34 Reacties
10 dagen geleden
Ik dacht dat het aan sprong 4 lag dat ze sinds een aantal weken slechter dronk (veel spugen, halve flessen drinken, fles wegduwen, huilerig na de fles). Vandaag gestart met mixen met Hero en jawel, ze drinkt rustiger en heeft geen melk meer teruggegeven. Opvallend! Dank voor het delen en de tip om over te stappen op een ander merk. 😘
10 dagen geleden
Reactie op Robinqxx
Dit gaf mijn Kraamzorg ook aan in mijn kraamweek omdat ze vond dat hij niet ...
Ja precies dat! Ik zit alleen nu met het gedoe dat ze mijn dochter bij het cb te zwaar en te fors vinden😅 Nou als je haar ziet zou je zeker niet zeggen, goh wat een dikke baby🥹 En dat terwijl ze echt veel minder melk krijgt dan ze ‘officieel’ mag. Ze krijgt maar 4 flessen van 180..
Fijn dat jouw zoontje goed groeit.. Echt de stress wat je van alle instanties krijgt is soms wel vermoeiend, al denk ik dat ze het natuurlijk allemaal goed bedoelen! Als je kindje straks weer lekker in zijn vel zit is dat alles wat telt!
9 dagen geleden
Reactie op Faye93
Ik dacht dat het aan sprong 4 lag dat ze sinds een aantal weken slechter dr ...
Geen probleem! Best vreemd eigenlijk…
Gister en vandaag poep luiers gehad. En die roken al heel anders en al veel minder klonten. Dus ook dat gaat al veel beter!
Als ik een terugkoppeling heb van Kruitvat laat ik het jou ook even weten!
9 dagen geleden
Reactie op Marlies194
Ja precies dat! Ik zit alleen nu met het gedoe dat ze mijn dochter bij het ...
Ohhh het CB heeft altijd wel een mening over dingen. Gelukkig heb ik dat tot nu toe niet gehad. Ze vonden het ook prima dat mijn zoontje vanaf geboorte ene zijslaper was. Ik had echt een hele toespraak verwacht.. maar nee.
Het belangrijkste is inderdaad dat de kleintjes gezond zijn, vrolijk zijn en lekker in hun nopjes zijn!
9 dagen geleden
Reactie op Robinqxx
Mijn zoontje heeft trouwens vannacht voor het eerst 7 uur tussen zijn voedi ...
Ja dat zou zo maar kunnen! Heerlijk even bijslapen🥰
9 dagen geleden
Wij hadden ook een pak open gemaakt wat erg chemisch rook. We dachten dat het aan ons lag of dat deze melk misschien niet goed was. Toen meerdere pakken open gemaakt die allemaal zo roken. Als je de poeder overgiet in een bakje is de geur weg. Wij dachten dat het aan de verpakking lag.
10 uur geleden
Lieve dames,
Vanmorgen ben ik terug gebeld nadat het laboratorium onderzoek heeft gedaan naar een pak met voeding wat ik het opgestuurd. Zowel zij als een onafhankelijk laboratorium hebben onderzoek gedaan. Zij hebben geen afwijkingen gevonden in de voeding. Neemt niet weg dat dit bij andere pakken wel het geval zou kunnen zijn. Ik ben zelf van mening dat er wel degelijk iets vreemds is qua hgeur, smaak en klonten. Zij hebben in ieder geval excuus gemaakt voor de ongemakken en vonden het “ten zeerste” jammer dat ik inmiddels was overgestapt naar andere voeding.
Nu dat mijn zoontje volledig op de Hero voeding zit zijn alle problemen over. Dag geld zowel voor mij als mijn vriendinnen. Dus ik blijf het vreemd vinden. Maar het meest belangrijkste is dat er in ieder geval niks mis is met de voeding.