1590 Reacties
2 dagen geleden
Oh oh, kleine heeft z’n handjes ontdekt vandaag en is de hele dag druk in de weer geweest met kijken en proberen te graaien. Hij is echt k.o. sinds een uur of 4, even een slaperige voeding tussendoor en daarna weer in slaap gevallen. Normaal komt ie rond 19.00 en 21.00, nu dus half slaperig rond 17.30 en hij slaapt nog. Ben heel benieuwd naar de nacht 😅
Herkennen jullie dit? Zouden jullie hem wakker maken of lekker laten slapen?
2 dagen geleden
Reactie op Sasdea
Oh oh, kleine heeft z’n handjes ontdekt vandaag en is de hele dag druk in d ...
Hier ook de handjes ontdekt. 🥹😅 Ik laat er overdag en ‘s avonds max. 4 uur tussen zitten zodat ze ‘s nachts haar lange slaapje doet. Als ik dat niet doe dan weet ik dat ze in de nacht elke 2/3 uur zich meld voor een voeding..
één dag geleden
Ik lijd een beetje aan slapeloosheid sinds de kleine. De continue waakstand dat ik alert moet zijn voor als ze zich meldt. Wat er vaak toe leidt dat ik al twee uur wakker ben voordat ze zich daadwerkelijk meldt en dat ik daarna ook niet ik slaap val. Ik leef daardoor al weken op een paar uurtjes slaap per nacht. Iemand dit dit herkent en tips heeft?
één dag geleden
Reactie op Didiizzy
Hier ook de handjes ontdekt. 🥹😅 Ik laat er overdag en ‘s avonds max. 4 uu ...
Normaal ook 4 uur overdag ertussen en in de avond dus iets korter, dan komt hij alleen nog 1 nachtvoeding tussendoor.
Maar meneer heeft nu tot 05:15 geslapen?! Haha ik snap er niets van! Hij zal het wel nodig gehad hebben!
één dag geleden
Letten jullie nog ergens specifiek op bij het kiezen van een nieuwe zorgverzekering ivm je baby? Of is dat niet echt nodig?
één dag geleden
Reactie op Sabb1993
Ik lijd een beetje aan slapeloosheid sinds de kleine. De continue waakstand ...
Ik slaap soms even op de logeerkamer, bijv na de laatste nachtvoeding zodat ik nog iets langer door kan slapen als zij wakker wordt en mijn man met haar opstaat of nadat ik gekolfd heb zodat mijn man de eerste voeding een flesje kan geven. Merk dat ik dan veel rustiger slaap want ik hoef nergens naar te luisteren. Misschien kun je toch ook eens (een deel van de nacht) apart slapen en dat je desnoods afspreekt dat je man jou wakker komt maken als je baby komt voor de nachtvoedingen. Ja, dan is hij helaas even ook wakker, maar hij kan daarna weer terug z’n bed in en jij hoeft minder in ‘waakstand’ te liggen.
één dag geleden
Reactie op Sabb1993
Ik lijd een beetje aan slapeloosheid sinds de kleine. De continue waakstand ...
Veilig samen slapen. Als ik echt wakker wordt of aan het wachten ben tot m’n zoontje zich meld dan leg ik hem aan op mijn verzoek zodat ik met een gerust gevoel kan slapen ( als je borstvoeding geeft) en anders een klein flesje geven als droomvoeding.
één dag geleden
Reactie op Fenke1994
Ik slaap soms even op de logeerkamer, bijv na de laatste nachtvoeding zodat ...
Aansluitend hierop: wij hebben slaapdiensten ;) we gaan tegelijk naar bed, maar ik slaap tot de nachtvoeding aan de andere kant van het bed. Mijn man troost de kleine het 1e deel van de nacht. Met voeden ruilen we om en daarna heb ik 'dienst'.
Ik word steeds waakzamer maar die eerste uurtjes slaap ik heerlijk diep, zo waardevol!
één dag geleden
Reactie op loisceleste
Letten jullie nog ergens specifiek op bij het kiezen van een nieuwe zorgver ...
Ik heb gezorgd voor fysio en osteopathie in de verzekering toen ik wist dat ik zwanger was. En een goede buitenland dekking
17 uur geleden
Iemand een goede tip voor een campingbedje oid? Komende tijd wat meer verjaardagen en natuurlijk de feestdagen voor de deur. We gaan naar familie en wil haar dan graag even rustig weg kunnen leggen boven oid in plaats van bij de drukte. Heb alleen geen idee wat handig is. Een bedje, zo’n deryan tentje, etc etc. En als je dat tentje hebt, heb je dan ook zo’n zelfopblaasbaar matrasje erbij?