28 Reacties

9 maanden geleden

Ik volg!

9 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt de extra care! Wij merken wel echt verschil sinds hij deze voeding krijgt. Eerst had hij een dag of 3 geen ontlasting. Nu weer elke dag. Buikje rommelt wel heel erg van te voren, maar ik weet niet of dit door de voeding komt. Ik geef wel een schepje minder voeding dan de verpakking beschrijft waardoor de ontlasting iets soepeler is.

9 maanden geleden

Bij ons heeft het niet geholpen en kreeg hij er juist hele erge verstopping van waardoor hij nog meer moest huilen van de krampjes en harde ontlasting. Dus toen zijn we snel weer terug gegaan naar nutrilon. Heb toen veel reviews gelezen en bij het ene kindje werkt het en bij de ander niet helaas

9 maanden geleden

Wij zijn voor Etos extra care gegaan! Echt top. Van 1x per 4/5 dagen een volle luier en bijna altijd doorlekken naar 1x per 2 dagen ontlasting sinds 1 week. Wel wat onrustig paar uurtjes voordat ze de luier vol heeft. Nu ook midden in het 2e sprongetje dus dit geeft gelukkig ook wat meer rust!

9 maanden geleden

Wij merkten na 2 a 3 weken een positief verschil! Ons kindje had hele harde ontlasting, daardoor krampjes en na even doorzetten ging het goed (wel in combinatie met sab simplex). Enige is dat de extra care lijn wel licht verteerbaarder is en daardoor eerder kan komen voor een voeding en de melk iets dunner is en dus makkelijker omhoog komt.

9 maanden geleden

Reactie op Mommytobe011997

Mijn zoontje krijgt de extra care! Wij merken wel echt verschil sinds hij d ...
Na hoe lang merkte je verschil?

9 maanden geleden

Reactie op FlinkeAnemoon316668

Wij zijn voor Etos extra care gegaan! Echt top. Van 1x per 4/5 dagen een vo ...
Bij ons is het zo dat hij tot nu wel iedere dag ontlasting heeft maar verloopt moeizaam en pijnlijk voor hem, wat zijn slaap ook verstoort. Ben benieuwd of de switch zijn werk gaat doen!

9 maanden geleden

Reactie op FP1995

Wij merkten na 2 a 3 weken een positief verschil! Ons kindje had hele hard ...
Oké, hopelijk gaat het hier ook z’n werk doen. Hoe oud was je kindje bij de switch?

9 maanden geleden

Wij zijn met 8 weken ook naar extra care geswitcht. Naar mijn idee werkt dit wel, ontlasting is zachter en komt nu vaak ook om de dag. Als aanvulling mag ik van de huisarts forlax gebruiken... Dat hebben we bij mijn dochter al vanaf drie weken moeten doen, ze hebben allebei last van de stoelgang, zo zielig. Maar ik ben positief over deze voeding en hij heeft er nauwelijks aan hoeven wennen.

9 maanden geleden

Reactie op ellenr8

Wij zijn met 8 weken ook naar extra care geswitcht. Naar mijn idee werkt di ...
Dit gaat over mijn zoon van nu 10 weken...dochter is inmiddels 3 en heeft tot 2,5 jaar forlax gekregen ivm lastige ontlasting.. dus ik verwacht dat dit bij hem ook zo zal zijn.

9 maanden geleden

Reactie op lizz1996

Na hoe lang merkte je verschil?
Ik merkte al vrij snel verschil. Na ongeveer een dag of 2/3 kwam het hier goed op gang. Ik heb dit zonder andere middelen erbij geprobeerd om te weten of het echt verschil zou maken 😊

9 maanden geleden

Reactie op Mommytobe011997

Ik merkte al vrij snel verschil. Na ongeveer een dag of 2/3 kwam het hier g ...
Slim inderdaad! En met hoeveel weken zijn jullie begonnen?

9 maanden geleden

Hier ook de extra care van Kruidvat in gebruik. Op advies van het consultatiebureau geven wij nu om en om. Dus ene fles de extra care voeding en de fles daarna weer de gewone van de Kruidvat. Wij merkte na een weekje echt verschil. Ze poept nu ongeveer om de dag. Nog steeds niet heel veel, maar ze kan er wel veel beter vanaf komen.

9 maanden geleden

Reactie op lizz1996

Oké, hopelijk gaat het hier ook z’n werk doen. Hoe oud was je kindje bij de ...
Ongeveer 4 weken!

9 maanden geleden

Werkt perfect! Ons meisje heeft eens in de 2’dagen een poepluier

9 maanden geleden

Ik lees ook even mee. Wij zijn precies 3 weken geleden overgestapt van de standaard Kruidvat voeding naar Extra Care van Kruidvat. De overstap was pittig (hele erge krampjes en soms ineens harde ontlasting!). Daarna leek het beter te gaan. Ook mooie ontlasting elke dag. We zijn vandaag precies drie weken geleden overgestapt en ze heeft nu al een paar dagen klei-achtige ontlasting. Ze lijkt er enorm last van te hebben; blijft maar persen en huilen. Lijkt een beetje een verstopping :-(

9 maanden geleden

Wij hadden de Kruidvat extra care maar hadden niet het idee dat het werkte na 3 weken. Nu gebruiken we van Hero de comfort + ar en helemaal niks meer.

9 maanden geleden

Reactie op jessicaxxث

Wij hadden de Kruidvat extra care maar hadden niet het idee dat het werkte ...
Wat bedoel je met helemaal niks meer?

9 maanden geleden

Reactie op jessicaxxث

Wij hadden de Kruidvat extra care maar hadden niet het idee dat het werkte ...
Helemaal geen krampjes meer voor ruim nu een week. Hij is 8 weken vandaag.

9 maanden geleden

Bij ons werden de krampjes juist erger door Kruidvat extra care. Wij zijn toen overgestapt naar Hipp en deze valt zeer goed in de smaak