18 Reacties

2 weken geleden

Onze zoon van 21 augustus loopt ook niet. Hij heeft een "goedaardig waterhoofd". Wat inhoud dat hij meer vocht rondom zn hersenen heeft en daardoor een relatief zwaar en groot hoofd. Hierdoor loopt hij fysiek steeds ietsje achter. We weten bij hem dus wel waardoor het komt. Je kan heel laagdrempelig naar de fysio met een kleintje trouwens. Maar het klinkt alsof het vanzelf gaat komen! Aangezien ze al wel stapt enzo.

2 weken geleden

Mijn zoontje ging net voor z’n eerste verjaardag 9-8 voor het eerst staan, heeft lang langs de meubels gelopen en sinds een week ineens los.

2 weken geleden

Mijn zoontje van 6 augustus kan sinds kort een paar stapjes los zetten, maar loopt het liefst achter zijn loopwagen. Soms loopt hij ineens los de kamer door, maar meestal nog op knieën lopen of met de loopwagen. Het zal vast ooit komen, hij kan het blijkbaar wel net als jouw kindje...

2 weken geleden

Hier ook heeel lang via meubels gelopen en ineens had ie het loslopen door. Tip die iemand mij nog gaf: geef haar in beide handen een voorwerp, bijv. 2 mandarijnen of 2 speeltjes en dan doen ze het soms ook ineens.

2 weken geleden

Mijn dochter van 10 augustus ook nog niet.. ze staat zelfs nog niet eens los 😫 Wel langs meubels en aan 1 hand maar zodra ik dr loslaat, laat ze zich direct zakken en wordt ze boos..

2 weken geleden

Reactie op Lynn-f

Hier ook heeel lang via meubels gelopen en ineens had ie het loslopen door. ...
Ga ik proberen! Dank je wel 😊

2 weken geleden

Onze dochter van 21 augustus ook nog niet hoor, cognitief heel snel maar motorisch iets minder snel 🤭. Ze staat wel los en inderdaad aan de hand maar los lopen zie ik nog niet snel gebeuren. Ze is in juni bloemenmeisje op een bruiloft dus ik hoop dat ze dan kan lopen haha

2 weken geleden

Als tip van de fysio kreeg ik oefenen met een sjaal (zoals je ook het los fietsen oefent) dan leren ze ook hun armen gebruiken bij het lopen voor het evenwicht. Mijn zoontje loopt ook nog niet (7-8).

vorige week

Hier ook nog niet!

vorige week

Hier ook nog steeds niet.. komt mij echt persoonlijk halen om vervolgens 1 vinger van mij te pakken en te lopen.. Zodra ik loslaat, wordt ze boos en laat ze zich direct vallen. Ze kan het echt wel zelf maar weigert het. Zelfs als ik m’n hand onder dr oksel houd, wordt ze boos. Ze wil echt aan 1 vinger van mij lopen

vorige week

Reactie op Reina-

Hier ook nog steeds niet.. komt mij echt persoonlijk halen om vervolgens 1 ...
Hier ook! Denk dat ze het ook wel kan. Maar doet het gewoon niet. Misschien te weinig zelfvertrouwen? Ik heb geen idee. Hoop dat ze snel kan lopen. Scheelt mij weer tillen aangezien ik 26 weken zwanger ben van de 2e 🤣

4 dagen geleden

Ik heb een tweeling van bijna 18 maanden. Mn dochter looot denk ik al een goede 1,5 maand. Mn zoontje net 1,5 week. Ze zijn van 31 juli. Ik had het bij mn zoontje maar los gelaten dat hij het nog niet deed, terwijl zn zus het wel al even deed. En ineens deed hij het ook. Komt vast goed, ineens doet ze het!

4 dagen geleden

Hadden wij ook heel lang! Vooral 1 vinger pakken, haha. En ineens gisteren hele rondjes door het huis en dan ook best stabiel gelijk en blijft ook stilstaan in de ruimte. Denk dat ze even zekerheid wilde hebben, voordat ze echt zou gaan lopen.

4 dagen geleden

Reactie op Annet16

Hadden wij ook heel lang! Vooral 1 vinger pakken, haha. En ineens gisteren ...
Hoelang liep ze aan 1 vinger voor ze los ging lopen? Dan heb ik een idee hoelang ik ongeveer nog een rug hernia heb 🫣😂

2 dagen geleden

Mijn zoon van 27 aug loopt ook nog niet. Zelfs niet aan mijn hand

17 uur geleden

Ik hield een stang voor me (van verfroller maar kan ook bezem oid) en dan de kleine tussen de benen. Pakt de stang vast. En dan samen lopen... en na een tijdje hou je de stang ervoor, zodat ze het willen pakken..en dan ga je iets naar voren dat ze er net niet bij kunnen waardoor ze een pasje zetten. Mn dochtertje had toen ineens door van hey, ik kan zelf ook lopen..

14 uur geleden

Reactie op Reina-

Hoelang liep ze aan 1 vinger voor ze los ging lopen? Dan heb ik een idee ho ...
Een maandje denk ik

3 uur geleden

Onze zoon is van dezelfde datum. Loopt ook nog niet😉 Alles op z’n tijd.