9 Reacties
4 maanden geleden
Hier ook, geef hem meestal pollepels uit de keuken 🤣 of iets nieuws wat niet z’n speelgoed is zoals een zeef of zo iets. ‘s avonds oefenen we ook vooral dingen zoals handkus, zwaaien, klappen, woordjes etc dit vindt mijn zoontje heel leuk!
4 maanden geleden
Toch naar buiten ;) is echt minder vermoeiend dan met een zeurend kind te zitten. Lekker even rondje met de kinderwagen wandelen ofzo. Klein loopfietsje kunnen ze nu ook al mee oefenen. Rondje van 200m ben je zo een half uur verder op de loopfiets en je wordt er zelf niet moe van ;)
En tussendoor gewoon eten? Kost ook weer een half uur. Of eten jullie pas als hij op bed ligt?
Wij hebben twee kinderen nu dus we moeten gewoon om 17:30 eten voor de oudste ;)
4 maanden geleden
Reactie op Loon_21
Toch naar buiten ;) is echt minder vermoeiend dan met een zeurend kind te z ...
Ik ben inderdaad maar naar de supermarkt gereden even. Wandelen was ik zelf echt even te moe voor, en loopfietsje kan hij nog niet. Eten wilde hij daarna ook niet en hij was echt zo moe, zat alleen maar aan z'n oren en in z'n ogen te wrijven dus in bad, borstvoeding en naar bed. Ligt nu al een half uurtje te spelen in bed maar wel rustig en ik lig knock-out op de bank met eten in de oven 🤣🤣
4 maanden geleden
Erbij zitten zodat ze over mij heen kan klimmen, echt knuffelen wil ze ook niet maar wel over ons heen klimmen en hangen. Of boekjes lezen, samen torens bouwen… Verder iets na 4’en nog even snackje en wat drinken, half 6 tot 6 eten… maakt toch dat dit wake window ook wel weer snel gaat vind ik. Soms gaan we voor het eten nog even naar de speeltuin waar ze dan zelf door het gras kan kruipen. Hoef je er alleen een beetje naast te staan en af en toe te voorkomen dat ze een takje in d’r mond doet, en een paar keer per week is half 7 tot 7 gevuld met douchen enz.
4 maanden geleden
Reactie op RebelseZandkorrel
Fietsen!
Haha dat had ik dus smiddags al een uur gedaan 🤣🤣
4 maanden geleden
Reactie op DemiLuijkx
Haha dat had ik dus smiddags al een uur gedaan 🤣🤣
Ja ik doe spchtends wandelen en dan smiddags vaak fietsen. Dus echt wel 2x naar buiten anders is het zo’n mega lange avond!