1590 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Math 2000
Hoe is jullie ongesteldheid na de bevalling? Ik geef kv en ben nog maar 1x ...
Ik ben nu 1x 'ongesteld' geweest, geef bv. Maar het was heel weinig, had pijn in mn rug en mn mood was de dag ervoor echt killing
3 dagen geleden
Reactie op Math 2000
Ik ben 1x ongesteld geweest vorige week. Ben toen ook met de pil begonnen en het duurde maar 2,5 dag. Weinig bloed verloren en geen buikpijn of iets gehad
3 dagen geleden
Reactie op Math 2000
BV en na 12 weken nog geen menstruatie, wel al 4 dagen buik en rugpijn dus ben benieuwd of het binnenkort komt
3 dagen geleden
Misschien een stomme vraag, maar hoe zorgen jullie ervoor dat de naam van je kind op de fles blijft staan? (Ivm kdv). Die merkstift is er na een paar x wassen elke keer weer af 😅
3 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Misschien een stomme vraag, maar hoe zorgen jullie ervoor dat de naam van j ...
Voor ons zoontje op school heb ik doorzichtige stickers voor de laserprinter. Als je met de hand afwast blijven die goed zitten (tot nu toe al 3 weken en zelfs 1x in de vaatwasser geweest)
Ga deze straks ook gebruiken op de flesjes van de baby
3 dagen geleden
Reactie op 19AM91
Ons kleintje ligt al twee uur te slapen, slaapt ineens echt heel veel. Meer ...
Ja had mijn dochter laatst ook een dag. En dan een dag weer het tegenovergestelde. Misschien een soort overgang naar langere slaapjes? Want uiteindelijk gaan ze natuurlijk naar minder maar langere slaapjes.
3 dagen geleden
Oh my.. ik kreeg vanmiddag een hartverzakking. Ik was bezig mn kindje in de draagzak te doen en ineens gooit ze zichzelf zijwaarts op het moment dat ik de schouderbanden over mn hoofd doe en haar wel vast heb met 1 arm. K had ze nog net niet aan der voetje ondersteboven hangen(opgevangen). Ze lijkt nergens last van te hebben en denk dat de schrik bij mij groter was dan bij haarzelf...
3 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Oh my.. ik kreeg vanmiddag een hartverzakking. Ik was bezig mn kindje in de ...
Maar de nek was natuurlijk niet ondersteund tijdens haar zijwaarts vrije val.. ze tilt gewoon haar hoofd op en beweegt van links naar rechts.. gelukkig is ze al best sterk in der nekje
3 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Maar de nek was natuurlijk niet ondersteund tijdens haar zijwaarts vrije va ...
Maar mn angst is dus aangewakkerd door een bericht over shaken baby... Kan je dat hiervan ook krijgen? En gelijk of later pas
3 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Maar mn angst is dus aangewakkerd door een bericht over shaken baby... Kan ...
Dat denk ik niet hoor, als je het echt niet vertrouwd zou ik even de huisarts bellen, geen zorgen dit kan iedereen gebeuren! Ik heb vaker een kopstoot met de kleine omdat ze opeens haar hoofd naar voren gooit, ook dan denk ik ‘dit moet toch niet goed zijn.’ Maar denk dat dit allemaal niet zo erg is!
3 dagen geleden
Reactie op Momof2cats
Dat denk ik niet hoor, als je het echt niet vertrouwd zou ik even de huisar ...
❤️
3 dagen geleden
Reactie op MD24
Hoi! Weten jullie of je de vitamine D druppeltjes ook gewoon aan de fles ma ...
Volgens mij niet omdat je als ze de fles niet leeg drinken niet weet hoe veel ze binnen gekregen hebben maar ik doe het eerlijk gezegd soms wel hoor. Ik doe t meestal in de speen van de fles en dan laat ik haar die eerst even innemen en dan doe k de speen op de fles. Dan zit er soms ook nog wat in het flesje. Ben blij als ik er sws aan denk ze te geven🫣
3 dagen geleden
Reactie op MD24
Hoi! Weten jullie of je de vitamine D druppeltjes ook gewoon aan de fles ma ...
Volgens mij mag je dat gewoon in de fles doen!
Doe ik in ieder geval wel als ik een flesje gekolfde melk geef
3 dagen geleden
Opvang vraag
In januari of februari starten. Nog zoekende wat wijsheid is.
Bedoeling was eerst januari. Maar twijfel;
. Want 30 jan -7 feb zijn we ook een week weg. En vraag me af of dat voor t wennen misschien wel onhandig is als je een keer niet komt (ja met ziekte kan t ook, maar nu weet je het van te voren). Of dat we beter na dat weekje weg kunnen beginnen. Had ergens gehoord dat 1x opvang in de week al langer wennen is, en als we al 1x niet gaan dan zit er meteen twee weken tussen.
In januari is zij 5 maand, en februari 6. Maar vanaf 6 kan ook de eenkennigheid beginnen. Dusja waar doe je dan goed aan
2 dagen geleden
Ik vermoed dat onze dochter toch een iets wat te kort tongriempje heeft.. ze slaapt veel met haar mond open en ze klakt tijdens de voeding en laat best snel los. Als ik naar haar tong kijk als ze huilt of lacht dan lijkt het puntje ook een beetje getrokken te worden(hartvormig puntje?)
Maar ik twijfel dus.