1423 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Possie
Hoe vaak plassen jullie overdag?
Hier 37+5 met een ingedaalde baby en vraa ...
Elk uur wel denk ik! Nou is de baby wrl ingedaald ook, maar dit was een paar wekem geleden ook al 😂
2 maanden geleden
Iemand bekend met het gevoel van koorts hebben, maar geen koorts hebben? Vandaag al wel meerdere keren diarree gehad en niet fit gevoel, maar de hele dag door al het gevoel dat ik koorts heb (zweten zonder iets te doen, opvliegers ect.), net gemeten maar niks aan de hand. Nu 37+2 zwanger.
2 maanden geleden
Reactie op AWBS
Iemand bekend met het gevoel van koorts hebben, maar geen koorts hebben? Va ...
Zijn het niet een soort opvliegers?
2 maanden geleden
Reactie op AWBS
Iemand bekend met het gevoel van koorts hebben, maar geen koorts hebben? Va ...
Ah das niet fijn. Het kan echter van alles zijn, het is ook heel benauwd weer. Ik hoop dat je je snel beter voelt❤️
2 maanden geleden
Reactie op iantheee
Hebben jullie dit ook? Ben opeens weer wat afgevallen🤔 Al is het maar 200 ...
Hier was ik paar weken terug ook opeens weer halve kg afgevallen en toen bleef het weken stilstaan..Maar vorige week ff ingehaald door in ruim 1 week bin a 3 kg aan te komen 😵💫 Maar heb nu ook dikke voeten/enkels enzo dus waarschijnlijk allemaal vocht 😭
2 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Voelen jullie je ook zo heerlijk onaantrekkelijk en ongelooflijk lomp. Voel ...
Ik vind vooral mijn borsten echt verschrikkelijk 😵
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
Nog meer die ineens twijfelen over de naam?
Zijn dit de hormonen?🥴
Hahahahahahah schuldig 🙋🏻♀️. We hadden al heel lang een eerste en tweede naam. Nu twijfel ik toch over de tweede naam. We hebben nu besloten dat we wachten tot na de bevalling om de tweede naam definitief te maken. Ik heb het gevoel dat ik haar eerst moet zien voordat ik de keuze kan maken voor de tweede naam? 🥲
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
Zijn dit de hormonen?🥴
Wij hebben nog niet eens een naam deze keer 🤭.
De vorige zwangerschap wisten we het vrijwel gelijk en toen ik de 40 weken voorbij was ging ik ineens twijfelen.
Uiteindelijk gewoon de naam gekozen die we al die tijd al hadden bedacht, hormonen denk ik dus. Het duurde me te lang allemaal haha.
2 maanden geleden
Reactie op —M.M
Zijn dit de hormonen?🥴
Ja wij! 🤣 Al weken zijn we eruit, en opeens begon ik toch te twijfelen over de spelling. Toen dacht ik misschien moeten we toch helemaal een andere naam doen.. Het zullen vast de hormonen zijn 🥲