15 Reacties

2 jaar geleden

Magnesium al geprobeerd? Magnesium kan helpen tegen spierkrampen. Zorg wel dat je een goed opneembare vorm koopt. En genoeg (water)drinken is ook erg belangrijk

2 jaar geleden

Magnesiumolie. Ik smeer het iedere avond onder mijn voeten (en vaak ook op mijn buik) voor ik ga slapen. Je kunt het ook op je been smeren als die al gespannen is.

2 jaar geleden

Magnesium kun je inderdaad gebruiken. Ik heb zelf magnesium spray dat werkt snel in. Ik word er soms wel weer misselijk van dus dat vind ik een nadeel. Steunkousen helpen ook gaven ze in het zkh aan om de doorbloeding goed te houden en krampen tegen te gaan. Ik heb die van Stox en moet zeggen dat het beter is.

2 jaar geleden

Magnesium innemen.

2 jaar geleden

Magnesium al geprobeerd? Magnesium kan helpen tegen spierkrampen. Zorg wel ...
Ik slik wel al zeker een jaar 400mg iedere avond. Magnesiumolie gaat mijn huid zo van jeuken. 😅🤣

2 jaar geleden

Oh heel herkenbaar, hier in mijn kuiten 😅 Vreselijk is het! Hier ook al van alles geprobeerd maar niets wat echt werkt tot nu toe.. Lees graag mee!

2 jaar geleden

Reactie op Anoukvs91

Ik slik wel al zeker een jaar 400mg iedere avond. Magnesiumolie gaat mijn h ...
Ja bij mij ook enorm, daarom spray ik het alleen op mn voeten. Die kunnen het wel aan. Maar voor mij werkt dat genoeg tegen rusteloze benen.

2 jaar geleden

Klinkt misschien heel gek, maar toen ik 18 was en wekelijks op stap ging had ik erg veel Kramp in mijn kuit, kreeg toen als oma's tip om op een suikerklontje te zuigen/ op eten, bij mij werkte dat perfect en zakte de Kramp weg

2 jaar geleden

Reactie op Anoukvs91

Ik slik wel al zeker een jaar 400mg iedere avond. Magnesiumolie gaat mijn h ...
Magnesium wordt via de huid beter opgenomen. Je kunt ook eerst iets van een bodylotion/huidolie opsmeren en dan de magnesiumolie. Scheelt tegen het prikken.

2 jaar geleden

Ik heb al heel mijn leven chronisch kramp in mijn voeten. Niks hielp behalve: Magnesium voetbad van Zechsal (andere merken deden niet veel bij mij) Een blok Sunlight zeep in je bed bij je voeten, deze verbaasde mij maar werkte mega goed

2 jaar geleden

Ik neem nu iederdag tablet magnesium. Heb godzijdank geen krampen meer! Wel af en toe gespannen gevoel maar geen kramp…. Ook meer water drinken helpt mij! Als ik te weinig drink heb ik het veel meer. Echt minimaal 2 liter water per dag.

2 jaar geleden

Reactie op manden

Klinkt misschien heel gek, maar toen ik 18 was en wekelijks op stap ging ha ...
Mag ik helaas niet door mijn zwangerschapsdiabetes. 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Mijke95

Ik heb al heel mijn leven chronisch kramp in mijn voeten. Niks hielp behalv ...
Sunlight zeep heb in geprobeerd voor rusteloze benen. Hielp even, maar doet nu ook niets meer. Dat magnesium voetenbad kan ik wel proberen. 😃

2 jaar geleden

Reactie op Anoukvs91

Sunlight zeep heb in geprobeerd voor rusteloze benen. Hielp even, maar doet ...
Ah jammer!! Voetenbad is wel heel effectief, minimaal 20 min erin 😊 en vooral genoeg magnesiumzout gebruiken per bad

2 jaar geleden

Ik heb ook vreselijke krampen. Het was zo erg dat ik hele nachten niet sliep. Ik neem nu ook een magnesium voetenbadje (dit schijnt 2 x per week te mogen ) en op de andere dagen gebruik ik magnesium olie. Dat prikt inderdaad maar voor mij is het even doorbijten omdat de kramp veel erger is, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Soms als ik ‘s nachts nog erg veel last heb, gebruik ik een ijscompres in een theedoek gewikkeld. Wat ik tegen de pijnlijke plekken aanhoudt. Dit geeft ook veel verlichting. Sindsdien heb ik een betere nachtrust en ook veel meer energie overdag.