40 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op BabyLove272024
Zijn er meer mannen die de baby graag in de box doen? Wanneer de baby klaar ...
Ja herkenbaar! Mijn vriend legt de kleine veel sneller in de box, terwijl ik nog liever lekker knuffel of met hem op de grond lig te spelen. Stukje gemakzucht ofzo 🤷🏽♀️
2 dagen geleden
Vind jullie baby het ook leuk om met de melk fles te spelen? Onze dochter vind dat namelijk het leukste, geef dr een fles met 30ml op het speelkleed (wel onder toezicht) en ze vermaakt zich enorm😂😂 en het gaat niet eens om t drinken ervan hahah
één dag geleden
Wanneer besluiten/besloten jullie om je kindje in eigen kamer te laten slapen en hoe ging dat
één dag geleden
Reactie op Nathalie 0419
Wanneer besluiten/besloten jullie om je kindje in eigen kamer te laten slap ...
Pas op 6/7 maanden. En het ging bij de oudste heel goed want hij herkende zijn kamer al: we gingen hem altijd daar verschonen en melk geven en zijn kleding aandoen etc. Bij de jongste verhuizen we hem ook na 6/7 maanden bij de oudste. Ik hoop dat hij dan doorslaapt zodat hij de oudste niet wakker maakt snachts, maar we zien het dan wel😅
één dag geleden
Reactie op Nathalie 0419
Bij mijn eerste besloten we onze kleine op zijn eigen kamer te laten slapen toen hij een maand lang maximaal 2 keer voor een voeding kwam tussen 19:00 en 07:00. Hij was toen rond de 8 of 9 maanden en ik was al begonnen met het afbouwen van borstvoeding. Ik gaf dan om 19:00 nog wel borstvoeding en om 07:00 en de voeding(en) in de nacht wisselden mijn partner en ik af met flesjes kunstvoeding.
Deze keer hoop ik een stuk langer borstvoeding te kunnen geven en zal hij naar zijn eigen kamer gaan als hij niet meer in zijn cosleeper past. Ik vrees dat dat alsnog rond de 8 maanden zal zijn want hij groeit best hard.
één dag geleden
Reactie op Nathalie 0419
Met 15 weken (ze is nu 16 weken). Ging eigenlijk "per ongeluk" 😅 Het was haar eerste keer opvang en we hadden haar om 19:30 uur in haar eigen bed gelegd zodat we haar via de babyfoon in de gaten konden houden. En ze sliep de hele nacht door! Ze was zo moe van die eerste keer opvang dat we haar hebben laten slapen. Ze werd 's ochtends netjes om 07:15 uur wakker. En sindsdien hebben we het zo gehouden en het gaat super goed 😊
19 uur geleden
Hier gaan de dutjes overdag sinds een paar dagen niet meer goed. Waar ik hem normaal na wiegen makkelijk kon wegleggen en hij een hele cyclus sliep, wordt mnr nu steeds na 5-10 minuten weer wakker om weer vastgepakt te worden. Hij is maandag 19 weken en slaagregressie hebben we volgens mij al gehad en is al een tijdje voorbij (sindsdien gaan de nachten heel goed met 1 of geen nachtvoeding). Is dit herkenbaar voor jullie ? Ik word zo onzeker hiervan, omdat het juist de goede kant op ging en nu weer vechten is voor dutjes
18 uur geleden
Reactie op OzzAk
Hier gaan de dutjes overdag sinds een paar dagen niet meer goed. Waar ik he ...
Hier 20 wk en de nachten gaan beter, maar helaas gaan de dutjes overdag nu slechter🥲 nu vooral veel contact dutjes zodat ze wel langer slaapt
één uur geleden
Laten jullie je baby op de buik slapen? Mijn dochter slaapt vanaf 3 uur altijd zo onrustig. Hele tijd wakker, willen drinken, spartelen.. Nu draait ze zichzelf op haar buik en slaapt heerlijk verder. Misschien is dit de oplossing😅 Ze kan nog niet terug rollen, wel haar hoofdje prima optillen en draaien, maar ik vind het toch erg spannend