21 Reacties

3 weken geleden

Mijn zoontje was vandaag 80cm en 11,5 kg maar hij zit echt perfect op de groei curve in het midden, hij draagt wel al maat 86 soms 92! Hadden ze bij jou gezegd dat hij groot was dan? Me zoontje is van 25 augustus.

3 weken geleden

Ons zoontje bijna 15 maanden 85 cm en 12,5 kg. Hij wordt ook al geschat alsof hij al bijna 2 jaar is.

3 weken geleden

Afgelopen dinsdag bij consultatiebureau geweest, hij zit met lengte ver boven gemiddeld.

3 weken geleden

Reactie op Y.s

Mijn zoontje was vandaag 80cm en 11,5 kg maar hij zit echt perfect op de gr ...
Ja, hij zit wel op de +1 lijn, maar hij volgt die lijn al wel sinds hij geboren is. Hij heeft ook maat 86 aan, maar hij is ook vrij smal, dus broeken zakken soms nog wat af haha.

3 weken geleden

Reactie op Riens1992

Ons zoontje bijna 15 maanden 85 cm en 12,5 kg. Hij wordt ook al geschat als ...
Ja, ik kreeg laatst ook: “oh, die is zeker al anderhalf of niet?” Ehm, nee, haha. Mensen overschatten ze dan hè?

3 weken geleden

Reactie op Belle20

Ja, ik kreeg laatst ook: “oh, die is zeker al anderhalf of niet?” Ehm, nee, ...
Ja, dinsdag bij consultatie bureau zei de jeugdarts ook, je moet er wel bewust van zijn dat hij nog maar 1 jaar en 3 maanden is en niet 1,5 a 2 jaar ( met dingen verwachten kwa ontwikkeling)

3 weken geleden

Reactie op Belle20

Ja, hij zit wel op de +1 lijn, maar hij volgt die lijn al wel sinds hij geb ...
Jaa broeken zit die van mij wel nog in maat 80 maar als het setjes zijn pak ik wel altijd 86 en topjes altijd 86 of 92 ligt er aan hoe het valt maar hij is wel best fors maar dat ouder inschatten heb ik ook wel best vaak gehad maar dat komt denk ook omdat hij net voor 13 maanden al liep. En ik moet ook zeggen dat voor mensen die geen baby/kind hebben van deze leeftijd op dit moment het ook heel moeilijk is in te schatten denk ik

3 weken geleden

Mn dochter is 15 maanden, 84 cm en 13.1 kg (gemeten bij 14 maanden)
Hier ook 80 cm en 11 kilo met 14 maanden en twee weken

3 weken geleden

Reactie op Riens1992

Ons zoontje bijna 15 maanden 85 cm en 12,5 kg. Hij wordt ook al geschat als ...
Hier precies hetzelfde!

3 weken geleden

Hier ook! Ons zoontje is 83 cm en 12,5 kilo

3 weken geleden

Met 12 maanden 83 cm en 11,5 kilo

3 weken geleden

Zoontje hier 16 maanden en net geen 80 cm en 9,6 kilo fijn mannetje. Maar ontwikkelt zich prima 🥰❤️

3 weken geleden

15 maanden, 82.5cm en krap 10kg. En eet als een bootwerker.

3 weken geleden

Mijn dochtertje was 12kg en 82cm

3 weken geleden

Hier 14 maanden 84.5 en ongeveer 13 kilo

3 weken geleden

Onze dochter was met 14 maand 80cm en 9.87kg. Slanke den. Ze groeit op +1.

3 weken geleden

Hier ook lang! Zit op P90, dus bij 13 maanden was hij 83cm en 11,5e kilo. Nu een maandje verder en de broeken worden alweer te kort 😂 moet ook regelmatig aan onbekenden uitleggen dat hij nog geen koekje mag (op de markt) of nog niet kan praten omdat hij jonger is dan hij eruit ziet

3 weken geleden

Reactie op Yanelltje

Onze dochter was met 14 maand 80cm en 9.87kg. Slanke den. Ze groeit op +1.
Mijn dochter precies het zelfde🤣❤️

2 weken geleden

Hier was mijn zoon met 1 jaar al 82,8 cm en 11,3 kg. Volgende week mogen we weer, ik ben zo nieuwsgierig!