7 Reacties

vorig jaar

Wij hadden bij ons 1e kindje een zzp’er via kraamzorg 1op1. Werd gewoon vergoed en eigen bijdrage moesten we uiteraard wel zelf betalen. Wij waren er super blij mee en kiezen er nu weer voor!

vorig jaar

Ook 3x een zzp kraamzorg gehad via 1op1 en dat werkt prima. Alles wordt automatisch vergoed via de zorgverzekering, muv eigen bijdrage

vorig jaar

Reactie op Abby93

Ook 3x een zzp kraamzorg gehad via 1op1 en dat werkt prima. Alles wordt aut ...
En enorm aan te raden! Alle drie keren een top kraamzorg gehad! En idd snel regelen, vorige zwangerschap was ik al bij 8 weken te laat bij de kraamzorg.

vorig jaar

Ik heb bij 5 weken al zzp’ers in de buurt benaderd, maar alles al vol. Bizar hoe snel dat gaat. Heb nu via een klein regionaal bureau kunnen inschrijven

vorig jaar

Ik gok dat je voor zzp’er al te laat bent! Deze moet je (helaas) meteen al benaderen bij een positieve test. Ik kreeg ook afwijzing na afwijzing, ook gezien de vakantie periode waarin we bevallen.

vorig jaar

Word vergoed. Ik ben aanvullend verzekerd waardoor ook de eigen bijdrage word vergoed. Toevallig gisteren voor gebeld. Even kijken hoe je verzekerd bent.

vorig jaar

Wow ik schrik dat de meeste al vol zijn. Nou ik ga het proberen en als ze vol zijn, dan hoor ik het wel.