38 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op —M.M
Onze zoon heeft sinds vannacht echt een blafhoest, heeft verder geen verhog ...
Ons zoontje had /heeft dit ook. 3 weken geleden begon het als een blafhoest. Dat hield een week aan en daarna veranderde het in een wat meer normale hoest die hij nog steeds heeft. Hij heeft 1 dagje lichte koorts gehad dus ik heb me niet al te druk gemaakt maar op de opvang waren er kindjes met het RS-virus dus ik houd de ontwikkeling heel goed in de gaten. Als hij volgende week nog hoest, neem ik contact op met de huisarts.
4 dagen geleden
Vinden jullie een wippertje nou echt de moeite waard of zonde geld? Heb ook al een newborn set op mn stokke stoel, maar die veert natuurlijk nie 😅
4 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Vinden jullie een wippertje nou echt de moeite waard of zonde geld? Heb ook ...
Jazeker, hij vindt het echt fantastisch en verkiest het boven zijn Stokke stoel en de box. Hij is maximaal 5 minuten blij in de stoel of box maar in de wipper kan ik echt even de vaatwasser uitruimen of een ander klein klusje. Bovendien kan onze oudste zo ook makkelijker contact maken met de baby en laat hij de hele tijd speelgoed zien aan zijn kleine broertje. Maar ik weet niet of dit voor elk kind geldt.
4 dagen geleden
Ik vind het, nu met het koude weer, echt lastig om mijn dochtertje goed te kleden. Vooral als we eerst in de auto gaan (in de maxicosi zit een lekker warme voetenzak, en wil ik haar geen dikke jas aan doen), om daarna te gaan wandelen. In de bak van de kinderwagen heb ik geen voetenzak, en dan zijn we buiten, dus dat is weer heel koud. Kleden jullie de baby's dan nog met een extra laagje aan op dat moment? Of hoe zorg je dat ze dan warm blijven?
4 dagen geleden
In het begin zaten de kruidvat luiers echt ideaal
Maar nu ze wat meer spekbeentjes begint te krijgen zie ik elke keer zo’n rode afdruk van de rand
We hebben al een maat groter geprobeerd
Dat hielp even maar daarna hetzelfde
Etos was hier ook geen succes
Iemand ervaring met de luiers van de jumbo?
4 dagen geleden
Reactie op Jennifermierlo
Ik vind het, nu met het koude weer, echt lastig om mijn dochtertje goed te ...
Ik doe idd als ze over gaat naar de kinderwagenbak een jasje of lekker warme onesie aan. En in de kinderwagen ligt een voetenzak en een wollen onderleggertje. Maar vind t ook lastig hoor als je wisselt elke keer van maxi Cosi naar bak en terug
4 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Hier had ik hem bij de eerste niet maar nu wel. Heel blij mee, vooral omdat ons zoontje veel spuugt en ik niet altijd de tijd heb om lang met hem te zitten. Ook voor hapjes straks vind ik t ideaal. Hij zit er veel lekkerder in dan de newborn set op de stokke. Je kunt ook heel goed op marktplaats kijken hiervoor!
4 dagen geleden
Reactie op loisceleste
Wipstoel gebruiken we echt voor ALLES en je kan het overal meenemen🤭. Je kan een tweedehandse kopen dan scheelt het extra geld. Moet wel eerlijk toegeven dat mijn oudste de wipper HAATTE, maar mijn jongste… he loves it en zo kan zijn broer ook gemakkelijk met hem interacteren en ik kan zo koken, opruimen, douchen, you name it
4 dagen geleden
Reactie op MelRoy
Wipstoel gebruiken we echt voor ALLES en je kan het overal meenemen🤭. Je k ...
Heb je een linkje met diegene die jij hebt? 😊
4 dagen geleden
Reactie op ArankaRomy
Heb je een linkje met diegene die jij hebt? 😊
Ja tuurlijk!
https://www.bol.com/nl/nl/p/chicco-wipstoel-rhythm-n-sound-sand/9300000012522827/?s2a=#productTitle
Deze kun je uit verschillende kleuren kiezen (ik heb zelf beige) en het heeft 2 standen. Zit - en ligstand (+ muziek en wiegoptie)
4 dagen geleden
Reactie op J34
Off topic maar wat een leuke broertjes zo samen 🥰 mag ik vragen waar het t ...
Danku🥰. Ja het is van de Leenbakker!
https://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/fauteuils/kinderfauteuils/kinderstoel-louise-teddy-ecru?gad_source=1&gbraid=0AAAAADoQuCKrqtMTFrpHeXq-CUIdhN0CK&gclid=CjwKCAiA34S7BhAtEiwACZzv4W-sDs6ruz5plLnh3h191_mL3vDwW3n7YVnAdRlQZQ2ZMYIRnfI8qhoCh1EQAvD_BwE
Ze hebben 3 kleuren. Had ook eentje voor de jongste besteld🤭
2 dagen geleden
Zijn er meer mannen die de baby graag in de box doen? Wanneer de baby klaar is met drinken , hup in de box. Wanneer die klaar is met verschonen, in de box etc. Herkenbaar?
2 dagen geleden
Nu lees ik al een aantal keer dat je rond de 4 maanden over 'moet' stappen naar 3 dutjes per dag. Anders zou je hazenslaapjes in stand houden. Maar ons dochtertje doet vaak maar slaapjes van 30-45 min. (soms een uitschieter). Maar als ze maar zo kort slapen, dan lijkt het me toch dat je wel meer dan 3 dutjes aanbiedt? Wij hebben hier anders een niet zo vrolijke baby 😝 ik ga er maar van uit dat deze hazenslaapjes vanzelf langer worden...
2 dagen geleden
Reactie op Cosiness
Nu lees ik al een aantal keer dat je rond de 4 maanden over 'moet' stappen ...
Gewoon je baby volgen qua slaap kun je toch niet zo snel wat forceren.
Hier zijn het sowieso maar 3 slaapjes op een dag van max 30 minuten😭 en dat is idd niet aan te raden haha