21 Reacties
3 weken geleden
Reactie op Belle20
Ja, ik kreeg laatst ook: “oh, die is zeker al anderhalf of niet?” Ehm, nee, ...
Ja, dinsdag bij consultatie bureau zei de jeugdarts ook, je moet er wel bewust van zijn dat hij nog maar 1 jaar en 3 maanden is en niet 1,5 a 2 jaar ( met dingen verwachten kwa ontwikkeling)
3 weken geleden
Reactie op Belle20
Ja, hij zit wel op de +1 lijn, maar hij volgt die lijn al wel sinds hij geb ...
Jaa broeken zit die van mij wel nog in maat 80 maar als het setjes zijn pak ik wel altijd 86 en topjes altijd 86 of 92 ligt er aan hoe het valt maar hij is wel best fors maar dat ouder inschatten heb ik ook wel best vaak gehad maar dat komt denk ook omdat hij net voor 13 maanden al liep. En ik moet ook zeggen dat voor mensen die geen baby/kind hebben van deze leeftijd op dit moment het ook heel moeilijk is in te schatten denk ik
3 weken geleden
Reactie op Riens1992
Ons zoontje bijna 15 maanden 85 cm en 12,5 kg. Hij wordt ook al geschat als ...
Hier precies hetzelfde!
3 weken geleden
Hier ook lang! Zit op P90, dus bij 13 maanden was hij 83cm en 11,5e kilo. Nu een maandje verder en de broeken worden alweer te kort 😂 moet ook regelmatig aan onbekenden uitleggen dat hij nog geen koekje mag (op de markt) of nog niet kan praten omdat hij jonger is dan hij eruit ziet
3 weken geleden
Reactie op Yanelltje
Onze dochter was met 14 maand 80cm en 9.87kg. Slanke den. Ze groeit op +1.
Mijn dochter precies het zelfde🤣❤️
2 weken geleden
Hier was mijn zoon met 1 jaar al 82,8 cm en 11,3 kg. Volgende week mogen we weer, ik ben zo nieuwsgierig!