthouden als je het handje zelf dichtvouwt doet die wel. Op dit moment de struggle dat de handjes continuuuuuu in zijn mondjes moeten, zelfs als die zijn speentje al heeft. Hij duimt namelijk ook een beetje..