6 Reacties
2 jaar geleden
Heel de regio schijnt een probleem te zijn. Zelf inderdaad ook al van de kraamzorg (acht zaligheden) en vanuit de vk (Puur Veldhoven) al bericht gehad dat het minimaal zal zijn deze zomer. Ik heb nog wel even getwijfeld, maar het Catarina ziekenhuis vind ik te ver weg (woon in Wintelre) dus wij gaan kijken in hoe verre we familie kunnen inschakelen (2e kindje en zoals gezegd zijn die alleen overdag welkom).
2 jaar geleden
Reactie op Sofia1993
Oh ik las dit vanochtend in het ED. Schrok ervan dat het a zo snel was en b ...
Ik zit bij VDA. En de kraamafdeling van het St. Anna ziekenhuis in Geldrop gaat ook nog is de weekenden sluiten ivm personeels tekort
2 jaar geleden
Ik werd gebeld door VDA voor een intake. Zij gaf aan dat het ED wel de zaken erg overdreef en ze bij mensen met een afwijkende zorgvraag wel kraamzorg inzetten. Helemaal geen kraamzorg is niet aan de orde zij deze kraamhulp. Ik heb zelf een zoontje van 2 en verwacht een tweeling dus ik wil wel graag kraamzorg.
Ik ben in behandeling in het Anna en vraag me wel nog of hoe het zit met die weekendsluiting aangezien ik wel in het zh moet bevallen maar dat vraag ik maandag bij mn verloskundige.