14 Reacties

vorig jaar

Toevallig net mee wakker geworden 😢 doet zo'n pijn, en dit 2x achter elkaar. Volgens mij drink ik dan niet genoeg of ik heb dan te lang op 1 positie gelegen, en als ik dan wil strekken met m'n benen dan schiet het erin (iig bij mij)

vorig jaar

Hier werkt magnesiumspray onder voeten sprayen voor t slapen erg goed! Heb zelf gewoon een flesje van Etos huismerk, werkt top!

vorig jaar

Reactie op Sharonneke1992

Toevallig net mee wakker geworden 😢 doet zo'n pijn, en dit 2x achter elkaa ...
Ah bah, het is zo’n vreselijk naar gevoel :( Ik drink wel voldoende, dat weet ik zeker ;) maar slaap ook in 1 positie, ik slaap heel rustig en beweeg praktisch niet in mijn slaap dus dat zou het kunnen zijn.

vorig jaar

Reactie op Manonsahe

Hier werkt magnesiumspray onder voeten sprayen voor t slapen erg goed! Heb ...
Dat kan ik wel proberen, ga vanmiddag gelijk even naar de winkel :)

vorig jaar

Ik heb magnesiumolie gekocht bij Holland&Barrett. En smeer dit elke avond op mijn kuiten voor het slapen gaan. Skip ik een keer, dan zal ik het weten ‘s nachts. Dus je gaat het behoorlijk trouw smeren kan ik je vertellen😉

vorig jaar

Ik gebruik magnesium vlokken voor een voetenbadje ‘‘s avonds

vorig jaar

Een blok zeep bij je benen leggen in bed.

vorig jaar

Ik had dit ook. Slik nu magnesium van Vitakruid. Eén tablet in de avond en het is helemaal weg.

vorig jaar

Magnesium olie en steunkousen voor de doorbloeding

vorig jaar

Sowieso je tenen naar boven drukken, dus je voet uitstrekken naar boven. Dat verlicht de kramp. Heb het zelf ook vaak…

vorig jaar

Ik slik magnesiumcitraat van lucovitaal. (Slik ik standaard) Ben het eens een paar dagen vergeten en dat heb ik ook geweten met krampen waar ik vervolgens een week spierpijn van had 🙈 Toen niet meer vergeten en sindsdien geen krampen meer. Magnesium werkt dus top. Let wel op welk soort je pakt als je tabletten slikt. Want sommige soorten werken snel laxerend. Ik slik overigens 200mg per dag. Half tablet s ochtends en een half tablet s avonds. Aanbevolen dosering is van die van lucovitaal 400 mg per dag maar dat slik ik nooit, alleen toen ik een tekort had.

vorig jaar

Voor het slapen gaan magnesiumolie van de action laten in masseren in je kuiten door je partner, werkt bij mij heel goed!

vorig jaar

Tenen naar je toe trekken bij zo’n kramp! Dat helpt. Verder magnesiumvoetenbadje voor het slapen! Bij mij helpt het beste om mijn benen wat hoger te leggen dmv kussens!

vorig jaar

Ik gebruik krampkrachtig van kwakzalvers sport Ruikt lekker en werkt goed