20 Reacties
vorig jaar
Ik zou de ruimte met reiswieg lekker aanhouden. Daar mag je kleintje lekker in de wieg (tot 10 kilo) of anders op de grond er onder. Zou gewoon een paar keer bellen (ergens in de avond, desnoods voor de Engelse taal kiezen, dan kom je er doorgaans sneller doorheen). En wie weet tref je iemand aan de telefoon die het zo hup omzet.
vorig jaar
Aanvulling: stewards en stewardessen doen er doorgaans aan boord alles aan om gezinnen bij elkaar te zetten. (Ik ben zo’n stewardess ;) )
vorig jaar
Sowieso de reiswieg houden! Dan kan de kleine rustig een dutje doen, zonder dat je op schoot zit te klooien.. met 7,5 maand zijn ze de kids al iets minder compact als nu en bij de reiswieg heb je ook iets meer ruimte voor jezelf! Wij zijn vorige keer gewoon bij elkaar gezet als gezin, dus zou me daar niet teveel zorgen om maken😊
vorig jaar
Ik zou de plek aanhouden! De beenruimte is daar ruim, dus het is niet dat iedereen moet opstaan als jij iets wilt. Om die reden probeerde ik ook voordat ik kinderen had altijd in die rij een stoel te boeken :-) En ook wel lekker om niet de hele tijd je kind vast te hoeven houden toch?! 😊 Als je wilt dat papa ook iets doet, kun je bijvoorbeeld ook halverwege de reis van plek wisselen.
vorig jaar
Wij hebben precies dezelfde situatie! Ik was eerlijk gezegd best boos op KLM omdat ze zo promoten met vliegen met kids/baby’s/familie en je dan vervolgens niet bij elkaar mag zitten als je zo’n bedje wilt.
Daarnaast zijn er maar 2 bedjes dus ik vraag mij überhaupt af hoe ze dat willen doen als er 4 moeders (en dus 4 baby’s) op die rij zitten. Wij hebben ook een nachtvlucht, moet je dan afwisselen ofzo? Dat is toch heel raar…
Wij twijfelen ook nog over gewoon 2 stoelen naast elkaar en dan met het deryan bedje, of toch 1 iemand bij dat bedje met dus het risico dat er een andere baby in ligt.
vorig jaar
Wij hebben één vlucht gedaan zonder bedje (op achterste rij, waar heel veel lawaai is) en personeel dat heel wisselend advies gaf (ene zei: ga vanachter maar wat met de baby wandelen, ik kwam daar dan aan en werd door de andere steward half uitgescholden dat ik daar was). Die vlucht was de hel. Kindje heeft 11u niet geslapen toen. Terugvlucht was met bedje en mochten daar beide zitten (zelfs al hadden we dat niet verwacht!), megavriendelijk personeel die vaak kwam vragen of ze met iets konden helpen. Die extra beenruimte gaf kindje ook ruimte om even te zitten of liggend te spelen (!). En ze heeft zeker helft van de vlucht in dat bedje geslapen. Zeker doen dus. Zelfs al kan er maar één iemand bij zitten. Wij vlogen naar USA, 11u met één overstap.
vorig jaar
Wij zijn eergisteren aangekomen op Curacao. Corendon zei dat ze geen reiswiegjes hadden, maar dat bleek van wel. Alleen aan boord konden we er geen gebruik van maken want stoelen al bezet door andere. We hadden t deryan airtravel bedje; maar ik zou de terug vlucht echt hopen op een reiswieg. Kleine was overprikkeld , vooral door de schermpjes voor, en de mensen er omheen. Reiswieg biedt denk k net iets meer geborgenheid en privacy.. ik zou zelf liever apart zitten.
vorig jaar
Reactie op lisamariex
Wij zijn eergisteren aangekomen op Curacao. Corendon zei dat ze geen reiswi ...
deryan airtraveller was overigens prima, maar ik zou de volgende vlucht echt ‘vechten’ voor een reiswieg haha
vorig jaar
Reactie op lizzi25
Wij hebben precies dezelfde situatie! Ik was eerlijk gezegd best boos op KL ...
Aan dat antwoord kan ik je helpen :) er hangen maar 6 zuurstofmaskers boven de rij, dus 4 mensen op de stoelen en twee babies is de maximum. Er zullen dus nooit vier babies komen te zitten. Ivm veiligheid. Elders in het vliegtuig zijn nog wat plekken voor wiegjes. En helaas kan het voorkomen dat niet elke baby die aan boord is, op een family row bij een wiegje kan zitten.
vorig jaar
Reactie op labellaholandesa
Aan dat antwoord kan ik je helpen :) er hangen maar 6 zuurstofmaskers boven ...
Maar dan is het toch juist raar dat je niet met je partner en baby in die rij kan zitten.. nu “verkopen ze het als “misschien komen er nog meer reiswieg aanvragen”. Terwijl er sowieso nog maar een extra baby kan zitten in die rij, niet 3..
vorig jaar
Reactie op DK38
Maar dan is het toch juist raar dat je niet met je partner en baby in die r ...
Nee hoor. Bij voorkeur twee babies op de rij om zoveel mogelijk gezinnen die babyruimte te gunnen.
vorig jaar
Reactie op labellaholandesa
Nee hoor. Bij voorkeur twee babies op de rij om zoveel mogelijk gezinnen di ...
Maar er wordt echt heel specifiek aan de telefoon (en inmiddels echt 12x gebeld) gezegd dat ze alleen moeders met baby op die rij willen en daarom niet vader+moeder naast elkaar willen. Rij 30 in ons geval
vorig jaar
Ik heb van najell de babycarrier. Die is echt TOP en een goed alternatief