1588 Reacties
6 dagen geleden
Baby slaapt opeens superveel vandaag.. heb haar amper wakker gehad en als ze wakker is wil ze alleen maar bij mama hangen 😝. Normaal is ze de hele dag wakker en wil ze niet slapen, wat een omslag..
6 dagen geleden
Reactie op Momof2cats
Baby slaapt opeens superveel vandaag.. heb haar amper wakker gehad en als z ...
Ervan genieten!! Mag jij ook een keertje rust 😊
6 dagen geleden
Reactie op rosiebaby2024
Ervan genieten!! Mag jij ook een keertje rust 😊
Ja dat is waar, na juist veel slapeloze nachten en een huilende baby overdag is dit wel even lekker. Alleen zó raar meteen zo een omslag, maak me meteen zorgen 🥹
4 dagen geleden
Hoe bewaren jullie de melkpoeder? Ik maak elke dag in een voedingstoren afgemeten porties poeder. De rest bewaar ik in een luchtdichte curver box. Nu lees ik dus ineens (ja stom, niet eerder gedaan) dat je de melkpoeder nooit mag overhevelen in een andere verpakking! Je moet het bewaren in de folieverpakking en dat in een luchtdichte box. Het mag nooit uit de folie gehaald worden.
Nou, dat doe ik dus al vanaf de start verkeerd... ben ik de enige?
4 dagen geleden
Reactie op MirMiems
Hoe bewaren jullie de melkpoeder? Ik maak elke dag in een voedingstoren afg ...
Jammer dat ik m'n bericht niet kan bewerken... maar voor de duidelijkheid: de melkpoeder doe ik dus uit de folieverpakking in de curver box. En van daaruit maak ik de voedingen in de voedingstoren
4 dagen geleden
Reactie op Momof2cats
Ja dat is waar, na juist veel slapeloze nachten en een huilende baby overda ...
Hoe gaat het nu ondertussen? Nog steeds zo goed? 😊
4 dagen geleden
Reactie op MirMiems
Ik heb een bewaar box van de Kruidvat. Dan knip je de folie open en past ie precies in die box. Deksel erop en klaar! Maar moet zeggen dat ik dat ook niet wist hoor. Poeder toren gebruiken we voor de nacht of buiten de deur
4 dagen geleden
Reactie op rosiebaby2024
Hoe gaat het nu ondertussen? Nog steeds zo goed? 😊
Snachts gaat tot nu toe nog steeds goed! Overdag slaapt ze ook maar wel alleen op mij.
4 dagen geleden
Reactie op MirMiems
Oh ik doe dat ook altijd! Had geen idee dat dat niet mocht. Poeder van Kruidvat zit in zo’n vervelende verpakking ook dus doe het altijd in een glazen pot. Maar niet meer doen dan.
4 dagen geleden
Hier iemand nog tips bij slechte ontlasting?
Dochter krijgt kv maar poept zo weinig. Laatst al 7 dagen niet, toen huisarts geweest en lactulose gekregen. Aantal dagen gebruikt en toen kwam het er wel uit. Gestopt en nu weer 6 dagen niet. Sinds gister lactulose weer opgestart.
Macrogol schrijven ze niet voor op deze leeftijd.
4 dagen geleden
Reactie op Siobhaini
Dochter krijgt kv maar poept z ...
Macrogol schrijven ze voor als lactulose niet werkt of teveel kramp veroorzaakt.
Wij gebruiken nu macrogol want lactulose deed hier niks.
Maar de rest deden wij afentoe een kipkep voor wat warmte op de buik en net onder de navel masseren.
4 dagen geleden
Reactie op Siobhaini
Dochter krijgt kv maar poept z ...
Wij gebruikten vanaf een week of 7 bij onze oudste forlax dus ook macrogol nadat lactulose niet echt hielp maar wel veel kramp veroorzaakte. Dagelijks een half zakje ging super en geen extra krampen. Zou het echt aanraden om toch door te vragen! We hebben ook microlax moeten gebruiken voordat we forlax hadden maar na forlax was niks meer nodig.
4 dagen geleden
Reactie op Janne1312
Wij gebruikten vanaf een week of 7 bij onze oudste forlax dus ook macrogol ...
Dankjewel!
Als de lactulose nu niks doet ga ik idd terug. Had al gevraagd om de macrogol maar wilde ze niet geven. Hopelijk nu dan wel want dit is voor mijn dochter geen doen zo. Hele dagen persen en huilen
4 dagen geleden
Welke merkjes hebben lange pijpjes van broeken? Bij mn dochter is echt alles te kort😅
4 dagen geleden
Reactie op Siobhaini
Helpt bij jullie de macrogol?
Ik had er al om gevaagd maar wilden ze niet v ...
Ja helpt perfect, voorheen had die elke 2 weken een klysma, nu sinds de macrogol niet meer nodig, eerst gebruikte we een halfzakje maar dan zat het tot zijn nek aantoe, nu een kwart zakje en elke dag of om de dag ontlasting!